Beantwoord

Sinds vandaag alleen Ned 1,2 en 3

  • 23 September 2021
  • 11 reacties
  • 692 Bekeken

Reputatie 1

Meerdere resets hebben niks geholpen. Is dit een algemene storing of speelt dit alleen bij mij?

Regio Eindhoven

icon

Beste antwoord door Lisa 29 September 2021, 15:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @forward, heeft de fabrieksreset wel geholpen? Ik zie dat mijn collega dit geadviseerd heeft en dat je het zou testen zodra je thuis bent, is dat gelukt? Mocht je nog steeds niet alle zenders zichtbaar hebben, laat het weten, dan herstellen we dit zo snel mogelijk voor je. Sorry voor het ongemak!

Reputatie 1

Hoi @forward, heeft de fabrieksreset wel geholpen? Ik zie dat mijn collega dit geadviseerd heeft en dat je het zou testen zodra je thuis bent, is dat gelukt? Mocht je nog steeds niet alle zenders zichtbaar hebben, laat het weten, dan herstellen we dit zo snel mogelijk voor je. Sorry voor het ongemak!

Nee heeft niet geholpen.

Reputatie 1

Nog altijd geen tv….

Reputatie 1

Hoi @forward, heeft de fabrieksreset wel geholpen? Ik zie dat mijn collega dit geadviseerd heeft en dat je het zou testen zodra je thuis bent, is dat gelukt? Mocht je nog steeds niet alle zenders zichtbaar hebben, laat het weten, dan herstellen we dit zo snel mogelijk voor je. Sorry voor het ongemak!

Wellicht heeft het iets te maken met de doorgegeven verhuizing van mij voor eind oktober. 

Ik heb twee pakketjes ontvangen (overigens verstuurd naar het adres waar ik de sleutel nog niet van heb). 

En nu sinds woensdag geen tv meer.

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @forward Het zou niet aan de verhuizing moeten liggen, omdat alles op het huidige adres nog op actief staat tot eind oktober, behalve de Entone Kamai TV Box. Deze zou al buiten gebruik zijn sinds 2-9. Kan het eventueel zijn dat je zenders mist op deze TV Box? Of heb je dit op de Entone Amulet 515 TV Box (met harddisk recorder)? Verder ben ik benieuwd hoe je de TV Box hebt aangesloten. Ik heb zojuist het modem uitgelezen, maar ik zie geen TV Box aangesloten staan, maar ik kan de TV Box wel uitlezen. Het signaal dat binnenkomt is wel in orde zo te zien. Staat de TV Box wel rechtstreeks verbonden met de Internetkabel op het modem? Zou je dit anders op deze manier willen aansluiten? Ik ben benieuwd!

Reputatie 1

Hoi @forward Het zou niet aan de verhuizing moeten liggen, omdat alles op het huidige adres nog op actief staat tot eind oktober, behalve de Entone Kamai TV Box. Deze zou al buiten gebruik zijn sinds 2-9. Kan het eventueel zijn dat je zenders mist op deze TV Box? Of heb je dit op de Entone Amulet 515 TV Box (met harddisk recorder)? Verder ben ik benieuwd hoe je de TV Box hebt aangesloten. Ik heb zojuist het modem uitgelezen, maar ik zie geen TV Box aangesloten staan, maar ik kan de TV Box wel uitlezen. Het signaal dat binnenkomt is wel in orde zo te zien. Staat de TV Box wel rechtstreeks verbonden met de Internetkabel op het modem? Zou je dit anders op deze manier willen aansluiten? Ik ben benieuwd!

Ik kijk tv op dinsdagavond. Op woensdagochtend zet ik deze aan en heb ik geen beeld meer behalve op de eerste drie kanalen. Er is niets maar dan ook niets veranderd aan de aansluiting of de kabel... Het ligt aan jullie en niet aan mij. En uiteraard gaat het om mijn box beneden met recorder. Gaan jullie hier nu nog iets aan doen of moet ik deze box ook maar gaan opruimen? Graag wel even terugstorten de kosten voor tv, espn compleet.

