Beantwoord

Spraak en geluid niet synchroon

• 27 April 2022
  • 31 reacties
  • 460 Bekeken

Reputatie 1

Het valt mij de laatste weken op dat de spraak niet gelijk loopt met het beeld.

Het loopt dus niet synchroon 

icon

Beste antwoord door Cal 4 May 2022, 12:18

Bekijk origineel

31 reacties

Hier ook nog steeds niet goed, en tot overmaat van ramp nu ook weer wegvallen van geluid bij opname s. Hoop dat dit snel word opgelost en misschien voor T Mobile een overweging om deze klote amilo ontvangers te vervangen. Ben nu een jaar klant en slechts met tussenpozen is het even goed geweest, maar er is altijd wel wat met die tv box. Overweeg nu toch maar een overstap naar iets anders, dit is wat ik eigenlijk niet wil omdat ik dit jaar ook twee mobile abonnementen heb overgezet naar T Mobile ivm klantenvoordeel maar hier heb ik nu spijt van helaas 😡. Ben het echt zat aan het worden om steeds weer de boel te moeten resetten en dan ook nog zonder resultaat.

Hier ook sinds een paar weken dat het geluid niet synchroon loopt. Eerst RTL en nu met name SBS.

We gebruik T-mobile TV app op onze TV. We hebben de TV gekoppeld met een JBL soundbar

Ik heb laatst ook al informatie gegeven via de chat over onze TV etc, hopelijk terug te vinden zodat ik niet alle gegevens weer moet opzoeken zoals model etc.

Ticket 2022050511002571

Hier ook sinds een paar weken dat het geluid niet synchroon loopt. Eerst RTL en nu met name SBS.

We gebruik T-mobile TV app op onze TV. We hebben de TV gekoppeld met een JBL soundbar

Ik heb laatst ook al informatie gegeven via de chat over onze TV etc, hopelijk terug te vinden zodat ik niet alle gegevens weer moet opzoeken zoals model etc.

Ticket 2022050511002571

Ook bij ESPN en Spike dat het beeld blijven hangen, z’n 2x per half uur.

En tijdens de wedstrijd is dit echt niet oke!

We moeten dan een zender zappen en weer terug en dat pas gaat die weer verder

Ticket 2022050511002571

Ook bij ESPN en Spike dat het beeld blijven hangen, z’n 2x per half uur.

En tijdens de wedstrijd is dit echt niet oke!

We moeten dan een zender zappen en weer terug en dat pas gaat die weer verder

En nu blijft zelfs NPO1 hangen..

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @avg1913 en all, het onderzoek is met alle betrokken partners in volle gang. We hopen hier spoedig een eindfix voor te creëren. Sorry dat het aanhoudt en er nog geen duidelijkheid geboden kan worden. Zodra ik meer weet, horen jullie het direct!

Wij zijn sinds iets meer dan een maand over op T-mobile maar oh wat een spijt hebben we. Het beeld loopt continu achter wat ook steeds erger lijkt te worden. Vooral bij muziek programma’s is het niet om aan te zien. Donderdagavond vrienden van Amstel gekeken bij rtl maar op een gegeven moment maar afgezet. Alle zenders hebben het bij ons en heb alle tips al meerdere keren geprobeerd maar zonder succes helaas. Volgend jaar maar snel weer over. 

Reageer