Beantwoord

Sinds januari abonnement thuis t-mobile(stilstaand(gepauzeerd beeld en haperend geluid)


Reputatie 2

Sinds januari 2021 abonnement Thuis T-Mobile. TV box geeft regelmatig stilstaand beeld en haperend geluid. Resetten is onbegonnen werk, omdat dit praktisch elke dag moet gebeuren. Tot twee maal toe een nieuwe TV-box toegestuurd gekregen om de Haperende TV box te vervangen. Alle twee de nieuwe toegestuurde TV boxen blijken niet on-line te willen komen dus heb ik nog steeds de haperende TV box in gebruik in afwachting van een oplossing voor dit probleem. Telefonisch al meerder keren contact gehad en deze medewerkers proberen hun uiterste best te doen om het euvel op te lossen, alleen is dit telkens onbegonnen werk. Zij verwijzen dan door naar de technische dienst. Deze doen dan een of andere meting en sturen dan een bericht dat het probleem is opgelost terwijl dit absoluut niet het geval is. Dus ik heb op dit moment geen hoge hoed op van T-Mobile en het oplossen van een probleem. Waar T_Mobile wel hééééél erg goed in is, is het sturen van E-mail bedreigingen dat de apparatuur moet worden opgestuurd want ze gaan over tot het in rekening brengen van een boete van € 90,00. Hier kun je dan niet op reageren via die E-mail want het is een no-response mail. Je kan alleen contact krijgen via de telefoon(met wachttijden die oplopen tot wel 30 minuten) en dan krijg je een heel begripvol medewerker aan de lijn die ook niet in staat is om dit technische mankement op te lossen. Het loopt nu al twee manden en er is nog steeds geen oplossing in zicht. Om moedeloos van te worden en als dit niet op korte termijn echt wordt opgelost dan kan T-Mobile alles terug krijgen en zal mijn abonnement niet verder lopen vanwege het niet nakomen van een goede levering van TV beelden en geluid. Had Ziggo en ben toen weg gegaan omdat er bij ZIGGO regelmatig blokken in het beeld waren. Maar met T-Mobile ben ik nog weer een stap erger terug, nu heb ik last van haperend geluid en stilstaan(gepauzeerd) beeld dat wel gerest kan worden, maar niet als dit elke dag opnieuw moet, daar betalen we echt te veel voor. Ik hoop dat T-Mobile dit verhaal ter harte neemt want het is zeer frustrerend zoals het nu gaat.

 

Moderator edit

Heb jij problemen met haperend, stilstaand of blokkerig beeld, doorloop dan de stappen uit dit topic om weer haarscherp beeld te krijgen:

 

icon

Beste antwoord door medusaro 21 July 2021, 14:33

Bekijk origineel

150 reacties

Reputatie 7

Hi @medusaro, heel graag gedaan en jij bedankt voor jouw toezegging! Ik heb goed nieuws: ik heb al lekker snel een terugkoppeling gekregen van mijn collega zo voor het weekend. Hij gaat Guidion nogmaals aansturen om alles te controleren op locatie. Op deze manier willen we graag achterhalen wat nou exact de stoorzender bij jou is en kan dit hopelijk (eindelijk) worden verholpen. Verder staat echt alles goed, is er al een zogenoemde portmove bij jou uitgevoerd een tijd terug en is verder alles uitgesloten. Dus daarom willen wij Guidion nog eens bij jou laten kijken. Jij gaat dan ook weer een sms/e-mail ontvangen met daarin de afspraaktool van onze monteursservice. Fingers crossed dat er snel een plekje vrij is in hun agenda, want zelf kijk ik erg uit naar hun bezoek. Houd jij ons hier op de hoogte? 😁

Reputatie 2

Halo Lisa,

Bedankt weer voor je inspanning.

Start maar weer een onderzoek, hopend dat dit niet weer een statische meting wordt van een paar minuten, maar een dynamische, waarbij ze over een langere periode (een dag of 2-3 achter elkaar) mijn aansluiting uitpijlen en dan vooral letten op hoe de snelheid van het binnenkomende signaal varieert als dat op afstand kan worden gemeten tenminste? (streaming heet dat toch?)

