Beantwoord

Samsung Neo QLED 8K QN800B niet compatibel NL markt


Prachtige Samsung tv gekocht Neo QLED 8K QN800B. Helaas heeft deze geen app voor de Nederlandse markt!?!? Dit ondanks de T-Mobile statement dat alle Samsung Tv’s van minder dan 4 jaar oud allemaal compatibel zijn … Staat alleen een T-Mobile app op voor de Tsjechische markt ?! Geen enkele opvolging of update door T-Mobile. Nu al spijt van deze overstap. Waarschijnlijk de juridische middelen inschakelen wegens het verschaffen van misleidende informatie bij promotieddoeleinden.

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 31 May 2023, 11:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

100 reacties

Reputatie 1

I just wanted to follow-up on the QN800B problem.  
I have now completed the move to T-Mobile from KPN (which worked without an issue) but we still don’t have an app for the TV and the TV box only shows a black screen.

Thanks

 

 

Paul

Reputatie 7
Badge +8

@PJ6474286 We’re still working on it to get our app available in the store. When everything is live, I will give a heads up in this topic! 😁 For your other question, can you open a new topic? That way we make sure there is no confusion in this topic about other topics than the QN800B. Thanks!

Reputatie 1

@Demi ,

Is er al nieuws?

Reputatie 1

Onderstaand nog een reactie van Samsung:

Hi Siegfried,  Wij hebben nog geen andere versie app van T-mobile gekregen voor deze tv.

Als nog wil ik je vragen graag contact op te nemen met de app ontwikkelaar voor meer informatie. ^Shayenne(Samsung)

Reputatie 1

Honestly, from my perspective it feels like we are getting fobbed off with a BS excuse.  I moved to T mobile because of the mobile app but I regret that decision based on the service.  10 months and no update…. I work for a company that develops and publishes apps, I know it doesn’t take 10 months and it is not that complicated.

 

Paul

 

 

Reputatie 1

De app heeft sinds kort ook een automatische wis functie: te oude opnames worden gewist na een foutmelding :-(

Zie het andere topic over deze problemen met de APP en Samsung

T-Mobile TV App herstarten nadat Samsung Smart TV uit stand-by komt

Reputatie 7
Badge +8

@sieg.eilbracht Ik heb nog geen nieuwe update gehad, maar ik heb hier gelijk om gevraagd bij onze tv-specialisten. Hopelijk kan ik snel meer delen hierover en de status ervan!

Reputatie 7
Badge +8

@sieg.eilbracht Hier ben ik met een update! De app is nog niet in de store, hij staat nog in test-fase bij Samsung. Vorige week hebben ze het erover gehad binnen het project en de voorlopige inschatting van de datum is nog niet zeker, ik kan dan ook nog geen datum delen wanneer dit gebeurt. De reden waarom Samsung niks kan vertellen hierover is iets wat bij ons ligt / accountmanagement. Aangezien het een testfase is, lopen we ook het risico dat de app afgewezen wordt uiteraard. Zodra er meer duidelijkheid is over de definitieve plandatum om de versie in de store te krijgen, laat ik dit uiteraard gelijk weten. Bedankt voor je engelengeduld! 

Reputatie 1

@Demi ,Oke.

Maar wat gaan jullie doen als de app afgewezen wordt?

Er wordt nog steeds via jullie website gecommuniceerd dat dit mogelijk is.https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/app/samsung-tv-installeren

Dan zou je kunnen denken dat dit misleidend is ?

Wat zouden jullie voor toereiking doen naar je klanten met een Samsung tv zoals ik?

Ik lees met verbazing alle reacties. Vanavond een half uur met 't-mobile thuis' aan de telefoon gezeten om interactieve tv aan te schaffen. Aardige knul, Koen, maar hij had geen idee hoe het kon dat we alleen een Tsjechische app te zien krijgen. En nu lees ik dat dit al 10 maanden speelt! Hij belt a.s. donderdag terug, maar ik kan het antwoord dus al wel raden.. 🤨 Dit betekent dat wij ook een box nodig zullen hebben om tv te kunnen kijken, terwijl wij een tv uit 2022 hebben! Ik mag hopen dat hier dan geen maandelijke kosten voor gerekend zullen worden totdat er uiteindelijk wel een app voor onze tv beschikbaar komt...?? @Demi 

Reputatie 7
Badge +8

Hoi allemaal, ik heb goed nieuws! De nieuwe Samsung app versie staat in de store en alle nieuwere modellen kunnen deze versie (v1.0.19) ook downloaden. Laten jullie weten of het is gelukt en of de app bevalt? 😁

 

Reputatie 7
Badge +8

 @sieg.eilbracht  @Petra1985 kunnen jullie dit ook checken of jullie de app kunnen vinden en downloaden nu? 😁

Reputatie 1

@Demi Thank you, I have just checked and can confirm it is indeed available for my TV.
I have installed the app and tested it.

 

Thanks

 

Paul

@Demi De app downloaden lukt en het klantnummer invullen. Echter lukt het invullen van de pincode niet?? We kunnen geen cijfers invullen....🤷🏻‍♀️

@Petra1985 was bij mij ook. TV aan/uitzetten en toen lukte het wel.

@DeMeuff onwijs bedankt! Zo lukt het idd wel. Vandaag de tv box eindelijk in ontvangst genomen, verzending duurde lang vanwege Pinksteren. Kan dus weer retour. 🙈

Reputatie 1

@Petra1985 was bij mij ook. TV aan/uitzetten en toen lukte het wel.

I had the same issue, and resolved it exactly the same way ;-)

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor alle herstelmeldingen iedereen! 😄👍

Reputatie 1

@Demi ,

App gedownload.

Ik ga deze uit proberen.

Hoe heet de app? Want in de Samsung appstore krijg ik geen hit op "t-mobile" of "tmobile"?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @kvanzoelen, dat is wel apart. Hieronder heb ik de instructie hoe je de app kan installeren:

  1. Op de TV gaat de klant naar Home > Apps
  2. Via Search (Zoeken) zoekt de klant op ‘T-Mobile TV’
  3. De T-Mobile TV app heeft een magenta logo > Installeren
  4. Na het installeren kiest de klant voor ‘Add to Home-screen’ (toevoegen aan startpagina)

Lukt het zo wel om de app te downloaden? Hoor het graag!

 

Reputatie 1

Ik heb gisterenavond de app opnieuw geïnstalleerd (gekozen voor de optie alle apps te resetten,anders bleef het bij het oude). Gisterenavond werkte het goed…

Vandaag geen herstart (niet zo bizonder)… maar ook nog steeds een niet toegankelijk menu (blijft het zandlopertje / radertjes draaien). Uit en aanzetten hebben niet geholpen..

Vraag is dan nu heb ik de nieuwste APP wel ???? Hoe is dat te controleren?

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Fietstaxi TV dit is inderdaad een bekend issue. Hier wordt nog steeds hard aan gewerkt!

De nieuwste versie is 1.0.19, je kunt dit zo controleren: Ga in de app naar Account → Instellingen → Over.

Goedemorgen,

 

Zojuist nogmaals gezocht in de Samsung app store op de tv. Wederom geen resultaat op "t-mobile" of "t-mobile tv".

 

Weet u zeker dat het voor elk Samsung model beschikbaar is? UE55MU7000 5J

Reputatie 7
Badge +9

@kvanzoelen de Samsung TV App is beschikbaar op tv modellen van 2018 en nieuwer.