Beantwoord

T-Mobile Thuis: TV module

  • 30 December 2017
  • 6 reacties
  • 654 Bekeken

Ik ben 30-12-2017 overgestapt van KPN naar T-Mobile.
Ik ben erg teleurgesteld in de functionaliteit van TV. Ik wist niet dat T-Mobile hier zover achter liep.
Hebben meer mensen deze ervaring?

Wat ik echt vervelend vind:
- Netflix werkt niet via TV box
- Programma terugkijken is zeer beperkt. Een programma dat net is afgelopen kan bijvoorbeeld niet meer bekeken worden.
- Pauzeren lukt bij mij niet

Ik wil graag van mijn abonnement af en wil weer terug naar KPN. Kan dat?
bij Tmobile moet ik 6 dagen wachten op het antwoord hierop.
icon

Beste antwoord door Sander 8 January 2018, 14:27

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hallo Martini19,

Het terugkijken is inderdaad wat beperkt en omslachtig maar het is wel mogelijk via gemist.
Pauzeren kan alleen bij een settopbox met harddisk recorder. of als je op de blauwe knop drukt voor begin gemist. Netflix gaat inderdaad nog niet via de settopbox dit is eventueel op te lossen door je smart tv of een chromecast te gebruiken.

Je heb een overeenkomst gesloten voor een jaar. het is mogelijk om je contract af te kopen volgens mij is dat max 400 euro afhankelijk van dsl/glasvezel en het aantal maanden wat je nog te gaan heb.
Reputatie 3
Hoi Martini19

Ik begrijp dat je teleurgesteld bent in de volwassenheid van de thuis dienst.
Als ik bij men ouders ben en zie hoe het daar werkt, XS4ALL denk ik geregeld waarom zou ik niet overstappen en x meer gaan betalen.
KPN en haar dochters zijn inderdaad veel verder en uit ervaring weet ik dat de klantenservice daar ook beter bereikbaar is, die je waarschijnlijk ook minder nodig gaat hebben.

Ik ben zelf puur nog klant vanwege het prijsverschil.
Reputatie 7
@Martini19,

Ik ga eens kijken wat ik kan doen om jouw ervaring om te draaien!
-Netflix: dit is een grote wens van onze klanten. Ik hoop dat we dit ook binnenkort gaan bieden. Dit gezegd hebbende, met iedere smart TV kun je heel makkelijk via de app Netflixen. Daar heb je onze TV Box eigenlijk helemaal niet voor nodig. Enkel bij oudere TV's is het echt van toegevoegde waarde.
-Programma Gemist beperkt? Dat is raar, bij de meeste providers kun je slechts 7 dagen terugkijken. Bij ons kun je tot tien dagen Uitzending Gemist terugkijken. Bij ons is het dus juist veel uitgebreider! Het klopt dat het direct na het uitzenden van het programma even duurt voordat deze bij Gemist zichtbaar is. Dat is volgens mij bij alle providers zo, omdat dit aan de NPO ligt.
-Pauzeren is bij ons wel degelijk mogelijk! Dit kan met een TV Box met opnamefunctie, maar ook bij Uitzending Gemist en Begin Gemist bij een TV Box zònder opnamefunctie.

Ik kan mij voorstellen dat het weer even wennen is, een nieuw abonnement en een nieuw menu. De functionaliteit en gebruiksgemak doet echter onder voor niemand! Ook ben ik benieuwd wat je van de kwaliteit van je TV beeld vindt? Ik hoor juist superenthousiaste verhalen van klanten die net overgestapt zijn!
Reputatie 7
Badge +4
Gemist kent 2 opties.

Begin gemist; Dit is beperkter dan bij ZIGGO en KPN. Alleen het actuele programma kun je terugkijken. Bij de concullega kun je vaak tot 24 uur terugkijken. Ik vermoed - uitgaande van wat gezegd wordt - dat hij hier op doelt. Ik kan mij goed voorstellen dat dit teleurstellend is. Heb ook wel eens een programma willen terugkijken dat ik net vergeten was op te nemen.

Programma gemist: Dit is beperkt door het aantal zenders dat ondersteund wordt (NPO/SBS). Met name ZIGGO is hier ver in.

Nu nog op pauze zetten van lineaire TV zonder dat je een opnamebox nodig hebt. 😉
Reputatie 4
Kan me de frustratie voorstellen, ik wilde bv het journaal van 20.00 uur terugkijken op npo1 om 20.30, toen ik naar uitzending gemist ging onder de blauwe knop was de laatste aflevering van 16.00 uur. Bij KPN en haar dochters kun je in de gids terug bladeren en zo het programma starten, super gebruiksvriendelijk. En niet alleen npo of sb maar ook rtl en tig andere zenders. Dit is voor mij de grootste verbering die ik zou willen wensen.
Ik kom bij Telfort vandaan, niet om de prijs want dat is ongeveer gelijkwaardig, maar wilde eens wat anders.. En bij pluspakket kun je daar tot 10 dagen terugkijken, anders 2 dagen.
Ik hoop dat dit jaar mijn wens uitkomt anders denk ik om weer terug te wippen.
Reputatie 7
Hi pwenas, bedankt voor de feedback! Bij ons kan je programma's terugkijken via Programma Gemist, welke programma's je terug kan kijken wordt bepaald door de betreffende TV zender. Dat gezegd hebbende neem ik je feedback zeker mee, we blijven altijd verbeteren!

Reageer