Reputatie 7

Hi @medusaro, helemaal duidelijk zo! Dankjewel voor de aanvullingen en voor het uitvoeren van de reset. Hoe rot ik het ook vind, ik durf ook niet met zekerheid te zeggen of er nu wat uit het onderzoek komt. Maar we zijn alweer een paar maanden verder, dus wie weet kan er nu toch wat nieuws opgespoord worden. Graag wil ik open en eerlijk met je zijn en ik weet niet op voorhand of er een oplossing uit het onderzoek gaat rollen. Ik hoor dan ook graag van je of jij toch het onderzoek zou willen afwachten? 

Ik begrijp jouw opmerkingen volkomen! Het lastige is dat mijn collega's voorheen al elke mogelijke oplossing bij jou hebben geprobeerd toe te passen. Omdat jij ook aangeeft dat jij verder hartstikke tevreden over T-Mobile bent en wij ook heel graag willen dat je bij ons blijft, zou ik toch dit nieuwste onderzoek willen afwachten. Die keuze leg ik uiteraard bij jou neer. Laat je dit aan mij weten? 💪

Reputatie 2

Hallo Lisa,

Ik heb de TV box weer gereset, belachelijk dat dit steeds moet gebeuren, maar het heeft niets geholpen. Na een lange opstart tijd kwam ned.1 terug. Weer naar RTL4 overschakelen, duurde vrij lang (zwart beeld) voordat RTL4 beeld gaf, en gelijk weer stilstaand beeld en wegvallend geluid. Vele keren achter elkaar, overschakelen naar een andere zender gaf het zelfde resultaat, dus het ligt niet aan één bepaalde zender. Het is gewoon TV kijken in “SOS modus”. Ontzettend storend.

Via de community ben ik in contact met meerdere klachtenklanten met het zelfde euvel. Sommige hebben de keus om over te gaan naar een andere aanbieder, die keus heb ik helaas nog niet, terug naar ZIGGO is geen optie en KPN is nog niet in mijn wijk verkrijgbaar. Als het goed gaat, dus de tijden dat er geen storing optreed, dan is T-Mobile een goede keus, beeld helder en stabiel, afgezien van zo nu en dan een rechtsom draaiend pijltje , dus de streaming stokt, om dan weer verder te gaan.

Alleen het niet in staat zijn om een probleem dat nu zo'n 15 maanden aan de gang is op te lossen is/zou voor mij een reden kunnen zijn om zodra dit mogelijk is over te gaan naar een andere aanbieder.

Je gaf aan weer een opdracht voor een nieuw onderzoek te geven. Uiteraard wil ik dat graag, maar als dat weer een zoektocht wordt van de technische dient met als resultaat probleem niet gevonden, probleem opgelost, dan heeft deze opdracht dus weinig tot geen zin.

Dit Is geen verwijt tegen jou, dan wel tegen het bedrijf T-Mobile en de technische uitvoering. Niets kunnen meten is nu al zo vaak gedaan dat er voor mijn part meet apparatuur hier moet worden opgesteld.

Ik kom uit de energie wereld (ENECO,,STEDIN, JOULZ), en als er een probleem was bij de klant door spanningsverschillen en/of knipperend licht, waardoor apparatuur het niet goed deed (en technisch onderzoek ter plaatse niets opleverde), werd er schrijvende meetapparatuur opgesteld bij de klant om over een langere periode te meten in de hoop dat er dan wat uitkwam.

Dit meten in een momentopname die jullie Technische dienst nu doet er niet uit komt is mijn inziens logies. De storing is niet voorspelbaar en doet zich op de meest onverwachte en ongewenste momenten voor, dus zou een meting over een langere tijd van meerder dagen misschien een beter inzicht kunnen geven hoe het signaal bij mij binnenkomt. Mijn gevoel is dat de snelheid van het signaal op onverwachte momenten niet optimaal is en er voor zorgt dat er even "gepauzeerd” wordt om de snelheid weer te laten stabiliseren. Maar dat is dus mijn (leken) gevoel en idee over dit probleem.

Reputatie 7

Hi @medusaro, echt heel fijn dat je dit hier hebt gedeeld! Ik zie in jouw verbinding dat het modem alweer 54 dagen onafgebroken aan staat. Zou jij de onderstaande stappen voor mij kunnen uitvoeren en aangeven of dit een verschil heeft uitgemaakt? 

