Beantwoord

t-mobile thuis tv

  • 26 May 2021
  • 3 reacties
  • 219 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

sinds gisteren overgeschakeld naar het nieuwe tv systeem en alle werkt goed behalve dolby digitaal geluid ,het geluid is zacht en geen surround en al het geluid hoor je uit de center speaker ,maak niet uit welke zender en had verwacht het volume net als de stereo instelling harder en zachter te kunnen stellen ,gebruik het kleine t-mobile tv kasje.

icon

Beste antwoord door BeMu 27 May 2021, 08:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik ga er vanuit dat het hier gaat om een soundbar of wat ook wel homecinema systeem word genoemd, zelf gebruik ik een soundbar welke via een HDMI kabel is verbonden met de tv, aangesloten aan de HDMI-ARC op de tv en naar de HDMI-ARC van de soundbar.

Soundbar gaat aan als de tv word aangezet en gaat weet uit als de tv ook uitgaat, voor het luisteren naar radio zonder tv gaat er een optische kabel van mediabox naar soundbar, volgens mij hebben de nieuwe Amino boxjes helaas geen optische aansluiting meer.

Het geluid word geregeld met de a.b. van de tv box, de a.b. van de tv heb je eigenlijk zo goed als niet meer nodig, althans ik gebruik hem maar zelden.

nee geen soundbar maar een surround receiver, geluid van tmobile was al niet goed met het oude tv menu systeem ,het klonk al zacht maar nog wel surround ,nou is surround ook weg ,ligt puur aan tmobile dus hoop met een update dat ze dat kunnen oplossen.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @mjbos,

Goed dat je dit aan de kaak stelt! Heeft jouw surround receiver geen problemen met andere apparaten die je via jouw TV afspeelt, zoals een Chromecast of ander HDMI apparaat zoals een DVD speler? Heb je ook een non-HDCP 2.2 HDMI poort die je uit zou kunnen testen? Daarnaast raad ik je graag aan om meer informatie over Dolby in combinatie met de TV Boxen te lezen op de volgende pagina: [Info] Haal meer uit jouw TV en geluid.

Hopelijk heb je hiermee de oplossing!

Reageer