Slechte service!! TV dienst ongevraagd afgesloten maar wordt niet opnieuw afgesloten

  • 10 July 2021
  • 6 reacties
  • 109 Bekeken

Ik heb een verhuizing doorgegeven die per 16-8-2021 moet ingaan. Er is ook een monteur geregeld die de glasvezel dan komt aansluiten. Echter op 7 juli ging de TV en radio op  “zwart”. Ik ben nu vier dagen en meerdere telefoontjes met de klantenservice verder maar het werkt nog steeds niet. Ik voel mij als klant niet serieus genomen omdat ik geen bevestiging of voortgangsberichten krijg. Op 7-7 zou de TV dienst per ongeluk zijn gedeactiveerd en na mijn melding geactiveerd maar het werkt niet. De servic edeskmedewerkers staan mij netjes te woord en wilen best helpen maar dit valt waarschijnlijk buiten hun werkgebied. 

Ik overweeg mijn abonnement op T-Mobile thuis op te zeggen en bij mijn verhuizing over te stappen naar KPN.

Het niet op de hoogte houden van de voortgang van het probleem  vind ik totale minachting voor de klant! Hoe kan ik ervoor zorgen dat het snel opgelost wordt? Ik ben het meer dan zat en zal T-Mobile bij niemand aanbevelen!!!


6 reacties

uiteraard bedoel de ik dat het niet opnieuw aangesloten is. Inmiddels zitten wij nog steeds zonder TV en radio en ik vraag mij echt af of er aan een oplossing wordt gewerkt. Zaterdag zou  er worden teruggebeld maar ik heb niets vernomen. 

Als het echt zo is dat T-mobile per ongeluk mijn TV dienst heeft gedeactiveerd dan moet het toch geen probleem zijn om het weer in te schakelen? 

Wie kan mij vertellen hoe ik bij T-mobile voor elkaar kan krijgen dat dit probleem verholpen wordt?

Reputatie 7

Hi @rakouffeld ,

Welkom bij de Community en dank je wel voor het delen van je gevoel! Totaal niet de service die wij voor ogen hebben en ik wil daarom ook graag met je meekijken naar een oplossing. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze telefonische klantenservice en dat er stappen zijn genomen om de TV verbinding te herstellen. Excuses voor het ongemak! Ik wil je laten weten dat aan de achterkant alles goed is gegaan met betrekking tot de verhuizing. Mocht je vragen hebben, laat het vooral weten. De Community zit voor je klaar! 

Fijn te horen dat de verhuizing goed gaat maar wij zitten  vandaag precies 1 week zonder TV en radio. Het zou gisteren opgepakt worden maar tot nu toe nog niets vernomen van de technische dienst. Ik wacht het nog even af. Ik heb ontdekt dat uitzending gemist wel werkt. Bij live TV kijken krijg ik nog steeds de foutmelding in beeld.

 

Reputatie 6

Hoi @rakouffeld, weet dat wij dit net zo graag opgelost zien als jij! Het onderzoek is uitgebreider dan gedacht, er wordt dan ook nog steeds hard gewerkt aan een oplossing! Ik heb de informatie dat uitzending gemist wel werkt, toegevoegd aan het onderzoek!

Ik wacht nog even af. succes met het onderzoek. Wat mij betreft mogen jullie alle instellingen weggooien en opnieuw aanmaken.  Wij hebben geen favorietenlijsten of zo 

Het probleem is uiteindelijk opgelost nadat een servicemedewerker de Technische Dienst nogmaals heeft gevraagd het op te pakken. Ik ben ook netjes teruggebeld toen het opgelost was.

Reageer