Beantwoord

T-Mobile android tv app

  • 20 June 2022
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 2

Ik kijk TV via de android TV app op een Nvidia Shield. Ik heb een TMobile thuis verbinding van 400 mbit en de shield is bekabeld aangesloten. 
 

zeer regelmatig bevriest het beeld even. Vervolgens gaat het wel weer verder. Maar het is nu zo vaak dat dit best irritant begint te worden. 
 

verder lopen het beeld en geluid bij veel zenders niet synchroon. Ik weet niet wat de status is van deze app. Is deze nog in beta?! 
ik vind het zo niet echt een volwaardige vervanging van een settopbox. 
 

ik gebruik trouwens geen appratuur van T-Mobile. Volledig eigen apparatuur. Maar dat zou niet uit mogen maken bij een android tv app. 

icon

Beste antwoord door Lisa 21 June 2022, 11:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Kknaack, bevriezend beeld in de App dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik ga je hier dan ook graag mee verder helpen. Zou je eens de onderstaande stappen willen volgen? 

  1. Bij Opties (tandwieltje) kies je Kwaliteit/Quality in het verschenen menu.
  2. Selecteer de hoogste kwaliteit voor het beste beeld/geluid.
  3. Is het probleem hiermee opgelost?

Mocht het hierna nog aanhouden, dan wil ik je vragen om de App te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik hoor graag van je of dit resulteert in perfect beeld, want je hoort zonder problemen te genieten. Laat je het mij weten? 😊

Wat betreft het synchronisatie probleem kan ik je gelukkig laten weten dat dit onze hoogste prioriteit heeft. De oplospartij heeft de mogelijke problemen gevonden, dus dit wordt nog verder onderzocht. Hopelijk ervaar je snel dat ook dit issue is verholpen! 

Reputatie 2

@Lisa Nee dat helpt niet. Het maakt het sync probleem alleen maar (veel) erger. 
 

de app is nu compleet onbruikbaar. Ik zie 2 opties voor T-Mobile:

  1. Ik krijg kosteloos een STB zodat ik tijdelijk zo tv kan kjjken tot dit probleem is opgelost. 
  2. ik stap over naar KPN 
Reputatie 7

Hi @Kknaack, wat rot om te lezen dat dit de problemen alleen maar erger heeft gemaakt! Ik wil hier dan ook heel graag een onderzoek voor indienen bij onze technische dienst. Momenteel speelt op de TV Box ook het probleem van het beeld en geluid dat niet synchroon loopt, dus totdat de oplossing hiervan nog niet bekend is, zal een TV Box het probleem ook niet verhelpen. Daarom wil ik heel graag dat mijn collega's van de technische dienst hier dieper in duiken, zodat je heel snel weer zonder problemen van de App kan genieten. Zou je hiervoor nog de volgende informatie met mij kunnen delen? 

  • Op welke tv zit de Nvidia Shield aangesloten en welke afstandsbediening gebruik je hierbij? 
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit vind je bij de instellingen van de tv)? 
  • Welke versie van de Smart TV App is er geïnstalleerd? 
  • Op welke datum zijn deze problemen begonnen? 
  • Speelt dit probleem ook op andere apparaten?

Als je hierop terug kan komen, dan ga ik dit voor je doorzetten! 💪