Beantwoord

SBS 6 Terug Kijken en Begin Gemist

  • 12 October 2021
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

Sinds ruim een week werken zowel de functies Terugkijken als Begin Gemist niet meer bij SBS 6. Er verschijnt een “error”melding op het scherm. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En hoe wordt het opgelost? 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 14 October 2021, 09:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Annajannigje, goed dat je het aangeeft, we hebben dit inderdaad in de smiezen en als incident aangemeld. Bij het merendeel van de tv-gebruikers werkt het om een factory reset uit te voeren op de TV Box:

Entone Kamai (zonder harddiskrecorder)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de linkerzijkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Het gaatje van de reset zit naast het gleufje voor de SD kaart. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten.

Mocht bovenstaande methode niet bijdragen aan een oplossing, laat het weten. Dan pak ik het zo snel mogelijk verder op met je!

Dankjewel Jason, ik ga het uitproberen.

Als ik niet meer terugkom zal het opgelost zijn. 

Dankjewel. 

Als je niets meer van mij hoort is het probleem verholpen.

Reputatie 7

Hi @Annajannigje, namens Jason: heel graag gedaan! Ik hoop ontzettend dat jij inmiddels probleemvrij bent en weer optimaal aan het genieten bent. Als ik je nog ergens bij kan helpen, dan hoor ik het heel graag.