Beantwoord

Samsung Neo QLED 8K QN800B niet compatibel NL markt

  • 24 June 2022
  • 60 reacties
  • 1171 Bekeken

Prachtige Samsung tv gekocht Neo QLED 8K QN800B. Helaas heeft deze geen app voor de Nederlandse markt!?!? Dit ondanks de T-Mobile statement dat alle Samsung Tv’s van minder dan 4 jaar oud allemaal compatibel zijn … Staat alleen een T-Mobile app op voor de Tsjechische markt ?! Geen enkele opvolging of update door T-Mobile. Nu al spijt van deze overstap. Waarschijnlijk de juridische middelen inschakelen wegens het verschaffen van misleidende informatie bij promotieddoeleinden.

icon

Beste antwoord door Lisa 29 June 2022, 13:49

Bekijk origineel

60 reacties

@Demi zie hieronder het antwoord van Samsung:

Hoi! Ik heb inmiddels antwoord. Mijn collega zegt het volgende: "Wij hebben nog geen andere versie app van T-mobile gekregen voor deze tv. ". Dus je zit nu eigenlijk een beetje tussen schip en wal in, als ik dat mag zeggen. ^Ava

 

Dus de actie ligt bij tmobile om te zorgen dat de app voor samsung geregeld wordt.

Reputatie 7
Badge +6

@sieg.eilbracht Super dat je zelf ook al in contact bent met Samsung. Ook wij zijn ermee bezig om dit voor elkaar te krijgen. Hopelijk kun je snel gebruik maken van de app!

@Demi , ik ben inmiddels ook in contact met samsung zie hieronder hun laatste reactie van vanavond;

 Ik heb je vraag mbt de T mobile app ,intern doorgestuurd naar onze product specialist, misschien dat deze hier meer informatie over heeft. Ik moet hiervoor alleen even op antwoord wachten.

Zodra ik antwoord van samsung heb zal ik het met je delen.

Reputatie 7
Badge +6

@sieg.eilbracht Zojuist heb ik de inhoud van jouw PB doorgekregen van mijn collega Cheyenne. Zo te zien krijg je al één van de twee TV Boxen gratis, dus dat is toppie! Wat betreft het onderzoek lijkt het erop dat deze versie nog niet ‘approved’ is door Samsung, maar hoe en wat is nog verder in onderzoek. Ik ga dit morgen verder bespreken in de tv-meeting en hopelijk kan ik dan meer vertellen over de voortgang!

Reputatie 7
Badge +15

@sieg.eilbracht Wij kunnen geen privéberichten van andere moderators inzien. Ik wil je vragen om jouw bericht dan ook te kopiëren en naar @Demi te versturen. Ik zal haar ook meteen vragen om dit topic op te pakken. Bedankt voor je alertheid!

@Demi , weet je al iets? Wat is de status bij de IT jongens? Zijn ze al iets verder gekomen?. Heb je gekeken naar de pb die ik naar @Cheyenne heb gestuurd? Grt

Reputatie 7
Badge +15

@Demi Pak jij deze op? 

Cheyenne, ik je een pb gestuurd.

Kun je die ff checken?

 

Hi @R Degros@Kneus@Tomvdknaap96@kvanzoelen@Niels2572 en @sieg.eilbracht, ik wil jullie graag laten weten dat de leverancier ter aanvulling van het onderzoek om de volgende informatie heeft gevraagd. Kunnen jullie dit hier doorgeven? Op die manier kan het onderzoek zo snel mogelijk weer verder worden opgepakt: 

  • Welke afstandsbediening gebruik je bij jouw tv? 
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)?
  • Wat is de software versie? 
  • Welke versie van de Smart TV App is er geïnstalleerd? 
  • Op welke datum/wanneer kwam je achter dit issue? 

Hartstikke bedankt voor de moeite allemaal! 💪

Hi @Kneus, jij hebt eerder deze informatie al met ons gedeeld! Kun je dubbelchecken of dit nog steeds de juiste informatie is en het doorgeven als er iets is veranderd? Merci! 

Hi @sieg.eilbracht, merci voor de aanvulling en terechte opmerking! Dit maak ik met liefde voor jou in orde. Zojuist wilde ik dit voor je in orde maken, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonenment uit. Kun je een privébericht sturen naar mijn collega @Cheyenne met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan zij deze vergoeding voor jou in orde maken. Ik deed het ook met liefde voor je, maar morgen is mijn laatste werkdag bij T-Mobile en ik wil voorkomen dat jouw privébericht in mijn inbox terechtkomt en onbeantwoord blijft. Geef je hier een seintje als je een privébericht hebt gestuurd? 


Bij mij dezelfde versies van zowel afstandbediening en software als bij Sieg.

datum 03-01-2023

 

grtn, Niels

@Lisa & @Cheyenne ,

Ik het pb bericht verstuurd.

Afstand bediening: samsung R-NZ

Software versie: T-OSCPBEUC-1421.0,BT-S.

SMART HUB: 7TGAWNVOJG4CZ

Datum : 2-1-23

Hopend op een spoedige oplossing.

Grt

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @R Degros, @Kneus, @Tomvdknaap96, @kvanzoelen, @Niels2572 en @sieg.eilbracht, ik wil jullie graag laten weten dat de leverancier ter aanvulling van het onderzoek om de volgende informatie heeft gevraagd. Kunnen jullie dit hier doorgeven? Op die manier kan het onderzoek zo snel mogelijk weer verder worden opgepakt: 

  • Welke afstandsbediening gebruik je bij jouw tv? 
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)?
  • Wat is de software versie? 
  • Welke versie van de Smart TV App is er geïnstalleerd? 
  • Op welke datum/wanneer kwam je achter dit issue? 