  1. Haal de UTP-kabel (internetkabel) uit de Media Converter.

  2. Haal de Media Converter en het modem voor 10 seconden van de stroom.

  3. Wacht tot het modem en de Media Converter volledig zijn opgestart (ongeveer drie minuten). 

  4. Verbind het modem weer met de Media Converter door de UTP-kabel (internetkabel) aan te sluiten.

Als jij dit hebt uitgevoerd en dit heeft geen verschil uitgemaakt, dan kan ik een nieuw onderzoek starten en ga ik dit weer goed voor je in de gaten houden. Hopelijk komen er tijdens dit onderzoek dan nieuwe uitkomsten aan het licht en kan ik jou binnenkort verblijden met een permanente oplossing. Geef jij hier een seintje na de herstart? 

Reputatie 2

Hallo Lisa,

 

Ik heb maar weer een filmpje klaar gezet;

om aan jullie “technische dienst (Zware) jongens” te laten zien.

In deze 5 minuten opname zijn de stilvallende beelden en het uitvallend geluid weer niet van de lucht. Zwaar storend en dit hield aan voor een duur van zo'n 20 minuten.

Dan is het opeens weer over en is het weer om aan te zien en te horen.

Helaas kwam niet het draaiende pijltje in beeld, maar de beelden spreken al dan niet stilvallend en haperend tot de verbeelding.

Dit is toch echt een heel slechte zaak waar ik echt niet de enige zal zijn die dit heeft en daar genoegen mee moet nemen omdat de "Zware jongens” er geen oplossing voor hebben.

T-Mobile blijft me wel telkens E-Mailtjes sturen waarin wordt "gepocht” hoe goed T-Mobile wel niet is en dat een T-Mobile Thuis abonnement de garantie is voor ongestoord TV kijken😂😂😂. Voor mij dus toch echt een lachertje, zolang T-Mobile niet in staat is om mijn klacht op te lossen.

Reputatie 7

Hi @medusaro, excuses als dit verwarrend bij je overkomt! Ik zal dit intern eens aankaarten om te kijken of dit wellicht aangepast kan worden. Maar gelukkig weet jij nu wat wij hiermee bedoelen. Als jij nog een filmpje/foto kan plaatsen hier van het rechtsdraaiende pijltje bij jullie Cloud Opnames, dan ga ik daar ook nog graag voor je achteraan! 😊

Reputatie 2

Hallo Lisa,

Dat is dan maar net hoe je dit interpreteert.

In het aangaan van het mobile abonnement bij de al bestaande Thuis abonnement zou ik de voordelen hebben van;

JE VOORDELEN:

Verlaag jou Thuis abonnement naar € 30,00 /mnd,

Jouw thuis internet supersnel tot 1 Gbit/s, (en dus niet, dat ik dat nog moet ophogen tegen extra kosten)

Voor je TV abonnement betaal je € 15,00 /mnd. 

 

Reputatie 7

Heel graag gedaan! Dit heeft te maken met onze vernieuwde propositie @medusaro. Sinds januari hebben wij een nieuw portfolio. Daarover kun je in het onderstaande topic alle ins en outs nog eens rustig teruglezen:

Jij kunt dus zelf kiezen of jij jouw abonnement wilt ophogen naar 1Gbit/s. Er wordt vooral mee bedoeld dat wij sinds januari hebben uitgebreid in het 1Gbit/s aanbod uit voor iedereen met Glasvezel. Weet jij zo genoeg? 

Reputatie 2

Hi @medusaro, allereerst: weet dat jij echt totaal niet zeurt! De Community helpt iedereen met liefde, dus ik vind het juist hartstikke goed dat jij hier weer aanklopt. Dat mag jij ook te allen tijde blijven doen. Zojuist heb ik jou in een privébericht gesproken over de issues die jij nog ervaart met jouw tv. Zoals ik net aangaf, zou ik toch nog eens een taak willen aanmaken. Wij hebben al van alles geprobeerd, maar het is weer enkele weken later, dus wie weet kunnen wij nu toch de onderste steen boven halen. Lukt het jou om hier een foto/video van het rechtsdraaiende pijltje bij opnames te plaatsen? Dan dien ik hier een verzoek voor in!

