Beantwoord

Sinds de tv update doet Begin gemist het niet meer.

  • 30 June 2017
  • 6 reacties
  • 941 Bekeken

Sinds de update kan ik Begin gemist niet meer gebruiken. Daarvoor moest ik op de blauwe knop van de afstandsbediening drukken. Dat werkt niet meer. Wie weet hoe het nu moet?
icon

Beste antwoord door Sander 3 July 2017, 15:54

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hey 06san, dat is niet mooi natuurlijk! Dit signaal heb ik na de update nog niet gehoord. Ik wil je vragen de TV Box even van de stroom te halen. Mocht de optie Begin Gemist dan nog steeds niet terug zijn, stuur je mij dan een privébericht met je postcode, huisnummer en geboortedatum? Dan kijk ik met je mee!
Heb hetzelfde probleem!
Reputatie 7
Roy1990,

Dat gaan we uitzoeken in jouw eigen topic:

Optie 'Begin Gemist' niet meer beschikbaar voor RTL 5
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem. Sinds kort werkt begin gemist niet meer. Ik gebruik hier normaliter het tv menu voor. Bij opnames kan ik ook de middelste keuze (verwijderen) niet meer gebruiken.
Reputatie 7
Badge +1
Net even getest, hier werkt het perfect op zowel NPO als RTL en SBS zenders
Settopbox is de oude Amino 140 nog uit de Vodafone tijd, uiteraard over de glasvezel.
Reputatie 7
Ik heb hetzelfde probleem. Sinds kort werkt begin gemist niet meer. Ik gebruik hier normaliter het tv menu voor. Bij opnames kan ik ook de middelste keuze (verwijderen) niet meer gebruiken.

Hi Chris! Heb je al een powerflip (reset) geprobeerd? Hier lees je hoe je dat doet. Hou me op de hoogte!

Reageer