Beantwoord

T-mobile thuisbox geweigerd, maar ik krijg steeds herinneringen

  • 26 October 2021
  • 28 reacties
  • 429 Bekeken

Reputatie 1

20 september ben ik gebeld voor een T-Mobile thuis aansluiting en deze afgesloten.

Ik was er nog niet zeker van en deze 21 september geannuleerd, bovendien ook goedkopere mogelijkheid gevonden als ik deze zelf zou afsluiten.

Op 22 september krijg ik een mail, dat er een pakket komt, waarna ik meteen de klantenservice heb gebeld om dit vooral niet te sturen. 

Dat laatste was geen optie, ik moest hem weigeren en dat heb ik gedaan. Aannemen en houden voor een nieuw af te sluiten abonnement kon ook niet

Ik heb dus die box nooit in mijn bezit gehad, maar nu krijg ik steeds herinneringen en in dat account staat ook dat ik een boete krijg, voor iets wat ik nooit gehad heb.

Intussen wel opnieuw het abonnement afgesloten en dat komen ze 1 november aansluiten, dat moet dus niet geannuleerd worden, mits dit opgelost wordt natuurlijk.  

Ik ben nu ingelogd op het account dat behouden moet blijven, wat 1 november wordt geïnstalleerd.

icon

Beste antwoord door Lisa 28 October 2021, 14:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

28 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @christ69  Welkom! Heb je ook een bewijs gekregen dat je hebt geweigerd?

Misschien is dat met track en tracé nog te achterhalen? Maak je gebruik van de post.nl app? Je kan daar ook zien waar dat pakket is gebleven zodat de moderators je hopelijk verder kunnen helpen.

MVG. Cristien

 

Reputatie 1

Ja, de mail met die link heb ik nog, aangezien dan al mijn gegevens zichtbaar zijn, zet ik deze niet openbaar, maar hij is op te vragen.

Reputatie 7
Badge +15

@christ69 

Is volgens de track & tracé het pakket al terug bezorgd? Misschien kun je daar een foto van uploaden hier met persoonlijke gegevens niet zichtbaar bijvoorbeeld?

Reputatie 4

Ik zou het omdraaien, laat T-Mobile maar bewijzen dat er is getekend voor ontvangst. Ze kunnen niet zomaar iets factureren. 

Reputatie 7
Badge +14

@Dennis25 @christ69  Ten eerste tekent sinds Corona niemand meer voor ontvangst en ten tweede zijn ze bij TM geen boemannen. Die mails komen automatisch tot er een vinkje van ontvangst komt. 
 

@christ69 ik ga het doorzetten naar de moderators, ik weet niet hoe druk ze zijn maar ik breng het onder de aandacht!

MVG.

Misschien is het een idee even een e-mail te sturen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl met in het onderwerp het klantnummer en- / of ordernummer dat bij je eerste bestelling - dus die je geannuleerd  hebt - behoorde.

 

In deze e-mail even kort en bondig omschrijven wat het probleem is, hierbij direct even een link *inclusief* screenshot ( of eventueel foto ervan ) van de Track & Trace code die behoorde bij de betreffende zending. In deze Track & Trace zou moeten staan dat het pakket is geweigerd en retour naar afzender.

 

Wat soms overigens nog wel eens voor komt is dat een geweigerde pakket;

  1. Alsnog door de bezorger wordt afgeleverd bij een afhaalpunt. Als het daar niet wordt afgehaald, wordt het een aantal weken later retour gestuurd naar de verzender.
  2. Er vertraging is ontstaan bij het verder afhandelen van de geweigerde zending d.w.z. bij het sorteercentrum moet een pakket worden voorzien van een nieuwe barcode ( Track & Trace ) en opnieuw in het proces worden opgenomen.

In principe is de eerste terug te zien bij je Track & Trace informatie, die tweede is niet te zien en is iets dat bij PostNL ligt. De verzender ( T-Mobile dus ) moet in dat geval een onderzoek laten starten door (bij) PostNL.

Reputatie 7
Badge +15

Via Facebook/Twitter/hier op de community krijg je wel een stuk sneller antwoord dan via de mail 😀

Reputatie 1

@CrisTien , dank je voor je fijne antwoord. Vanmorgen had ik een aardige juffrouw van de klantenservice aan de telefoon, alleen kwam er buiten melding maken geen concrete oplossing.