Voor wat betreft het Klantvoordeel, kun je altijd eenvoudig jouw facturen openklappen. Dit kun je in je My T-Mobile Thuis omgeving checken: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen. Jij betaalt nu inderdaad € 30,60 voor jouw Internet abonnement en € 15,54 voor jouw TV abonnement. Waar nog de kosten van twee TV Boxen bovenop komen. Ook gaat er netjes € 5,10 euro aan Klantvoordeel van af. Is dit zo helemaal helder voor je of heb jij hier toch nog vragen over? 😊

Hallo Lisa,

Bedankt voor de uiteenzetting van de kosten. Alleen nog het regeltje “Jouw thuis internet supersnel tot 1 Gbit/s,”? dat zou dus betekenen dat mijn thuis internet op 1 Gbit/s zou moeten staan? Het thuis abonnement geeft aan basis, 50 Mbit/s? Blijft dus onduidelijk wat hier met dat regeltje wordt bedoeld dan.

Reputatie 7

Hi @medusaro, allereerst: weet dat jij echt totaal niet zeurt! De Community helpt iedereen met liefde, dus ik vind het juist hartstikke goed dat jij hier weer aanklopt. Dat mag jij ook te allen tijde blijven doen. Zojuist heb ik jou in een privébericht gesproken over de issues die jij nog ervaart met jouw tv. Zoals ik net aangaf, zou ik toch nog eens een taak willen aanmaken. Wij hebben al van alles geprobeerd, maar het is weer enkele weken later, dus wie weet kunnen wij nu toch de onderste steen boven halen. Lukt het jou om hier een foto/video van het rechtsdraaiende pijltje bij opnames te plaatsen? Dan dien ik hier een verzoek voor in!

Voor wat betreft het Klantvoordeel, kun je altijd eenvoudig jouw facturen openklappen. Dit kun je in je My T-Mobile Thuis omgeving checken: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen. Jij betaalt nu inderdaad € 30,60 voor jouw Internet abonnement en € 15,54 voor jouw TV abonnement. Waar nog de kosten van twee TV Boxen bovenop komen. Ook gaat er netjes € 5,10 euro aan Klantvoordeel van af. Is dit zo helemaal helder voor je of heb jij hier toch nog vragen over? 😊

Reputatie 2

Hallo Lisa en Hajar,

 

Het spijt mij dat ik zo blijf “zeuren” over de lopende abonnementen maar ik heb toch nog een vraag over klantvoordeel en het extra T-Mobile abonnement mobiel dat ik ben aangegaan.

In mijn maandkosten van maart zie ik niets terug van wat er in de privé E-mail van 10 januari 2022 aan mij werd aangegeven. Verlaag jou Thuis abonnement naar € 30,00 /mnd, Jouw thuis internet supersnel tot 1 Gbit/s, Voor je TV abonnement betaal je € 15,00 /mnd. Dit is wat ik lees in de E-mail informatie en heeft dus volgens mij ook betrekking op het THUIS abonnement, toch?

Graag verneem ik hier over wat ik niet begrijp aan de E-mail informatie die er is weergeven en waarom ik dit niet terug zien in mijn Thuis abonnement.

Bijvoorbaat dank.

Reputatie 7

Top dat het is gelukt @medusaro! Hajar zal je hier dan ook verder bij helpen. Als je nog andere vragen hebt over T-Mobile Thuis, dan weet je dat je altijd hier kunt aankloppen. Maak er een mooie dag van vandaag! 🎈

Reputatie 2

Hoi @medusaro, de uitleg van @soepkip67 is al perfect, maar indien je graag nog meer uitleg wilt, kun je een kijkje nemen in ons handige artikel: 

 

helder en gebeurd, dank voor info.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @medusaro, de uitleg van @soepkip67 is al perfect, maar indien je graag nog meer uitleg wilt, kun je een kijkje nemen in ons handige artikel: 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @medusaro ,

Je vorige bericht was geen privé bericht.

Je kan een privé bericht sturen, als je bij een bericht van Hajar op haar foto of haar naam klikt en daarna op "stuur bericht” daar kan je, je gegevens invullen en daarna versturen.

