storing thuis tv

  • 19 January 2023
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Reputatie 1
  • is Prince of Content
  • 32 reacties

Deze nacht is bij ons het beeld bevroren en bij resetten box komt er een melding dat er geen verbinding is met het tv platform. Internet werkt wel maar tv dus niet. Hier is geen melding van een storing maar op alle storingen zie je wel al meerdere meldingen in regio Eindhoven/Geldrop.

 

Iwein


1 reactie

Reputatie 7

Hi @Iwein, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt! We gaan ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt gefixt. Ik wilde meteen jouw verbinding onder de loep nemen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Kun je een privébericht sturen naar mijn collega @tommie met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan gaan we op zoek naar de oplossing. 

Ik wil alvast vragen of je kunt controleren of het tv-menu wel werkt/zichtbaar is? Je kunt hiervoor op de 'Menu' toets drukken van de afstandsbediening. Kun je daarnaast nagaan of de UTP-kabel in de juiste poort van het modem zit en goed is aangesloten? Ik hoor het graag, merci! 💪

 

Reageer