Beantwoord

Samsung Neo QLED 8K QN800B niet compatibel NL markt

• 24 June 2022
  • 54 reacties
  • 1060 Bekeken

Prachtige Samsung tv gekocht Neo QLED 8K QN800B. Helaas heeft deze geen app voor de Nederlandse markt!?!? Dit ondanks de T-Mobile statement dat alle Samsung Tv’s van minder dan 4 jaar oud allemaal compatibel zijn … Staat alleen een T-Mobile app op voor de Tsjechische markt ?! Geen enkele opvolging of update door T-Mobile. Nu al spijt van deze overstap. Waarschijnlijk de juridische middelen inschakelen wegens het verschaffen van misleidende informatie bij promotieddoeleinden.

icon

Beste antwoord door Lisa 29 June 2022, 13:49

Bekijk origineel

54 reacties

@Lisa & @Cheyenne ,

Ik het pb bericht verstuurd.

Hi @R Degros@Kneus@Tomvdknaap96@kvanzoelen@Niels2572 en @sieg.eilbracht, ik wil jullie graag laten weten dat de leverancier ter aanvulling van het onderzoek om de volgende informatie heeft gevraagd. Kunnen jullie dit hier doorgeven? Op die manier kan het onderzoek zo snel mogelijk weer verder worden opgepakt: 

• Welke afstandsbediening gebruik je bij jouw tv? 
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)?
  • Wat is de software versie? 
  • Welke versie van de Smart TV App is er geïnstalleerd? 
  • Op welke datum/wanneer kwam je achter dit issue? 

Hartstikke bedankt voor de moeite allemaal! 💪

Hi @Kneus, jij hebt eerder deze informatie al met ons gedeeld! Kun je dubbelchecken of dit nog steeds de juiste informatie is en het doorgeven als er iets is veranderd? Merci! 

Hi @sieg.eilbracht, merci voor de aanvulling en terechte opmerking! Dit maak ik met liefde voor jou in orde. Zojuist wilde ik dit voor je in orde maken, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonenment uit. Kun je een privébericht sturen naar mijn collega @Cheyenne met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan zij deze vergoeding voor jou in orde maken. Ik deed het ook met liefde voor je, maar morgen is mijn laatste werkdag bij T-Mobile en ik wil voorkomen dat jouw privébericht in mijn inbox terechtkomt en onbeantwoord blijft. Geef je hier een seintje als je een privébericht hebt gestuurd? 

Bij mij dezelfde versies van zowel afstandbediening en software als bij Sieg.

datum 03-01-2023

grtn, Niels

Cheyenne, ik je een pb gestuurd.

Kun je die ff checken?

Reputatie 7
Badge +15

@Demi Pak jij deze op? 

Reageer