Reputatie 2

@medusaro 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN via een privébericht toe kunnen sturen? Dan kijk ik rgaag met je mee. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. 

 

is dit een prive bericht?

Reputatie 2

Hallo Hajar,

Dat zou ik graag doen, maar hoe maak ik een privé bericht naar jou?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @medusaro 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN via een privébericht toe kunnen sturen? Dan kijk ik rgaag met je mee. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. 

Reputatie 7

Hi @medusaro, ik trommel hier graag weer @Hajar voor op! Zo word je op deze resterende vragen van een helder antwoord voorzien. 

Reputatie 2

Hallo Hajar,

Hartelijk dank voor je informatie. De AMP-bezorger is zojuist geweest en heeft mijn SIM afgeleverd nadat de handelingen die je had beschreven zijn uitgevoerd.

Ik blijf dit vreemd vinden, omdat al die gegevens al bij T-Mobile bekend zijn door mijn abonnement voor tv, internet en vaste telefoon. (pinnen aan de deur, ID fotograferen en scannen, enz. Je hoort zulke rare berichten over fraude en oplichting dat deze handelswijze niet echt op voorhand vertrouwen geeft) 

Ik heb alleen nog een vraag over het mobile abonnement zelf.

Ik kreeg van T-Mobile een tijdje geleden een mail waarin werd gevraagd of ik eventueel over zou willen gaan naar T-Mobile Mobile als mijn huidige abonnement afloopt. Toevallig was dat in maart aan de orde, dus heb ik de overstap via de telefoonhelpdesk geregeld en ben ik nu in het bezit van mijn nieuwe SIM kaart om in maart te kunnen overstappen. Alleen kreeg ik via de mail een overzicht van mijn nieuwe contract. Hierin staat dat ik op de eerste kosten verrekening aansluitkosten krijg van € 25,00, terwijl de eerste mail waarin ik werd gevraag over te stappen werd aangegeven dat ik GEEN aansluitkosten zou krijgen?

Graag zou ik horen wat hier verkeerd gaat en ook of zodra mijn mobile abonnement ingaat er een kostenkoppeling komt voor mijn TV-thuis abonnement omdat mijn internet kosten omlaag zouden gaan als ik een mobiel abonnent zou hebben.

Bijvoorbaat mijn  bedankt voor je inspanningen om mijn vragen te beantwoorden.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @medusaro 

Wat leuk dat je een mobiel contract bent aangegaan. Ik hoop dat het je goed zal bevallen. Ik geef je graag meer duidelijkheid over het aangaan van een nieuw contract. Om misbruik/risico activiteiten te voorkomen moet je van te voren 1 cent betalen als je een nieuw contract aan gaat. Je thuis contract staat los van je mobiel contract en dus vragen we ter extra controle om 1 cent te pinnen. Dit is een handeling die voor ieder nieuw contract geldt. 

Ik hoop dat ik je verder heb kunnen helpen en wens je nog een mooie dag toe. 

Reputatie 7

Hi @medusaro, dankjewel voor het delen van deze terugkoppeling! Super fijn om te lezen dat jij graag jouw abonnement wilt blijven behouden, al had ik het natuurlijk helemaal top gevonden als ook de issues waren verdwenen. Wat balen om te lezen dat de Cat7-kabel dit niet heeft opgelost. Ik hoop dat het euvel zich in steeds mindere mate voor gaat doen of dat er wellicht toch nog eens een andere oplossing voor blijkt te zijn die ik met je kan delen. Tof om te lezen dat jouw snelheid omhoog gaat. Ik ga heel erg duimen dat jij met een nieuwe snelheid minder tot geen last meer hebt van alle problemen. Ik hoor het graag van je tegen de tijd dat dit geregeld is. Weet dat je altijd al je vragen hier kan blijven stellen!

Wat betreft jouw vragen over Mobiel, hiervoor klop ik graag aan bij @Hajar met het verzoek om jou verder hier verder bij te helpen. Kan jij hier uitleg over geven @Hajar? 😁 Merci! 

