Beantwoord

Spijt van T-Mobile abonnement

  • 11 April 2022
  • 6 reacties
  • 142 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Hoi

Ik heb nieuwe t mobile abonnement genommen en nu al spijt heb, ik had afgelopen Jaren  KPN en Youfone en geen probleem met tv aansluiting ,nu moet ik nog 2 aparte wifi aanschaffen om kunnen tv kijken . nooit meer tmobile.

   mvg  E.Idora

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 April 2022, 15:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Idora 

Bij T-Mobile wordt aangeraden om de tv box rechtstreeks aan te sluiten op de modem zonder iets er tussen voor een optimale kijkervaring. Indien je wenst de ouderloos tv te kijken dan kan dat met de T-Mobile TV app

Waar ervaar je nu problemen mee bij het tv kijken?

voor mijn tv er is geen app moet ik anders bestellen

Reputatie 7
Badge +15

@Idora 

Je leest in de link ook de vereisten voor de app en daarnaast heb je ook de tv Anywhere app.

Reputatie 7

Hi @Idora, allereerst: welkom bij T-Mobile voor thuis! Tof dat jij hier op de Community een kijkje bent gaan nemen en jouw ervaring deelt in dit topic. Ik had heel graag een andere ervaring gelezen, dus ik wil aan je vragen waar jij nu precies tegenaan loopt. Heel fijn dat @Waqqas jou ook al meer duidelijkheid heeft gegeven. Graag hoor ik of jij al tv hebt kunnen kijken via de TV Anywhere App? Ik wil je met alle liefde helpen, zodat jij weer helemaal tevreden wordt. Laat jij dit aan ons weten? Dan kan ik voor je aan de slag! 😊

ik heb tv met kabel maar was bedoeling netals andere proveider met tv kast tv hebben niet met lang kales door het huis.ik moet een jaar geduld hebben en andere aparat zoekken voor draalos tv kijken.

 

   mvg E.IDORA

Reputatie 7
Badge +14

Hoi Idora,

Je snapt dus dat er een TV decoder nodig is om TV te kijken, net als in jouw eerdere situatie. Hoe had je bij die provider dan de TV decoder aangesloten? 

Een mogelijk alternatief voor een ethernet kabel door je huis zijn powerplugs.