Beantwoord

T-Mobile Thuis - Radio. Geluid valt steeds een paar tellen weg


Sinds kort klant bij T-mobile Thuis.
Bij luisteren naar radio (via de tv-box) valt het geluid per minuten diverse keren een paar tellen weg.
Heel irritant. Dit is bij iedere zender zo.
Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Sterre 2 March 2018, 12:48

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Hoi famherman!

Zeker in deze koude tijd: een warm welkom bij T-Mobile Thuis! Ik begrijp dat jullie lekker naar de radio willen luisteren. Ik heb dan ook meteen uitgezocht wat er aan de hand is, en nog belangrijker: hoe we dit kunnen oplossen! Er is een storing gaande waarbij het radiogeluid niet goed werkt. Het hoeft niet zo te zijn dat jullie hier last van hebben, dus ik raad jullie aan de TV Box te resetten. Hier lees je hoe je dat doet. Komen jullie er niet uit: meld het mij! Ik kan van afstand de TV Box resetten voor jullie. Kunnen jullie dan wel aangeven welk van de twee dit probleem toont?

Als de reset niet werkt, is de oorzaak van het probleem de storing. Dit is goed onderzocht en we hebben een update voor de TV Boxen aangevraagd die deze storing gaat verhelpen. Wanneer deze update uitgevoerd gaat worden, weet ik niet. Ik weet wel dat dit automatisch gaat gebeuren, dus jullie hoeven niets te doen! Hebben jullie last van de storing bij beide TV Boxen? In de storingsmelding zie ik namelijk dat niet elke TV Box hiermee kampt. Als een van jullie TV Boxen gewoon goed geluid geeft, raad ik jullie aan via deze Box radio te luisteren totdat de update uitgevoerd wordt!
Hallo Sterre,

We hebben twee TV boxen:
Eentje met opname functie. Deze is degene die stoort. We kunnen deze niet zelf resetten (zoals in de instructie staat). Wil je deze resetten?


De andere is zonder opnamen functie. Hierop is de radio functie prima.
Reputatie 7
Hi famherman,

Dat wil ik zeker voor jullie doen! Met alle liefde. Zojuist heb ik de TV Box gereset. Laten jullie mij het weten of dit verschil maakt?
Hi famherman,

Dat wil ik zeker voor jullie doen! Met alle liefde. Zojuist heb ik de TV Box gereset. Laten jullie mij het weten of dit verschil maakt?


Hallo Sterre,
Helaas geen verschil te merken. Het is nog steeds niet goed.
Reputatie 7
Hi famherman, sommige klanten ervaren inderdaad een storing met de radiozenders, we hopen dit in de komende update definitief op te lossen! In dit geval twijfel ik een beetje omdat jullie andere TV Box het nog wel goed doet, ik heb het daarom voor de zekerheid doorgezet naar onze technische dienst. Mocht het niet om de storing gaan dan gaan we aan de slag om dit te verhelpen. Als de oorzaak toch de storing is dan wordt het opgelost met de eerstvolgende update!
Beste Brian,

Er is nog steeds geen oplossing en we hebben niets vernomen van de technische dienst.
Het niet werken van de radio wordt meer en meer irritanter..
Ik zou graag hulp en een oplossing willen!

Hi famherman, sommige klanten ervaren inderdaad een storing met de radiozenders, we hopen dit in de komende update definitief op te lossen! In dit geval twijfel ik een beetje omdat jullie andere TV Box het nog wel goed doet, ik heb het daarom voor de zekerheid doorgezet naar onze technische dienst. Mocht het niet om de storing gaan dan gaan we aan de slag om dit te verhelpen. Als de oorzaak toch de storing is dan wordt het opgelost met de eerstvolgende update!
Reputatie 7
Hi famherman!

Ik heb het direct nagevraagd bij de technische dienst. De melding is dat deze TV Box inderdaad last heeft van de storing. Zoals Brian aangaf, wordt deze storing verholpen bij de eerstvolgende update. Wanneer deze gaat zijn, is nog onduidelijk. Misschien kan je in de tussentijd radioluisteren via de andere TV Box? Excuses voor het ongemak!
Reputatie 1

Beste T-Mobile, ik begin me knap te ergeren aan het steeds wegvallen van de radiozenders.

Kort geleden heb ik een software-update uitgevoerd maar dit mag niet baten.

Ik heb de Entone box al een paar keer opnieuw op laten starten en ook het modem.
Niets helpt.

Hebben jullie een oplossing?

Ik hoor het graag.

Reputatie 7
Badge +4

Is jouw box al een keer omgeruild? :)

Reputatie 1

Nee, is niet gebeurd.

Reputatie 7
Badge +4

Hmmm… misschien wijsheid om dat eens te proberen. Weet vanuit mijn omgeving dat dit voor diegene de oplossing was. Gaat het om een decoder met HDD?

Reputatie 1

Ja, om een Entone met opnamemogelijkheid.

Reputatie 7
Badge +4

Ah. dat was bij degene uit mijn omgeving ook het geval. Eerdere resets hadden geen langdurig effect. Na de omruil was het opgelost. Webcare kan dit voor je regelen. Zij lezen mee en reageren vanzelf in dit topic. :)

Reputatie 1

Dank tot zover, ik wacht af.

Reputatie 1

De Entone is door T-Mobile omgeruild. na installatie leek het of het niets had opgelost. Toch nog steeds het wegvallen van het radiosignaal. Ik heb toen het modem van stroom gehaald en na een paar minuten opnieuw opgestart. Daarna geen wegvallen van het radiosignaal meer gehad. Het probleem lijkt dus opgelost. Ben er tot nu toe erg blij mee.

Reputatie 7

Hi @NebOrper, fijn dat het opgelost is! :smile:  

Reageer