Reputatie 2

Hallo  Lisa,

Ik heb de cat5 kabel van T-Mobile naar de TV box in de woonkamer nu ook vervangen door een CAT7 kabel. Helaas moet ik constateren dat ook dit niet het gewenste resultaat heeft gegeven. Je aanbod om mijn abonnement op te zeggen per direct heb ik niet voor gekozen want zoals ik al eerder aangegeven heb, het abonnement geeft meer voordelen als ons vorige abonnement bij ZIGGO. 

Ik denk nog steeds dat het probleem te maken heeft met de streaming snelheid die op onberekenbare momenten niet in staat is om de hoeveelheid data die geleverd moet worden om ongehinderd te kunnen kijken even stokt en dan weer verder gaat, getuige hiervan zijn de rechtsom draaiende pijltjes die regelmatig zichtbaar zijn tijdens een stilstaand beeld met haperend geluid.

Ik heb per 10 maart van dit jaar een mobiel abonnement genomen bij T-Mobile omdat mijn Vodafone abonnement afloopt. Hierbij zou mijn internet snelheid gaan naar 1 Gbit/s en korting op mijn T-Mobile thuis abonnement.

Ik hoop dan dat het snelheidsprobleem is opgelost en dat de stilstaande beelden tot het verleden horen:thinking::thinking: . Dit is mijn wens:blush: , alleen houd ik nog even een slag om de pols:fingers_crossed_tone2: , want eerst zien dan geloven. Gezien het feit dat ik nu al bijna een jaar met jou contact heb over een probleem dat T-Mobile dus niet kan oplossen ondanks de niet aflatende vastberadenheid van jou om hier een goed eind aan te maken, maar nog steeds zonder resultaat. Ik meldt me wel weer zodra er een nieuw mobile abonnement in  gang is gezet met hopelijk een opgelost probleem.:see_no_evil::joy:

Wat ik wel vreemd vind is dat ondanks dat ik al een abonnement bij T-Mobile heb, T-Mobile Mobiel niet aanneemt dat de opgegeven rekening voor betaling van het abonnement goed en/of betrouwbaar is???

Er wordt 25 januari een T-Mobile Mobiel Sim-kaart geleverd, waarbij ik 1 cent moet pinnen??? en neemt de chauffeur een kopie van mijn pinpas???

Dit komt mij een beetje vreemd over. Weet jij of dit een standaard handelingswijze is voor T-Mobile Mobiel?

Reputatie 7

Hi @medusaro, ik hoop dat jij van hele mooie kerstdagen hebt genoten! Wat fijn dat jouw zoon langs kon komen en dat hij weer uit quarantaine is. Ik echt heel erg gehoopt en verwacht dat dit ervoor zou zorgen dat alle problemen verdwenen, wat rot dat dit niet heeft geresulteerd in de oplossing. Super om te lezen dat jij ook gelijk met de tip van de Cat7 kabel aan de slag bent gegaan. Hopelijk merk jij toch nog verschil, zodra jij dit onder de vloer door haalt. Het is zeker niet de bedoeling dat jij zo vaak de TV Box moet herstarten. Houd jij mij hier nog van op de hoogte? Ik ga heel erg duimen dat dit werkt. 

Het was zo'n ontzettend mooie inluiding van het nieuwe jaar geweest als bleek dat na de handeling van jouw zoon alle problemen verdwenen waren. Ik heb dit ook gelijk laten weten aan mijn collega van de technische dienst. Hoe erg ik hoopte dat hij nog een laatste troef in handen zou hebben, heb ik te horen gekregen dat wij echt alles geprobeerd hebben. Na al deze maanden had ik het je zo gegund dat we samen tot de oplossing zouden komen, maar het blijkt dat wij dit aan onze kant niet kunnen oplossen. Mijn excuses hiervoor! Omdat ik wel zo goed mogelijk met je mee wil denken, wil ik je de keuze bieden om per direct op te zeggen als je dat zou willen. Jij hebt namelijk recht op een tv zonder issues en wij kunnen deze issues niet voor je verhelpen. Ik waardeer al je inzet enorm en heb je met liefde geholpen. Weet dat je altijd met al je vragen hier terechtkunt en dan ga ik daar graag weer achteraan.

Voor jou ook een ontzettend mooi 2022, maak er een top jaar van. Ik hoor graag van je! ✨

Reageer