Hartstikke bedankt voor de moeite allemaal! 💪

Hi @Kneus, jij hebt eerder deze informatie al met ons gedeeld! Kun je dubbelchecken of dit nog steeds de juiste informatie is en het doorgeven als er iets is veranderd? Merci! 

Hi @sieg.eilbracht, merci voor de aanvulling en terechte opmerking! Dit maak ik met liefde voor jou in orde. Zojuist wilde ik dit voor je in orde maken, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonenment uit. Kun je een privébericht sturen naar mijn collega @Cheyenne met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan zij deze vergoeding voor jou in orde maken. Ik deed het ook met liefde voor je, maar morgen is mijn laatste werkdag bij T-Mobile en ik wil voorkomen dat jouw privébericht in mijn inbox terechtkomt en onbeantwoord blijft. Geef je hier een seintje als je een privébericht hebt gestuurd? 

@Lisa ,

Ik heb nu 2 tv boxen. Ik las in een eerdere post dat je de kosten van 1 tv box bij iemand die er ook 2 had terug kon geven. Is dit bij mij ook mogelijk?

Zie onderstaand.

 

Hi @R Degros, merci voor deze aanvulling! Ik kan me helemaal voorstellen dat je graag draadloos tv wilt gaan kijken, dus ik hoop echt dat de oplossing voor dit issue snel aan het licht komt. Heel slim om de TV Boxen nog even in huis te laten en af te wachten tot de monteur is langsgekomen. Kan je vandaag een update geven, zodra de monteur langs is geweest? Ik vergoed met alle liefde de kosten van één van de TV Boxen totdat je de App kunt gebruiken! Dit kan ik in orde maken, zodra de App bij jou werkt

 

 

Lisa, ik heb het ook zo geprobeerd.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Niels2572, heel erg bedankt voor deze aanvulling! Ik wil jullie graag laten weten dat dit issue is doorgezet naar onze IT-afdeling. Ik houd het onderzoek in de gaten en laat het weten als er een update uitrolt. Als er meer informatie nodig is voor de leverancier, dan meld ik dat meteen. Bedankt voor jullie geduld!

Hi @sieg.eilbracht en @Niels2572, heel fijn dat jullie je allebei melden! Ik heb dit onderwerp opnieuw opgegooid in een tv-meeting die vanmiddag plaatsvond. We gaan dit opnieuw chasen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Om zeker te weten of jullie de App niet kunnen vinden, wil ik dubbelchecken of jullie T-Mobile TV met het streepje hebben ingetoetst. Soms pakt ‘ie de App niet wanneer je het streepje weglaat. Als jullie dit kunnen bevestigen, dan weet ik voldoende en gaan we hier verder mee aan de slag. Excuses voor het ongemak! 

Hoi Lisa,

Ook die variant met streepje heb ik geprobeerd. De app is niet zichtbaar helaas.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @sieg.eilbracht en @Niels2572, heel fijn dat jullie je allebei melden! Ik heb dit onderwerp opnieuw opgegooid in een tv-meeting die vanmiddag plaatsvond. We gaan dit opnieuw chasen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Om zeker te weten of jullie de App niet kunnen vinden, wil ik dubbelchecken of jullie T-Mobile TV met het streepje hebben ingetoetst. Soms pakt ‘ie de App niet wanneer je het streepje weglaat. Als jullie dit kunnen bevestigen, dan weet ik voldoende en gaan we hier verder mee aan de slag. Excuses voor het ongemak! 

Hi @sieg.eilbracht, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil je graag laten weten dat ik nog in afwachting ben van een concrete status update. Ik heb deze navraag uit staan bij één van mijn collega's. Zodra ik wat hoor, dan laat ik dat aan je weten. Ik ga graag deze fix chasen. 

Goeiemorgen Lisa,

Hier ook zelfde probleem. Zelfde serie Samsung tv. Hoop dat er snel een fix komt, zo te zien speelt dit al een tijdje.

Fijne dag nog! Grt Niels

Reputatie 7
Badge +4

Hi @sieg.eilbracht, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil je graag laten weten dat ik nog in afwachting ben van een concrete status update. Ik heb deze navraag uit staan bij één van mijn collega's. Zodra ik wat hoor, dan laat ik dat aan je weten. Ik ga graag deze fix chasen. 

Ik heb hetzelfde probleem op mn nieuwe tv QE65QN800BT van Samsung.

T mobile hebben jullie al een oplossing?

Ik heb nu een extra tv box bij deze tv ,die ik niet nodig zou hebben als de app op deze tv zou werken.Dus betaal ik nu extra abonnements kosten voor de tv box.

Graag reactie t mobile.

 

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @kvanzoelen, dit klopt inderdaad! De app werkt op alle Samsung modellen met het bouwjaar 2018 en nieuwer. Jouw televisie is van 2017. Op onze website zie je precies welke tv's er wel en niet geschikt zijn!

Goedemorgen, op mijn Samsung tv (SAMSUNG UE55MU7000) kan ik alleen de Tsjechische T-Mobile TV Go app vinden en niet de Nederlandse variant.

 

Doe ik iets fout?

 

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Tomvdknaap96, ik had je heel graag een concrete update gegeven! Maar ik heb hier nog niks over binnengekregen - sorry hiervoor. Ik ga het nog een keer aanstippen voor je. Als er iets over bekend is, dan deel ik dat hier direct met jullie. 

@Lisa heb jij een status update voor mij? 

Reputatie 7
Badge +4

Hi allemaal, het is alweer even geleden dat ik aanstipte dat mijn collega de status is gaan navragen voor de QN800B. Hier is jammer genoeg nog geen reactie op binnengekomen en dit wordt dan ook nog uitgezocht. Zodra we hier meer over weten, dan communiceren we dat met jullie. 

Reageer