Wat betreft het tekenen van pakketten, behoort de bezorger, het ID nummer te noteren, indien hij niet laat tekenen. Hij heeft dus of een handtekening of een id nummer.

Geen handtekening op de scanner

Bij DHL en PostNL hoef je niet meer op het scanapparaat te tekenen voor ontvangst van een pakket of een aangetekende stuk. Ewout Blaauw, woordvoerder  van DHL: “Onze bezorgers vragen de mensen om hun naam en of ze voor hun mogen tekenen.” Bij PostNL gaat het net iets strakker. Daar moet de bezorger  de laatste drie tekens van het nummer van paspoort of rijbewijs  noteren na ontvangst. Dat doet hij op de scanner waar normaal de handtekening wordt gezet door de consument.

 

Maar ik heb de link nog die T-mobile mij stuurde, en daar is op te zien dat ik geweigerd heb en dat het is teruggegaan.

Wel lastig om steeds van die vervelende mailtjes en brieven te krijgen, maar hopeljk is dit op te lossen @CrisTien 

 

Alvast bedankt.

Groeten,

Christ

 

Reputatie 7
Badge +14

@christ69 Ik begrijp je frustratie helemaal.

Ik heb het doorgezet en de moderators gaan je probleem ook oppakken. Vandaag zal dat vast (denk ik) niet meer lukken.

Bewaar je bewijs goed tot ze er om vragen in een privé bericht. Maak er anders een screenshot van. 

Fijne avond en ja ik zou het ook vervelend vinden dus ik snap je helemaal. 
Ik vraag je nog even geduld te hebben. 🪑
 

Reputatie 1

Ik zie in de Postnl app dat ik vandaag weer een brief krijg over mijn geannuleerde account, je wordt er toch gestort van. Kap er mee!

Reputatie 1

Even voor de duidelijkheid het gaat om Klantnummer PAG42786 en NIET om het abonnement wat maandag wordt aangesloten, al zakt het goede gevoel daarbij wel langzaam aan weg.

Reputatie 6
Badge

Veel succes! Ik ben zes maanden bezig geweest en een stuk of 10x creditnota’s gehad. Uit eindelijk maar overgestapt om er vanaf te zijn.

Na heel veel zuren heb ik uitstel van betaling gekregen. Terwijl ik feitelijk helemaal niks verschuldigd ben maar oke. Jammer genoeg zijn er nog niet veel lessen getrokken. 

Reputatie 1

@CrisTien , helaas nog niemand die contact heeft opgenomen, wel weer een brief op de deurmat.

Toch te erg dit!

 

Toevallig kreeg ik een klant tevredenheidsonderzoek en daar eens alles medegedeeld en de vraag of ze mogen contacten met ja beantwoord.

Reputatie 7

Hi @christ69, tof om te zien hoe je al te hulp geschoten bent door de rest! Ik ben hier vandaag gelijk verder in gaan duiken na de melding van @CrisTien en heb hier één van mijn collega's van de technische dienst voor aan de mouw getrokken. Ik heb goed nieuws: jij hoeft je geen zorgen meer te maken over deze e-mails. Excuses dat je in eerste instantie deze e-mails hebt gekregen, want dat was uiteraard niet de bedoeling. Ook de brief is waarschijnlijk verstuurd nadat alles pas juist stond in ons systeem. 

Het staat nu dus helemaal goed aan de achterkant en er is te zien dat gewoon netjes alle apparatuur bij ons is binnengekomen. Jij krijgt hier dan ook geen e-mails meer over. Mocht je er toch nog één ontvangen, dan is dat een automatische die je lekker kunt negeren. Omdat het niet helemaal vlekkeloos is verlopen en ik het ontzettend leuk vind dat wij jou alsnog mogen verwelkomen bij T-Mobile Thuis, heb ik iets leuks geregeld. Hint: houd morgen je deurbel goed in de gaten om zo het weekend fleurig in te gaan en om het goede gevoel weer terug te krijgen.

Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat het dan zeker weten. Ik help je namelijk met alle liefde! 😁

Reputatie 7
Badge +14

@christ69 Zie je nu alles kan altijd worden opgelost!

@Lisa Dat doe je goed! Klant tevreden, TM tevreden ik ik blij!

Opgelost!!!!! 

