Stream stopt op alle zenders

  • 13 March 2023
  • 7 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 4

De hele dag al constante vastlopers op alle zenders/streams op de tv box. Beeld bevriest en blijft dat ook. Van zender wisselen lost het tijdelijk voor een paar minuten op. Zeer irritant, dan druk ik mij voorzichtig uit. Lees dat dit soort klachten al jaren voorkomen. Dus ik hoef geen nieuw boxje opgestuurd te krijgen of advies om app te gebruiken (heb ik ook, zelfde probleem). Dit ligt echt aan het wegvallen van signaal. Wat ik graag wil weten is wanneer t-mobile dit soort klachten echt eens op denkt te gaan lossen. 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @robbietobbie, ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik heb ook gelijk een lijnmeting gedaan en zie dat je een eigen router hebt aangesloten. Als je de TV Box aansluit op ons eigen modem, ervaar je dit dan nog steeds? (dus zonder je eigen router verbonden te hebben) Ik hoor graag van je terug! 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @robbietobbie, ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik heb ook gelijk een lijnmeting gedaan en zie dat je een eigen router hebt aangesloten. Als je de TV Box aansluit op ons eigen modem, ervaar je dit dan nog steeds? (dus zonder je eigen router verbonden te hebben) Ik hoor graag van je terug! 

Reputatie 4

Wat heeft dit met mijn router te maken? TV loopt rechtstreeks over Ododi modem. Mijn router is er alleen voor ons wifi mesh netwerk. 

Reputatie 4

Hallo, met zeer grote regelmaat lopen zenders vast. Gewoon signaal dat wegvalt. TV kastje gewoon rechtstreeks met cat 5 kabel op odido modem aangesloten. Om gek van te worden. WiFi mesh valt ook regelmatig weg. En dat ligt niet aan mijn Orbi netwerk maar aan de daadwerkelijke glasvezel verbinding van Odido. Zeer, zeer vervelend dat het nog steeds niet lukt om fatsoenlijk signaal te leveren... 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @robbietobbie, leuk dat je er een halfjaar later nog op terugkomt! 😉 Beste wensen voor 2024! 🎉✨

Graag plaats ik nuance op jouw vraagstuk: wanneer er een eigen router aangesloten is in het netwerk, kan dit voor haperingen zorgen in de verbinding. Om uit te sluiten dat het een het eigen domein ligt, wordt altijd gevraagd om alle eigen apparatuur zoals switches en routers ertussenuit te halen zodat we “vrijuit” kunnen testen. Dan pas krijgen we een waarheidsgetrouw resultaat. 

Kan ik je vandaag nog ergens bij helpen?

Reputatie 7
Badge +16

Hallo, met zeer grote regelmaat lopen zenders vast. Gewoon signaal dat wegvalt. TV kastje gewoon rechtstreeks met cat 5 kabel op odido modem aangesloten. Om gek van te worden. WiFi mesh valt ook regelmatig weg. En dat ligt niet aan mijn Orbi netwerk maar aan de daadwerkelijke glasvezel verbinding van Odido. Zeer, zeer vervelend dat het nog steeds niet lukt om fatsoenlijk signaal te leveren... 

Hier help ik je graag bij! Kun je alle “eigen” apparatuur ontkoppelen zodat alles rechtstreeks op de Zyxel aangesloten is, alsjeblieft? Als we er niet op afstand uitkomen, ruil ik de Aria TV Box om voor een nieuwe Mediabox. Dan heb je in ieder geval sowieso geen haperingen meer in de box zelf. 

Reputatie 4

Ik had gisteravond tijdens de oudejaarsconference vastlopers op een lg webos smarttv met de t-mobile app. Elke keer als ik op hervatten klikte liep hij gelijk weer vast. Ik vermoed dat de tv server van odido gewoon overbelast was. Uit arrenmoede maar via ziggo 720p gaan kijken (want ziggo heeft de kabel gelukkig nog niet fysiek losgekoppeld). Maar als de TV app van odido niet snel betrouwbaarder wordt ga ik denk ik terug naar Ziggo. Hun onbetaalde tv dienst werkt beter dan de betaalde dienst van odido, beetje jammer. 

Reputatie 4

Heb de Amino TV box opgezegd en nu het Android Media kastje in gebruik. Afkloppen, maar nog geen probleem. Geluid en beeld vrijwel synchroon (doorloop gekozen op mijn tv over HDMI EAC) met PCM indeling. Klinkt vol en goed.

Beeld is scherp en wisselen zenders (streams) ZEER snel. Ook alle streaming apps toch maar geïnstalleerd en werken prima. Afstandsbediening werkt binnen Android interface op kastje en binnen apps prima. Ook (bijna) alle opties op TV zelf zijn via de ab te gebruiken. Kortom, ook een keer duimpje omhoog voor Odido voor dit kastje! 

Reageer