Beantwoord

Slechte communicatie klantenservice

  • 15 February 2021
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Reputatie 1
  • is Prince of Content
  • 23 reacties

Onbegrijpelijk dat TM zo slecht communiceert met de klant, onlangs m,n tv abo opgezegd. Nu ken ik de volgorde van wat ik in dan doen moet. Namelijk apparatuur terugsturen. Maar is het dan teveel moeite om even een email te sturen met retournummer en dergelijke? Natuurlijk kan ik zien in m,n abogegevens dat tv beeindigd wordt. Maar zo klantonvriendelijk  als het nu blijkbaar moet, en ook nog geen bericht gehad van de compensatie van onterecht afgeboekte abogelden van een opgezegd ESPN abo. Afijn jongens, het hoeft om mij zo niet meer, gelukkig in oktober dit jaar de mogelijkheid na jaren TM abonnee te zijn geweest de boel op te kunnen zeggen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 31 March 2021, 16:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @hagees, excuses voor de veel te late reactie! Jouw topic is op de één of andere manier in een onbekend subforum beland waardoor het als “gearchiveerd” te boek stond. Hierdoor konden wij als moderators er geen vat op krijgen en bleef jouw topic onbeantwoord. Dat is niet netjes en proberen we nu te voorkomen met een aanpassing in hoe de techniek aan de voor- en achterkant werkt!

On topic: wij sturen normaliter altijd direct bij afmelding van een abonnementsonderdeel een e-mail met het retournummer, maar door een fout is dit niet gebeurd, sorry dat je hierdoor zelf op zoek moest gaan naar antwoorden. ESPN is op 6 januari geëindigd. Omdat de factuur van januari toen al als voorlopige factuur aangemaakt is, kan dit niet op de factuur zelf gecorrigeerd worden. Je hebt op de factuur van februari echter een verrekening gehad voor ESPN. Dit kon jij ten tijde van het aanmaken van dit topic nog niet weten, dus ik een flinke schep mosterd na de maaltijd, maar ik wilde het benoemen omdat het onderdeel van jouw vraag is. 

Nogmaals, duizendmaal excuses voor de gelopen situatie. Ik wil je in het vervolg graag verzoeken jouw topic te plaatsen onder één van onze Thuis subfora, dan komt deze automatisch in onze bak terecht en kunnen we je binnen maximaal 24 tot 48 uur van een antwoord voorzien.

Alvast bedankt voor jouw begrip en indien ik je nog kan bijstaan, laat het dan alsjeblieft weten.

 

Reageer