Beantwoord

Storingsmelding

  • 10 November 2022
  • 5 reacties
  • 70 Bekeken

Sinds gisteravond de melding 132210 als ik opnames wil verwijderen,

icon

Beste antwoord door Lisa 11 November 2022, 09:41

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hi @Josst1, hartstikke bedankt voor jouw melding! Excuses voor het ongemak, want meerdere klanten hadden hier last van gisteren. Gelukkig kan ik je laten weten dat dit gistermiddag is verholpen door onze technische dienst. Ervaar je dit inmiddels ook? Ik hoor het graag van je. 

Hi

sinds 14/11 staat er een ticket open. Technische dienst geeft geen sjoege. Wat kan ik doen om uberhaupt iets te horen over mijn call?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Tomato0, gaat dit om hetzelfde probleem als hierboven beschreven is? Ik kan geen abonnement vinden op basis van het opgegeven e-mailadres. Kun je jouw Internet + TV klantnummer met me delen in jouw communityprofiel, alsjeblieft? Dan check ik meteen wat de status is van het onderzoek.

Reputatie 7
Badge +16

@Tomato0 Voor de vorm ook eventjes hier:

Sorry ik ben een poos niet online geweest op de Community en had een karrenvracht aan privéberichten.

Ik zie een openstaand onderzoek vanuit VWT staan (de aannemer). Kan het kloppen dat zij jou al benaderd hebben met een afspraak?
 

Ha Jason

Vwt heeft het probleem niet in een keer kunnen oplossen (2 uur). Er is een vervolgafspraak

inmiddels twee weken zonder licht

van een klacht over gang van zaken bij Odido heb ik na 1 week nog geen reactie. Heb niet het gevoel daar gehoord te worden

al met al teleurstellend

Reageer