Beantwoord

T-Mobile Thuis (interactieve) Televisie: Cloud opnemen

  • 29 December 2020
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Goedendag,

 

Ik ben sinds april 2018, op een enkele vervelende internet-storing na, een zeer tevreden gebruiker van het T-Mobile Thuis abonnement via glasvezel te Amersfoort.

Voor genoemde datum was ik aangesloten bij XMSNet / BrabantNet, echter daar was het interactieve televisie platform een stuk ‘volwassener’. Het bood toentertijd al een veelzijdiger aanbod/structuur en was gebruikersvriendelijk(er) en bood méér mogelijkheden met betrekking tot opnemen (in de cloud), ongeacht of de STB uitgerust van was met een HDD-recorder.

Momenteel heb ik 3 STB's zonder opnamemogelijkheid en 1 STB met een HDD-recorder, waarvoor elke maand €  5,- in rekening wordt gebracht. Liever zou ik desbetreffende STB omzetten naar Cloud opnemen (vanaf alle STB's) voor het gelijke tarief van € 5,- per maand.
Echter ik heb begrepen dat er een migratie-traject gaande is, en mijn huidige apparatuur geen opnemen in de cloud mogelijk maakt.

Graag verneem ik hoe ik op korte termijn Cloud opnemen kan realiseren, omdat ik toch al even zit te wachten op modernisering van het geheel.

icon

Beste antwoord door Sander 1 January 2021, 13:10

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @thesubwaydepot

 

De situatie zoals je beschrijft (voor € 5,- opnemen in de cloud op alle TV Boxen, inclusief TV Anywhere) is inderdaad mogelijk op het nieuwe TV platform. We zijn bezig om al onze klanten om te zetten van de oude naar de nieuwe situatie. Het plan is om dit te doen, zonder dat je je huidige hardware hoeft om te ruilen. Voor jouw hardware zijn we bezig met een testfase. Zodra die is afgerond, zullen we de groep klanten met jouw specifieke hardware ook omzetten. Ik durf niet precies te zeggen wanneer dit gaat gebeuren, maar ‘ergens dit jaar'. 

Reageer