Beantwoord

Schijfruimte is vol


  • Anonymous
  • 0 reacties
Er is geen enkel programma meer opgeslagen op de harddisk recorder en toch blijft de schijfruimte vol en kan er niets meer worden opgenomen. De stekker er al uit gehaald en na 1 minuut weer terug maar haalt niets uit. Wat nu ?
icon

Beste antwoord door Sander 24 May 2017, 12:12

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Hoi Cvdg, dat is vreemd! Dat zou niet mogen. Ik denk dat er een andere reset nodig is. Kun je mij jouw postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je banknummer sturen via een privébericht? Dan voer ik die reset uit. Mocht er toch een programma opstaan dat je nog wou zien, dan is die ook weg. Is dat oké?
Reputatie 1
Hallo, ik ben benieuwd of dit gelukt is. Heb namelijk ook het probleem dat de recorder vol is terwijl er niet of nauwelijks opnames op staan. Overigens had ik dat ook al in de Vodafone-tijd.
Reputatie 7
@Cvdg, ik heb zojuist (vrijdagochtend) de reset uitgevoerd. Kun je testen of alles weer is hersteld en je TV Box goed functioneert? :D

@Haco1958, in sommige gevallen gebeurt er iets raars met de box. Dan neemt hij opeens een veel te lange periode op. Door deze reset herstelt het wel, maar vaak slechts tijdelijk. Een permanante oplossing is in de maak. Als je het goed vindt dat ik zo'n reset ook bij jou uitvoer, wil je dan je postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je banknummer in een privébericht sturen? Dan wordt wel de hele box gewist!
Reputatie 2
Pfff we worden hier zo moedeloos van! Al verschillende keren gebeld en is dan de harddisk gereset. Nu weer hetzelfde verhaal staat niets op en toch weer vol. Bijvoorbeeld opname 8 uur journaal op werkdagen staan er 2 opnames en kan niet worden afgespeeld. Kunnen niet wachten om te vertrekken bij t mobile thuis! Voor mobile telefoon prima maar voor de rest heel teleurstellend!
Reputatie 7
Hey Duivenva, dat kan ik mij goed voorstellen! Zo behoort de TV Box ook niet te werken. Het blijkt dat in sommige gevallen de TV Box te snel volloopt. Dit wordt binnenkort opgelost door een update van onze technische dienst. In de tussentijd kan de klantenservice je helpen door de TV Box een fabrieksreset te geven en de harde schijf helemaal te wissen. Sterker nog, dat kan ik ook voor je doen. Stuur daarvoor een privébericht naar mij met je postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je banknummer. Dan kun je daarna weer gewoon gebruik maken van de TV Box!
Ook bij ons staat er niks op maar schijf geeft vol aan
Goedenavond, hier hetzelfde probleem! Zou je deze reset kunnen uitvoeren?
Reputatie 7
@macmillie @MerelH93, ik zojuist voor jullie beide de TV Box gereset, excuses voor de late reactie. Ik hoor graag of hiermee het probleem is verholpen!
Hi Brian,
Ik had dit telefonisch al geregeld maar toch bedankt!

Groetjes Merel
Ik lees in het bericht van Sander 3 maanden geleden, dat er een oplossing komt voor het probleem van de volle schijfruimte.
Is er al bekend wanneer deze update er gaat komen?
Reputatie 7
Hi jeroenenmarjo, er is nog geen exacte datum bekend maar zodra de oplossing er is lees je dit zeker terug op ons forum!
Ook mijn schuifruimte is vol. Kan ik ook een reset krijgen?
Reputatie 7
Hoi @koktamar,

Stuur je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je banknummer in een privébericht aan mij. Dan maak ik het in orde. Je raakt dan wel alle gemaakte opnames kwijt!
Ik heb het zelfde probleem, wat een drama. Heb nu al spijt dat ik overgestapt ben van #ziggo naar t-mobile. T-mobile loopt ver achter met techniek en mogelijkheden met de decoder!
Ik hoop dat de harde schijf weer kan worden gereset, zodat ik weer kan opnemen. Programma;s terug kijken wordt hem niet, want dan kan niet bij t-mobile o.a. discovery channels....
Reputatie 7
Hoi RPLWD,

Stuur mij een privébericht met je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN. Dan zal ik de reset uitvoeren. Het handmatig verwijderen van opnames werkt niet meer begrijp ik?
Ook mijn schijfruimte is vol, ondanks er geen opnames meer zijn. Kan ik ook een reset krijgen?
Reputatie 7
Hoi edegroote0,

Dan geef ik jouw TV Box graag een reset! Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN doorsturen in een privébericht (klik op mijn naam)?
Reputatie 7
Hé edegroote0,

Bericht gevonden. De reset loopt 'as we speak'. Ik vermoed dat de TV Box over 5 minuten goed is opgestart. Kun je het straks even testen? 🙂
Ook ik heb problemen met een te snelle volle schijfruimte, programma's duurden bij elkaar nog geen 5 min. Kon ze niet meer afspelen, werden wel herkend, maar werden niet afgespeeld. Omdat de recorder ook niets meer opnam, had ik deze gereset met als resultaat dat de vorige opnamen niet meer terug zijn te vinden. Ter info: ik ben net een nieuwe klant. Heb trouwens al problemen met de vaste telefoon, kan niet bellen en ook niet gebeld worden (heb dit al gemeld)
Reputatie 7
Hoi johannesv,

Stuur je mij ook jouw gegevens via een privébericht? Dan zorg ik voor de reset. Je TV Box is dan weer brandschoon!

Wil je ook dat ik nog even kijk naar de status van je vaste telefoon of is dat al in kannen en kruiken?

Reageer