 

Misschien moeten jullie anders dit topic nog eens nazoeken want dat lijkt hetzelfde probleem te zijn:

https://community.t-mobile.nl/televisie-493/alleen-nederland-1-2-3-328226

Reputatie 1

Waarschijnlijk hebben jullie mijn TV-Box gewoon afgemeld/ongeregistreerd of iets dergelijks.
Er is een nieuwe modem + converter opgestuurd voor het nieuwe adres en het zou mij niet verbazen als  via een fout mijn TV-Box vast is afgemeld.

Reputatie 7
Badge +16

@forward Sorry voor de vele vragen, maar ik wil graag alles uitsluiten zodat ik je een werkende oplossing kan aanbieden.

Staan de favorieten toevallig aan op de TV Box? Het kan zijn, per ongeluk, dat je alleen de NPO zenders ziet omdat deze als Favoriet gemarkeerd zijn. Dit komt best vaak voor bij het ‘oude’ tv-platform en is een bug. Je kunt dit verhelpen door onderstaande handelingen door te lopen:

  1. Menu-knop
  2. Ga naar Instellingen > Favorieten 
  • Zie je de knop: "Activeer alle zenders"? Dan staat de favorieten functie aan. Je kunt deze hier dus ook meteen uitschakelen zodat je weer alle zenders hebt.
  • Zie je de knop: "Activeer favorieten"? Dan staat de functie uit

Indien het ook na deze laatste check nog niet zichtbaar is, laat het meteen weten, dan zorg ik ervoor dat ons onderzoeksteam het onder handen neemt zodat er wel een definitieve oplossing komt. Thanks voor je medewerking en sorry dat er nog geen resultaat is gekomen!

Reputatie 1

@forward Sorry voor de vele vragen, maar ik wil graag alles uitsluiten zodat ik je een werkende oplossing kan aanbieden.

Staan de favorieten toevallig aan op de TV Box? Het kan zijn, per ongeluk, dat je alleen de NPO zenders ziet omdat deze als Favoriet gemarkeerd zijn. Dit komt best vaak voor bij het ‘oude’ tv-platform en is een bug. Je kunt dit verhelpen door onderstaande handelingen door te lopen:

  1. Menu-knop
  2. Ga naar Instellingen > Favorieten 
  • Zie je de knop: "Activeer alle zenders"? Dan staat de favorieten functie aan. Je kunt deze hier dus ook meteen uitschakelen zodat je weer alle zenders hebt.
  • Zie je de knop: "Activeer favorieten"? Dan staat de functie uit

Indien het ook na deze laatste check nog niet zichtbaar is, laat het meteen weten, dan zorg ik ervoor dat ons onderzoeksteam het onder handen neemt zodat er wel een definitieve oplossing komt. Thanks voor je medewerking en sorry dat er nog geen resultaat is gekomen!

Dit is niet het probleem en ik krijg met dit soort reacties ook een beetje het idee of dat je niet serieus wordt genomen.
Ik heb zojuist nogmaals contact gehad via de chat en na de zoveelste reset zal het probleem nu worden doorgespeeld naar een andere afdeling.
Ik moest rekening houden met nog 5 dagen verwerkingstijd. gewoon 11 dagen geen TV dan. 
Ach ja, totaal geen urgentie, het schijnt voor jullie normaal te zijn.

Reputatie 1

Nou vandaag heb ik weer tv. Geen communicatie hierover maar ik ben positief verrast dat het weer werkt.

Reputatie 7

Hi @forward, wat onzettend fijn om te lezen dat jij weer normaal tv kan kijken! Hier ben ik echt heel blij om. Ik wil je wel graag laten weten dat het absoluut niet onze bedoeling is om je het gevoel te geven alsof we je niet serieus nemen. Vaak worden problemen met bepaalde stappen meteen verholpen, dus daarom gaan wij altijd deze stappen bij langs in de hoop dat een probleem gelijk opgelost wordt. Gelukkig werkt nu alles weer, yay.

Ik heb zojuist ook gelijk een vergoeding voor je in orde gemaakt. Jij kunt deze terugzien in jouw My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ik ben heel erg blij dat jij weer volop kunt genieten van alle zenders. Laat het gerust weten als wij je nog ergens anders mee kunnen helpen!