Beantwoord

Sinds kort regelmatige problemen met gids, menu en "Begin gemist"

  • 3 December 2018
  • 1 reactie
  • 527 Bekeken

Sinds enkele weken ondervinden wij problemen met:
1) de weergave van de gids: alleen de zendernamen zijn dan ingevuld, maar verder geen inhoud
2) "Begin gemist": na enige tijd (15-30min) stopt de weergave en komt een zwart beeld. Daarna komt een foutmelding en is weergave weer real-time.
3) I.c.m. bovenstaande problemen kan dan vaak ook het menu niet meer weergegeven worden (dus ook geen reset).
Als een software reset wel lukt, dan werkt het weer even, maar nooit lang.
Ook power-cycle helpt maar even.
E.e.a. heeft jaren prima gewerkt. Is er recent nieuwe software geïnstalleerd?
SW 2.9.25 build6
icon

Beste antwoord door Brian 11 December 2018, 12:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi sekenon, daar gaan we wat aan doen! Zou je onderstaande eens willen proberen? Mocht het zich blijven voordoen laat het dan even weten, dan voer ik graag een complete fabrieksreset uit van je TV Box!

1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.

Reageer