Beantwoord

Geen TV Cadier en Keer 22-1-2021

  • 22 August 2021
  • 15 reacties
  • 553 Bekeken

Sinds een ½ uur geleden is er ineens geen tv meer, hier in Cadier en Keer.

Box 2x van de stroom gehaald en die doet het weer alleen blijft het beeld staan.

Is er een storing hier in Cadier en Keer van de TV. Internet en telefoon doen het. Heb een

totaalpakket

icon

Beste antwoord door A-kun 22 August 2021, 20:45

Bekijk origineel

15 reacties

Hier in Maastricht ook. Het beeld blijft na een paar seconde hangen of er is alleen maar zwart beeld. Alleen NPO1 GOS, NPO2 GOS en NPO3 GOS (kanaal 101, 102 en 103) doen het wel.

Hallo A-kun

Klopt heb nu 101 aan staan. Ook opnames kan ik afspelen alhoewel ik meende meer opnames had.

 

Hier doet alles het weer.

Hier ook weer. Danke voor je reactie.

Graag gedaan. Las net via FB dat hier in Maastricht mensen met KPN en Tele2 ook storing hadden, dus wij waren niet alleen. Hopelijk kunnen we nu allemaal zonder problemen onze tv-avond voort zetten, hihihihihihi. Fijne avond. 😇😂

Reputatie 7

Hi @mariet1 en @A-kun, super dat jullie gelijk op de Community aan de bel hebben getrokken toen jullie hinder ondervonden! Ik ben heel blij om te lezen dat het issue van korte duur was en jullie weer volop van de tv aan het genieten zijn. Weet dat jullie altijd aan kunnen kloppen als jullie weer problemen ondervinden - al hoop ik natuurlijk dat de problemen nu voorgoed zijn verdwenen! 💪

Reputatie 1

Is dit het topic om een storing te melden? Wordt in een ‘loop’ langs alle sites gestuurd, kom elke keer weer op dezelfde uit. Ben alleen opzoek naar een plek waar ik een storing kan melden.

Wellicht dat het helpt. Geen tv hier, regio 3851.

Ik weet niet of je het heb meegekregen maar er zou een update gedaan worden van de t-mobile thuis. Daarom zal je geen tv kunnen hebben, misschien je e-mailbox bekijken en je aanmelden voor de nieuwsbrief en zo dan krijg je deze meldingen binnen. Als je tv niet werkt zou je de box van de stroom moeten afnemen en dan even later weer aanzetten. Lukt het dan niet effe bellen tijdens de uren. Je kan ook wel eens via facebook contact krijgen.

Reputatie 7

Hi @BramDEP, jij bent hier helemaal aan het juiste adres! Jij mag in elk topic reageren of een eigen topic aanmaken, dus heel goed dat je via deze weg aan de bel hebt getrokken. Ik heb gelijk een kijkje genomen in jouw profiel en ik vermoed dat het probleem met jouw tv komt door de netwerkmigratie die op de planning staat. Zojuist heb ik een handeling verricht in het modem die er hopelijk voor heeft gezorgd dat jouw tv het weer doet. Dit heet een zogenoemde reprovision en die zorgt ervoor dat abonnementen opnieuw worden verstuurd naar het modem en daarmee hopelijk ook naar de TV Box(en). Mocht jij toch nog steeds hetzelfde probleem hebben, dan hoor ik het heel graag. Want dan trek ik meteen één van mijn collega's van de technische dienst aan de mouw om dit zo snel mogelijk voor je te verhelpen! 💪

Al weken regelmatig storing en de afgelopen dagen ligt het hele net plat de router geeft de foutmelding 

geen sim. Nu probeerde ik te achterhalen wat er aan de hand is Inmiddels geleerd de klantenservice beter links te laten liggen want die weten van geen toeten of blazen en geven zelfs foute informatie.

Want schijnbaar moeten we maar raden wat er hand hand is. Dagen achter elkaar storing en niets geen excuses of opheldering. De stelling het beste netwerk van Nederland blijkt bluf het zijn want het zijn de antennes van huawei en het glasvezelnet wat het eigenlijke net vormt en T-mobile heeft het geheel recent ook nog verkocht.

En de service was al niet veel en is er blijkbaar zelfs slechter gewordem

Reputatie 7

Hoi @ferdije5,

Thanks voor je bericht! Ik kijk graag met je mee. Nu ben ik daarbij wel erg benieuwd wat er precies aan de hand is. Welke problemen ervaar je? Wil je me daarbij direct een privébericht sturen met postcode, huisnummer, geboortedatum en de laaste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik je verbinding erbij pakken en je mogelijk verder helpen. 

In steyl 5935 ook geen internet

Reputatie 7

Hi @Danny260472, heel goed dat je gelijk in dit topic aan de bel hebt getrokken! Ik ben meteen jouw verbinding gaan checken en ik ben super blij om te zien dat jij weer online bent. Kan je aangeven of dit inderdaad klopt? Als jij toch nog problemen ervaart, dan hoor ik die graag. Ik wil namelijk dat jij helemaal probleemvrij bent! 😊

Hoi lisa, het klopt inderdaad, we zijn weer online.

Bedankt voor je reactie.

Reputatie 7

Hi @Danny260472, super fijn om te lezen! 🎈 Maak er een mooie dag van.

Reageer