Reputatie 1

@Lisa@CrisTien , Dank je wel

 

Reputatie 1

Dank je wel T-Mobile, eigenlijk had @CrisTien  ze verdiend, want ze zag mijn probleem en heeft een moderator getipt. Heel attent in ieder geval en maandag beginnen we met frisse moet weer aan T-,Mobile thuis.

Reputatie 7
Badge +14

Wat mooi @christ69 Lief hoor maar jij was het “slachtoffer” ga er van genieten.

Mijn beloning is dat jij van die nare mails af bent daar doen we het voor! 👏🏻
Mocht er in de toekomst weer iets zijn dan weet je ons te vinden!

Met vriendelijke groet Cristien!

Reputatie 7

Hi @christ69, super leuk om te zien hoe blij jullie met het boeket zijn! Yeah zeker credits aan @CrisTien en jullie hebben ze ook meer dan verdiend. Maak er een top week van! ❤ 

Reputatie 1

Hi @christ69, super leuk om te zien hoe blij jullie met het boeket zijn! Yeah zeker credits aan @CrisTien en jullie hebben ze ook meer dan verdiend. Maak er een top week van! ❤️ 

Te vroeg gejuigd,

 

@Lisa Vandaag krijg ik toch de melding dat ze 165 euro van mijn rekening gaan afhouden.

Ik kan T-mobile slechts een advies geven om dat niet te doen!

 

 

Reputatie 1

 

Reputatie 1

@Lisa, Goedemorgen, heb je mijn PB ontvangen?

Reputatie 7

Hi @christ69, heel goed dat je dit meldt! Wat balen en gek dat jij hier nu toch bericht over krijgt. Ik heb gelijk een kijkje genomen in jouw profiel, maar ik zie hier de e-mail die jij gisteren hebt gekregen niet in terug. Zou je dit screenshot hier kunnen delen? Ik heb in ieder geval één van mijn collega's hiervoor aan de mouw getrokken om hier verder bij te helpen. Zodra ik hier een reactie op krijg, dan laat ik het je gelijk weten. Ik ga dit voor je uitzoeken!

Reputatie 1

Zoals eerder gemeld ben ik 20 september gebeld door T-mobile thuis af te sluiten, op 21 september wilde ik het toch wat anders en moest ik dit annuleren en opnieuw afsluiten

Op 23 september is mij toch een box verzonden, in overleg met de klantenservice is deze geweigerd en is deze weer Bij T-Mobile terecht gekomen.(zie hierboven)en ik 

 

Toen ik wist dat dit abonnement was afgesloten omdat de box was terug ontvangen, heb ik op 27 september mijn huidige abonnement afgesloten, wat 1 november is gestart.

 

Het inlog email adres van het geannuleerde abonnement is door de klantenservice aangepast naar een ander email adres van mij, anders kon ik op mijn huidige abonnement niet inloggen.

 

Het email adres wat er nu bij hoort zal ik in een PB naar @Lisa  sturen.

Reputatie 1

Goedemorgen @Lisa ,

 

Je schreeft me zelf dat alles achter de schermen klopte en alles goed was ontvangen. Dit is ook het enige wat ze ooit van mij ontvangen zouden kunnen hebben namelijk.

 

Groeten,

Christ

 

Hi @christ69, tof om te zien hoe je al te hulp geschoten bent door de rest! Ik ben hier vandaag gelijk verder in gaan duiken na de melding van @CrisTien en heb hier één van mijn collega's van de technische dienst voor aan de mouw getrokken. Ik heb goed nieuws: jij hoeft je geen zorgen meer te maken over deze e-mails. Excuses dat je in eerste instantie deze e-mails hebt gekregen, want dat was uiteraard niet de bedoeling. Ook de brief is waarschijnlijk verstuurd nadat alles pas juist stond in ons systeem. 

Het staat nu dus helemaal goed aan de achterkant en er is te zien dat gewoon netjes alle apparatuur bij ons is binnengekomen. Jij krijgt hier dan ook geen e-mails meer over. Mocht je er toch nog één ontvangen, dan is dat een automatische die je lekker kunt negeren. Omdat het niet helemaal vlekkeloos is verlopen en ik het ontzettend leuk vind dat wij jou alsnog mogen verwelkomen bij T-Mobile Thuis, heb ik iets leuks geregeld. Hint: houd morgen je deurbel goed in de gaten om zo het weekend fleurig in te gaan en om het goede gevoel weer terug te krijgen.

Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat het dan zeker weten. Ik help je namelijk met alle liefde! 😁