Beantwoord

Samsung The Frame en T-mobile TV

  • 15 July 2021
  • 3 reacties
  • 1225 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een Samsung The Frame TV en T-Mobile TV kastje Amino Aria 7X.

Ik wil mijn Samsung universele afstandsbediening koppelen zodat ik de T-Mobile afstandsbediening niet meer nodig heb. Het gaat mis als ik op m’n TV het modelnummer van het T-Mobile TV kastje moet invoeren. Het merk Amino kent hij, het modelnummer 7X niet. 

Zijn er meer met dit probleem en heeft er iemand een oplossing voor?

Zojuist gebeld met Samsung zelf maar zij hadden geen oplossing. Toch las ik op een Samsung community dat anderen na veel puzzelen er wel uitgekomen zijn, dus het is mogelijk. Maar ik kwam daar niet verder mee.

 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 16 July 2021, 10:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @CP1993,

Fijn dat je al veel onderzoek hebt gedaan! Staat het modelnummer 610 ook niet tussen de mogelijke koppel opties? De 7x is namelijk gewoon de 610 met betere hardware. Je zou eventueel ook de afstandsbediening van de TV Box kunnen koppelen aan jouw Samsung TV, maar ik heb zo'n vermoeden dat dit niet de oplossing is die je zoekt? 

Mocht de 610 als modelnummer niet werken, dan raad ik je aan om deze oplossing op het Samsung forum te proberen. Ik merk dat deze optie wel eens vaker de oplossing blijkt te zijn.

Succes met knutselen en ik hoor graag of het je is gelukt!

Beste Cal, dank voor je reactie. 

De oplossing van het Samsung forum blijkt te werken.

Super, bedankt voor het meedenken!

Reputatie 7
Badge +16

Geweldig dat @Cal de gouden tip voor je had, top! Mocht je nog eens vragen hebben, stel ze dan gerust! 😄

Reageer