Beantwoord

Slecht beeld TV box

  • 3 December 2022
  • 26 reacties
  • 422 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 21 reacties

Goedendag, 

Sinds een aantal maanden ervaren wij haperend en blokkerig beeld op de tv heb al meerdere malen alle mogelijke stappen met internet kabels instellingen enz. geprobeerd maar niks helpt we hebben zelfs een nieuw kastje voor de glasvezel laten plaatsen toen maar het mag allemaalniet baten.

Nu is de ontvanger al bijna 6 jaar oud dus hoogstwaarschijnlijk is deze ver versleten hoe kan ik een nieuwe digitale ontvanger aan vragen?

 

icon

Beste antwoord door Sander 11 December 2022, 16:29

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7

Hi @apis4, super goede tip! Vaak vergeet je inderdaad wat er allemaal tussen kan gaan zitten. Ik kan 'm in mijn achterhoofd houden en hopelijk is dit ook de gouden tip voor enkele andere klanten. Dankjewel voor het meedenken! 💪

Reageer