t-mobile app werkt regelmatig niet op mijn samsung neo qled qn90a

  • 28 April 2023
  • 11 reacties
  • 69 Bekeken

als ik op de smarttv de app start komt het vaak voor dat het beeld grijs blijft en de ‘timer’ blijft lopen. ik kan dan alleen van zender naar zender (omhoog/omlaag) en kan niet bij mijn account/tvgids/terugkijken. enige remedie lijkt opnieuw installeren. na een paar keer gaat het weer mis…

Tommie van Odido 11 maanden geleden

Hi @remidb, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kan kijken. Om een beter beel te krijgen van het euvel, zou je een filmpje kunnen maken van wat er precies gebeurt? Kan je het filmpje dan hier, in het topic, delen? Dan zet ik het door naar onze techneuten. 

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @remidb, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kan kijken. Om een beter beel te krijgen van het euvel, zou je een filmpje kunnen maken van wat er precies gebeurt? Kan je het filmpje dan hier, in het topic, delen? Dan zet ik het door naar onze techneuten. 

hoe deel ik een filmpje dan? ik kan een afbeelding toevoegen, maar een .mov en .mp4 blijven grijs (dus niet importeerbaar)

Reputatie 7
Badge +9

@remidb dat klopt ook, mijn excuus. Zou je het filmpje via WeTransfer kunnen delen?

https://wetransfer.com/downloads/c6e2a0e0ac18d8214664e9c3ca3cea5020230501051527/a5c564410a232beb1e9b0946794c8ea820230501051553/35a756

 

hierbij wat foto’s van de instellingen van de tv. volgens samsung lijkt het erop dat er geen stabiele verbinding is, gezien de bufferstoringen.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @remidb, bedankt voor alle duidelijke informatie en het filmpje!

Ik heb dit direct doorgezet naar onze techneuten, zij gaan voor je aan de slag. Zodra we meer weten wordt er contact gezocht. To be continued... 

zijn de techneuten al wat wijzer geworden?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @remidb, ik heb inderdaad bericht terug.

Dit is bekend bij ons, de TV App in combinatie met een Samsung tv hebben een aantal issues. Hier wordt aan gewerkt door de leverancier van de app. Op dit moment, om dit te voorkomen, adviseren wij om een TV Box aan te schaffen. Dit kan je gemakkelijk aanschaffen via My T-Mobile

een van de redenen om dit te doen was juist om van de kabels af te zijn… 
hiermee schieten we dus per saldo niet veel op.

helaas

Reputatie 7
Badge +9

@remidb dat begrijp ik volkomen! Weet dat de leverancier hier aan werkt om het op te lossen. Wanneer dit is durf ik echter niet te zeggen.

okay, we blijven maar duimen dat dat gaat lukken dan...

Reageer