Beantwoord

T-mobile reclame

  • 27 January 2023
  • 11 reacties
  • 975 Bekeken

Morgen, wij krijgen ons internet en televisie al heel lang via het netwerk van T-mobile. Dus waarom moeten we tegen die lange en vaak langskomende en tegenwoordig irritante reclames van T-mobile aankijken? Kunnen jullie ons daarvan verlossen? 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 27 January 2023, 14:32

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Meppel7943, wat fijn om te horen dat jullie al zo lang klant zijn bij T-Mobile! Zo te zien doet ons marketing team goed zijn werk. Het enige wat ik daarop kan zeggen is: zap een zendertje verder. Ik kan de reclames helaas niet laten verdwijnen. Ik wens je nog een prettige dag toe!

Reputatie 6
Badge

Ik weet in ieder geval nu al op wie ik ga stemmen bij de Loden Leeuw. Misschien dat ik nog twijfel tussen de reclame T-Mobile en Sunweb. Kunnen we alsjeblieft stoppen met de ‘spoken word’ hype. 

Reputatie 7
Badge +14

@stefan.1997 Stem dan Aub. Op TMobile want negatieve reclame is ook reclame en nog gratis ook! 
Ik wist niet dat er nog mensen zijn die echt stemmen🤭😂

doe wat @Tommie  zegt zap verder of zet het geluid uit want dat is deze keer wel erg zenuwslopend 😂 en soms lastig te verstaan.

Ik heb ooit bij een bedrijf gewerkt waar ze ook de loden leeuw kregen. De volgende dag konden ze de bestellingen niet aan.😁🌎 

@Meppel7943  wat fijn dat je een abonnement hebt bij T-mobiel, daarom is die reclame ook niet voor jou bedoeld maar voor eventuele nieuwe klanten. Soms zit het mee soms valt het tegen dat klopt😂

Fijn weekend.

@Meppel7943 

Ik ben het volkomen met U eens dat die reclame wat leuker mag.

Zappen naar een ander kanaal is dan even de oplossing. Wat @Tommie al aan geeft.

Ik denk dat U deze bedoeld. 😂 

 

Ik heb mezelf verlost van de reclame door gewoon helemaal te stoppen met tv kijken. Werkt eigenlijk prima. Om dezelfde reden kijk ik ook geen youtube meer. Soms klik ik nog wel eens op een linkje, maar als er een reclame voor zit wordt er meteen weggeklikt en is het jammer. Dan maar niet meer kijken.

@Shilka

Youtube zonder reclame gebruiken. 

Gebruik een adblocker of de browser/app Brave.

Alleen zie je zelfs reclames voor ad blockers nu, lol. Heb ze wel een tijdje gebruikt, maar die doen het na een tijdje niet meer en moet je weer op zoek naar wat nieuws. Een klein reclamevakje in een hoekje daar kan ik best mee leven (zolang het niet misleidend is), maar beeldvullend spul betekent gewoon niet kijken bij mij. Toch echt de kortste klap, en je komt er ook meteen achter dat je met gemak zonder al die filmpjes en video's kunt. 

Ik laat nu wel automatisch alle tracking cookies door mijn antivirus verwijderen en blokkeren, en dat resulteert wel in geen reclames op bepaalde sites, omdat de site zonder tracking cookies geen keuzes kan maken welke reclame ze me voorschotelen. Sites zoals twitch laten daardoor nooit meer reclames zien voor mij.

@Shilka 

Ik gebruik ook nextdns.

Dat is de eerste reclame filter wat ik gebruik.

Daarnaast al jaren een adblocker met Firefox browser.

De browser en app Brave werkt ook perfect.

Ik gebruik Youtube voornamelijk om info op te doen.

Cv tuning, zonnepanelen installatie, enz.

Al met al op youtube is veel info te vinden.

En via app of browser Brave reclame vrij. 😃

 

Reputatie 7
Badge +1

Wat natuurlijk ook kan een zender voor alle uit te zenden reclame, wat natuurlijk meteen het voordeel heeft dat programma's niet worden onderbroken en je de betreffende zender nooit hoeft te kijken.

Reputatie 6
Badge

@CrisTien de eerste stem voor de STER Gouden Loeki is zo te lezen ook binnen. Ze hadden natuurlijk ook Youp kunnen vragen of hij een spoken word zou performen. Volgens mij stroomt er echt magenta bloed door je aderen. Geen kwaad woord over T-Mobile 😂. 
 

Fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +14

@stefan.1997  Waar lees je dat? Ik vind die reclame ook niets maar heb een knop op mijn afstandsbediening. je kan je wel overal druk over maken toch?! En stemmen “nee dank” ik stem niet voor onzin!

Fijn weekend

Reageer