Beantwoord

Serie ineens niet meer ondersteund

  • 21 October 2021
  • 8 reacties
  • 164 Bekeken

Reputatie 1

Heb dit ook vermeld in m’n reactie in ander topic, maar nog geen antwoord. Ik stel dus hier de vraag: 

Al heel lang worden er op rtl8 op donderdagavond 4 afleveringen van Silent Witness uitgezonden. Omdat ik op donderdagavond niet kan, kijk ik deze serie op zondagochtend terug.

Laatste keren met haken en ogen omdat met terug kijken de aanvangst of eindtijd niet klopte. Maar ik kon wel altijd kijken. 

Onlangs problemen met tv boxen gehad (andere topic) en terug kijken en begin gemist werd een algemeen probleem bij meer mensen. Staat los van de vraag die ik hier stel. Want tvbox probleem is hier opgelost en zit inmiddels ook op t nieuwe tv systeem.

Maar ik heb nu al meerdere malen geprobeerd Silent Witness te starten met terug kijken en krijg nu steeds melding dat dat voor dit programma niet word ondersteund? Heb t altijd kunnen kijken, al zolang rtl8 deze serie op donderdagavond uitzend. Wat is nu weer het probleem? 

icon

Beste antwoord door Boris 26 October 2021, 09:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7

Hi @Musica ,

Excuus voor de verlate reactie vanuit onze kant. Je bericht leek net tussen wal en schip belandt. Ik zie dat er vanuit onze Community al flink wat antwoorden zijn gevonden en dat er gekozen is om contact op te nemen met onze helden op de socials. Inmiddels is er een onderzoek gestart door onze technische dienst en doen we er alles aan om je zo snel mogelijk te doen genieten van de serie! Mocht je in de tussentijd vragen hebben, schroom dan niet. We zitten hier op de Community voor je klaar.

Reputatie 1

apis4 en BeMu, aan jullie reactie heb ik tenminste iets. Het is dus een fout in het systeem. Want oude platform of nieuwe platform, ik zou die serie zowiezo gewoon moeten kunnen terug kijken. Omdat een reactie op m’n vraag hier van t-mobile uitblijft, ga ik morgen zelf maar weer bellen met klantenservice. Want er moet wel wat aan gedaan worden, ik ben niet naar het nieuwe platform gegaan om in te leveren.

Reputatie 7
Badge +1

Net heel even getest en ook hier op oud platform werkt het ook, bij T-Mobile weten ze dat ik hoe dan ook op het oude platform wil blijven.

Reputatie 6
Badge

? Wat zijn dit voor rare reacties? Ik heb het niet over begin gemist en terug kijken in het algemeen, want sinds deze week gaat dat eindelijk goed.

Ik heb het over een specifieke serie die tot voor kort altijd terug te kijken was, en nu ineens niet meer.

Kan ik een normaal antwoord krijgen van een t-mobile medewerker die m’n vraag wel goed leest en begrijpt?

Ik zit nog op het oude platform en kan het idd gewoon nog terugkijken nu. Bij BBC First heb je dit ook met TV Anywhere gehad bij bepaalde series en daar bleek het (al dan niet) om een rechten kwestie te gaan. Zou hier al dan niet terecht om hetzelfde kunnen gaan (misschien wel per ongeluk gemarkeerd als niet toegestaan in het systeem bijv.)

Reputatie 1

? Wat zijn dit voor rare reacties? Ik heb het niet over begin gemist en terug kijken in het algemeen, want sinds deze week gaat dat eindelijk goed.

Ik heb het over een specifieke serie die tot voor kort altijd terug te kijken was, en nu ineens niet meer.

Kan ik een normaal antwoord krijgen van een t-mobile medewerker die m’n vraag wel goed leest en begrijpt?

Reputatie 7
Badge +5

daar ook de melding dat “terug kijken” problemen had

Reputatie 1

Er ging iets verkeerd. De reactie van Yalerta is NIET het beste antwoord!

Mijn vraag ging erover dat de serie Silent Witness op rtl8 die ik tot voor kort ALTIJD kon terug kijken, nu ineens niet meer terug te kijken is. ‘Terug kijken word niet ondersteund voor dit programma’. En waarom dat ineens niet meer kan? Dat wil ik graag weten.

Yalerta, ik heb het dus NIET over opnemen of de cloud.

Ik heb een gewone standaard tv box zonder opnemen of iets. Heb geen geld voor al die extra’s. Als je een reactie plaatst, moet je wel de vraag goed lezen.

Reputatie 7
Badge +5

Op het nieuwe TV systeem gebeurt opnemen niet in de TV box maar in de “Cloud”

D.w.z. je maakt een notitie op de TV servers van Tmobile dat je een programma wil “terug kijken”

Volgens de zenderlijst zou terug kijken mogelijk zijn, maar als de opname op de Tmobile TV server niet gelukt is, dan is er geen terug kijken  mogelijk

Terug kijken (opnemen) van de Belse zenders is helaas (nog) niet mogelijk.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht?type=interactieve-tv