ssl error melding

  • 8 December 2022
  • 6 reacties
  • 508 Bekeken

Hoi,

ik kreeg zojuist een ssl error melding. Had op “ja” geklikt en toen niks. Toen de zwarte stekker eruit gedaan om op gewone manier op te starten. Maar nog geen beeld. Toen even een researche gedaan en zo heb ik hem toen helemaal gerest met dat kleine knopje wat je moet indrukken… en nog geen beeld. 
 

Ik wacht het nu tot morgen wel af.. en als er dan nog geen beeld is… wat moet ik dan doen????

mvg

dewi

Jason van Odido 1 jaar geleden

Hoi all, we zijn intensief bezig met het oplossen van dit probleem. Voor nu verwijzen we jullie graag door naar het algemene onderhoudstopic:  Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51 | T-Mobile Community.

Dit topic gaat nu op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Hallo @dobelink 

Waarschijnlijk heeft het met het onderhoud van het netwerk te maken.

 

Ik kreeg na een herstart ook de SSL melding. Vooralsnog nog ik wel verder door op de afstandsbediening op OK te drukken.

 

 

Hier ook sinds gisteren avond opeens…

Nu net vanochtend na 2 min beeld, box loopt vast en weer hetzelfde. 

Overigens op yes te klikken heb ik wel weer beeld, maar voor hoelang..

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @dobelink, goed dat je het aangeeft! Wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.

Hier in noordwijk ook zo,n error melding.

Alles meerdere keren gereset,nog steeds dezelfde melding.

Ik heb wel internet,maar tv kijken alleen ned 1.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi all, we zijn intensief bezig met het oplossen van dit probleem. Voor nu verwijzen we jullie graag door naar het algemene onderhoudstopic:  Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51 | T-Mobile Community.

Dit topic gaat nu op slot.