Beantwoord

Stingray


Wisten jullie dat TM kosteloos Stingray radio aanbiedt? Maar liefst 50 soorten muziek, van chillout tot jazz, nonstop en reclamevrij. 
Het staat nergens op hun site vermeld, behalve in het kanalenoverzicht dan. Ook ontbreekt TM in het lijstje providers van Stingray zelf https://music.stingray.com/nl/NL/television. Voor mij was het wel een belangrijke reden om voor TM te kiezen, ik luister het iedere dag:-) 

icon

Beste antwoord door Bernd_Evers 10 June 2022, 09:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

14 reacties

Reputatie 7

Hi @pinkiewinkie07, wat tof om te lezen dat jij zo enthousiast bent over Stingray en dit hier op de Community extra onder de aandacht brengt! Het klopt dat klanten dit inderdaad wel in ons zenderoverzicht kunnen terugvinden: Zenderoverzicht | TV-zenders T-Mobile Thuis. Super oplettend en attent van je om te melden dat T-Mobile in het rijtje van providers mist. Dit ga ik intern aankaarten, dankjewel topper! 😁

Reputatie 1

Ik heb de app vorige week geïnstalleerd. Alle lijsten en zoekmogelijkheden waren aanwezig. Tot grote tevredenheid. Echter, vanmorgen zie ik dat de premium versie niet meer actief is en dat ik nogal wat kanalen mis, die ik geactiveerd had.... Gaat hier wat mis? Moet ik opnieuw de app activeren? 

Reputatie 7

Hi @Bernd_Evers, super leuk om te lezen dat ook jij zo enthousiast bent over Stingray! Heel goed dat je hier aanklopt, want ik help je hier graag bij. Omdat Stingray deze maand ook de zender van de maand is, zou het helemaal goed moeten werken. Bedoel jij met de App, de Smart TV App? Zo ja, dan zou ik je inderdaad willen vragen om deze te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik hoor heel graag of dit verschil uitmaakt.

Mocht jij hierna nog hetzelfde ervaren, kan je dan aangeven wat jij op dit moment mist? Dan ga ik graag op onderzoek voor je uit! 💪

Reputatie 1

Hoi Lisa, Ik bedoel de muziek variant, waar we vorige week een mail over kregen. Heel veel afspeellijsten waren beschikbaar en een uitgebreide zoekfunctie. Nu niet meer.... 

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb deze app ook wel eens op mijn iPhone gehad, je kon hem al jaren lang koppelen aan je T-Mobile thuis abonnement, 

Reputatie 7

Hi @Bernd_Evers, ik zou je hiergraag graag willen doorwijzen naar Stingray zelf! Voor ondersteuning van de app kun je het beste contact opnemen met Stingray zelf, omdat wij niet bekend zijn met de functionaliteiten van deze app: https://t.co/haB6G0ppC5. Ik hoop dat zij jou hier verder bij kunnen helpen! Geef je hier een seintje als het weer werkt zoals voorheen? 😊

Reputatie 1

Hoi Lisa, ik kreeg gisteren een mail van Stingray. Blijkbaar is het premium abonnement vervallen en kun je alleen nog abonneren via de provider. Er wordt een opmerking gemaakt over verdwenen afspeellijsten. Ik vermoed dat de app vanaf nu alleen nog een uitgeklede versie levert, t.o.v. wat eerst was. 

Reputatie 7

Merci voor deze aanvulling @Bernd_Evers, goed om te weten! Fijn dat er een opmerking is gemaakt. Jammer als de App vanaf nu minder uitgebreid is dan voorheen. Ik hoop in ieder geval dat je alsnog van de App kan blijven genieten. 

Reputatie 1

Komt goed 👍🙂. Er blijft genoeg over. 

Ik heb deze app ook wel eens op mijn iPhone gehad, je kon hem al jaren lang koppelen aan je T-Mobile thuis abonnement, 

Alleen klanten die TV in hun T-Mobile Thuis pakket hebben?

Ik heb zelf internet en telefonie van T-Mobile, maar niet TV en zou niet weten hoe ik nu die koppeling tot stand zou moeten brengen, want de App geeft aan dat dit via een audio “watermerk” op een TV kanaal werkt.

Reputatie 7

Goede vraag @sublimerote! Kan jij hierbij helpen @BeMu? 😊

Reputatie 7
Badge +1

Als er geen tv abonnement is bij T-Mobile of andere provider welke Stingray in het portfolio hebben zal het niet werken,  voor een activatie moet men de tv op een van de Stingray radiokanalen zetten en vervolgens de smartphone of tablet etc bij de tv houden.

Als men de app opent verschijnen de providers welke Stingray aanbieden, helaas geen Ziggo aangezien er ook mensen zijn welke Ziggo kabel tv gebruiken.

 

Reputatie 7
Badge +6

@BeMu Dank voor de tip dat je een radiokanaal moet gebruiken om te koppelen. Ik had het met een tv-zender geprobeerd en dan werkt het niet. De radiozenders zitten in het basispakket en kun je zonder extra kosten luisteren.

@Lisa Stingray heeft blijkbaar nog niet doorgekregen dat Thuis tegenwoordig onderdeel is van T-Mobile:

 

Reputatie 7

Hi @TMTV, super scherp van je! 💪 Toevallig gaf ik vandaag ook in een ander topic aan dat bij Stingray is aangegeven dat wij (nog) missen in het rijtje van providers. Daarbij geef ik nu ook door dat er nog Vodafone staat. Thanks, topper!