Beantwoord

Settopbox start opnieuw op

  • 23 April 2017
  • 7 reacties
  • 725 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
mijn settopbox start regelmatig uit zich zelf weer op onder een film of wat anders en als die dan klaar is krijg ik alleen blauw beeld naar dat ik de zender omhoog of omlaag doe heb ik kans dat die het meteen doet dat hij weer beeldt geeft of niet wat is dit en wat doen we er aan ?
icon

Beste antwoord door Sander 3 May 2017, 13:34

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Hey ghup,

Dat is wel een vreemde situatie! Vaak helpt het om een powerflip te doen, kun je dit eens proberen?
heb ik al gedaan en ook al omgewisseld met een andere kast van boven maar blijft dit doen
dus ik weet niet wat ik nog kan doen heb het een beetje gehad hier mee
Reputatie 7
Hoi ghup, eerst wil ik je even welkom heten op het forum!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt. Je hebt dus twee TV Boxen van ons. Beide TV Boxen vallen soms weg op één TV. De twee TV Boxen op een andere TV geven dus geen problemen? Ik vermoed dat er iets mis is met de HDMI kabel die tussen de TV Box en de TV zit. Kun je die vervangen? Op die manier kunnen we dat uitsluiten. Ook kun je deze reset van de TV Box eens uitproberen.

Ik hoor graag een update! 😃
nee ik heb 3 tv boxen en 1 doet zo raar maar volgens jullie moet ik de box maar omwisselen daar het aan de voeding zou liggen en de hdmi kabel is goed en dat heeft niks met de box te maken en wat ik ook doe hij blijft het zo doen maar ik vindt het best ga dan ook mijn Abbo: bij jullie op zeggen ga weer terug naar kpn daar werd als er wat was gelijk wat aan gedaan en niet van het kastje naar de muur gestuurd waar ik bij jullie wel het gevoel van krijg.
Reputatie 7
Hoi ghup,

Goed dat je nog even reageert! Bij al onze klanten willen we natuurlijk het liefst dat alles goed werkt. Blije klanten met werkende TV, dat willen we. Ik doe dan ook mijn best om te achterhalen wat het probleem bij jouw opstelling kan zijn. Het kán aan de TV Box liggen, maar voor hetzelfde geld ligt het aan de HDMI kabel, de adapter of de Internetkabel. Dat kunnen we uitsluiten door enkele zaken om te wisselen. Anders vervangen we iets en blijft het probleem!

Als je meerdere boxen hebt, gaat dat makkelijk. Vervang eerst alleen de TV Box door een andere, waarvan je weet dat deze geen problemen geeft. Werkt de TV dan wel goed? Dan ligt het dus aan de TV Box. Valt ook deze TV Box weg? Zet dan de oude TV Box weer terug en vervang de adapter. Daarna de HDMI kabel. En zo ga je door totdat je weet wat de verstoring veroorzaakt. Dan zorg ik ervoor dat de boosdoener bij jou wordt vervangen, zodat je snel weer goede TV hebt!

Afgesproken!
is allemaal al gedaan maar elke keer wordt dit verhaal weer verteld kijk wel met twee kasten in plaats van drie ga mijn abbo opzeggen ik heb het gehad met t-mobile
Mvg
Reputatie 7
Hoi ghup,

Dat hoor ik natuurlijk niet graag, net zo min als jij jezelf graag herhaalt. Voor mij is jouw situatie echter wel nieuw. Ik moet die zaken eerst uitsluiten, voordat ik een juiste inschatting kan maken wat er nu precies misgaat. Zonder jouw input kan ik niet achterhalen wat er scheelt.

Ook als je geen zin hebt om het te onderzoeken, wil ik wel met je meedenken. Je kunt natuurlijk ook die derde TV Box uit je abonnement halen. Dan hoef je daar ook nu al niet meer voor te betalen.

Reageer