Beantwoord

Schijfruimte harddisk vol

  • 19 March 2018
  • 4 reacties
  • 304 Bekeken

Na 4uurtjes opname geeft de harddisk aan dat de schijfruimte vol is. Zie dat er meer dan 5 maanden aan een oplossing gewerkt wordt. Ik zit niet te wachten om telkens de harddisk te resetten, er moet gewoon een permanente oplossing komen. Tot nu toe nog niet blij met mijn overstap van KPN naar t-mobile. Internet laat ook al te wensen over.
icon

Beste antwoord door Sander 20 March 2018, 10:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hoi Lagenrhijn,

Die schrijfruimte maak ik graag weer voor je vrij. Ik ben het helemaal met je eens dat dit ook permanent ingeregeld moet worden. Dit is dan ook in de maak. We zijn nu aan het testen en het ziet er goed uit! Ik verwacht dan ook dat we deze verbetering snel kunnen doorvoeren. Als het goed is, zal dit dan de laatste keer zijn, dat ik handmatig jouw harddisk zal resetten!

Mag ik hiervoor jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij?
Reputatie 1
Erg vervelend hoor. Box reageert niet bij opnames. Bij start van een opname zwart beeld.
Box resetten zorgt ervoor de alle opnames verwijderd zijn.
Magere mogelijkheden mbt programmeren van series en vaak storingsgevoelig.
Mijn vrouw is niet zo blij op dit moment met T-MOBILE THUIS....
Reputatie 7
Badge +5
Hoi @R. Koster, goed dat je jouw mening met mij deelt. En die van jouw vrouw natuurlijk! Als je hulp nodig hebt met de opnames van jouw TV Box, mag je mij een privébericht sturen. Ik sta voor je klaar!
Reputatie 1
2e keer vandaag door eigen fout lang bericht kwijt geraakt.

Box heeft dus tot 2 keer toe alle opnames verwijderd na een reset. Erg jammer.
Reset was nodig omdat alleen zwart beeld zichtbaar was.
Programmeringen kunnen vaak niet verwijderd worden. Blijven dus in de lijst staan.

In een ander deel van forum over het laatste ook melding gemaakt. Collega zou box op afstand terugzetten naar fabrieksinstelling na onze GO.
Nu nog opnames die bekeken moeten worden.

Gr. Rob

Reageer