Beantwoord

T mobile afstandsbediening volume

  • 3 August 2021
  • 3 reacties
  • 817 Bekeken

Met de T-Mobile afstandsbediening (magenta knop)  kan ik op een Loewe TV het volume niet regelen, Aan uit gaat wel. Zenders voor- en achteruit ook. Maar volume niet. Loewe staat ook niet in de lijst met koppelingsnummers helaas.

icon

Beste antwoord door Seccie 3 August 2021, 13:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @wewedeha 

Zou je eens kijken of deze instructies van @Jason je (weer) op weg helpen?
Voor de volledigheid heb ik de instructies ook nog even hieronder voor je toegevoegd (de link is klikbaar)

 

Dank maar dat werkt dus helaas niet

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @wewedeha,

Welkom op de Community en nuttige vraag die je stelt! Ik moet zeggen dat dit mij niet bekend voorkwam en hierdoor ben ik het internet af gaan zoeken naar de oorzaak. Op het gegeven moment kwam ik een pagina van een ander forum tegen waarop staat dat Loewe wel eens de fout in gaat met automatisch koppelen, namelijk hier: Afstandsbediening volumeregeling werkt niet i.c.m. Loewe Individual.

Hierom heb ik gezocht naar Loewe koppelingscodes die zouden moeten werken met de afstandsbediening en ik heb de volgende codes tevoorschijn weten te toveren:

  • 0292
  • 0370
  • 0512
  • 0633
  • 0655
  • 1884

Zou je deze codes één voor één kunnen proberen middels de normale koppelingsmethode? Let op: ik raad je aan om de afstandsbediening eerst te resetten aangezien deze momenteel al gekoppeld is:

Stap 1

Druk de cijfertoetsen <1> en <6> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert

Stap 2

Voer snel achter elkaar de cijfers <9>, <9>, <6> in. Na elk cijfer zal het magenta knopje knipperen. Na het derde cijfer zal het magenta knopje twee keer knipperen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het resetten niet gelukt

 

Vervolgens kan je de afstandsbediening koppelen middels de volgende stappen:

Stap 1

Druk de cijfertoetsen <1> en <6> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert

Stap 2

Druk op de stop knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.

Stap 3

Je kunt nu de volgende knoppen testen: <TV-POWER>, <Mute>, <Vol Up>, <Vol Down>, <AV Input>

Reageer