Beantwoord

t mobile tv anyware internet via pc

  • 17 May 2022
  • 9 reacties
  • 104 Bekeken


als ik via t mobile tv anyware internet via pc een film wil kijken op een zender die al bezig is kan ik nooit kiezen dat de film vanaf het begin moet opstarten  
dan moet je steeds wachten tot de film afgelopen is dat vind ik erg onhandig
of je moet de balk onder in scherm terug schuiven dat is ook onhandig 

als je de film niet van het begin wil bekijken dan mis je vaak belangrijker dingen waardoor je niet alles goed kunt  snappen  omdat je iets belangrijkst hebt gemist 

als je tijdens het kijken van een film een storing krijgt waardoor je de film opnieuw moet opstarten 
kun je nooit de film vooruit spoelen na de plek waar je bent gebleven is zonde van je tijd als je de de begin stuk weer opnieuw moet kijken 

bij terug kijken bij ziggo zijn deze opties altijd standaard mogelijk gelijk kiezen of je de film wil opstarten bij begin of live veder waar hij opdat moment bezig is 


alleen tijdens reclames was vooruit spelen niet mogelijk dat is niet erg 
omdat ze de uur zijn ben ik overgestapt 

icon

Beste antwoord door Lisa 18 May 2022, 10:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7

Hi @guywilliams, ik wil je graag laten weten dat de tv-specialisten naar jouw feedback hebben gekeken! Mijn collega's geven aan dat het gewoon mogelijk is om een film vooruit te spoelen. Ervaar je dit inmiddels zelf ook of lukt dit nog steeds niet bij jou? Mocht het een film betreffen die live op tv wordt uitgezonden, dan is inderdaad het niet mogelijk om vooruit te spoelen. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 7

Hi @guywilliams, dankjewel voor het aanvullen topper! Helemaal duidelijk zo. Ik ga dit voor je doorzetten naar onze specialisten, zodat deze punten hopelijk verbeterd kunnen worden in de toekomst. 

 

  • Graag aanpassen dat een film meteen start als je daar op klikt
  • De optie dat je een film vooruit kan spoelen 
  • vooruit spoelen voor de hele film
  • uitzondering tijdens reclames niet mogelijk 
  • daar heb ik geen probleem mee 

          ja zo is het goed vermeld 

         dan is alles denk ik opgelost 

         als dit ook goed werkt 

 

 

ik zie dat als je nu op tv gids klikt en de  film is begonnen 

hij nu wel gelijkt opstart zonder eerst een melding te geven dat het niet mogelijk is 

en je moet wachten tot film is afgelopen om hem dan te starten 

dat is ook opgelost

 

 

 

 

Reputatie 7

Hi @guywilliams, merci voor de aanvullingen! Ik zet met alle liefde jouw feedback door naar onze specialisten. Ik heb er even een resumé van gemaakt om het overzicht te bewaren. Heb ik het zo goed genoteerd? 

  • Graag aanpassen dat een film meteen start als je daar op klikt
  • De optie dat je een film vooruit kan spoelen 

Kan je aangeven of dit is wat je graag verbeterd ziet worden? Mocht je nog een puntje hebben, dan voeg ik die ook graag toe aan het lijstje. Fijn dat je zo met ons meedenkt! 😊

dit moet ook nog verbeterd worden dat werk gewoon niet 

 

 

de optie dat je een film vooruit moet spoelen moet ook kunnen 

 

stel je speelt een dvd af met film als  die raakt in de war raakt 

en je moet hem opnieuw starten 

 

ga je ook niet de film weer vanaf het begin kijken 

 

 

maar spoel je vooruit waar  je was gebleven 

is een vergelijkbaar situatie 

 

dat ze bij t mobile zeggen dat dit niet kan

 

dat het niet mogelijk is is onzin 

dat het bij alle internet providers zo werkt 

 

als meer ziggo klanten dit lezen geven me ook gelijk 

zij hebben ook ervaren dat daar vooruit spoelen film mogelijk is 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @guywilliams, bedankt voor je uitgebreide uitleg maar vooral voor de laatste update. Mag ik hieruit opmaken dat je de oplossing hebt gevonden en het probleem is opgelost? Of loop je nu toch nog tegen iets aan? Je tips neem ik sowieso mee!

hoi lisa ik heb nog even langer de knop links onder in het scherm getest 

dat werk toch wel om de film te laten starten op het begin 

de film gelijk vanaf begin starten  gaat sneller als je toch de film aan klikt als je hem toch moet starten 

links in het scherm zie ik wel wel rondje met pijl na links 

op elke zender als ik op deze pijl klik gaat de film ook niet na begin film

de rose balk onderin reageert ook niet goed of helemaal niet bij de meeste zenders  als ik hem na links wil schuiven 

een aantal maanden geleden als ik met muis op het scherm klikte kwam er automatisch 2 pijlen en na links en 1 na recht  toeik op links klikte ging de film wel terug vooruit deed het niet 

deze optie komt niet meer op het scherm 

 

het is gewoon veel handige als je op tv gids klikt 

en je klikt op de film die je wil kijken 

je gelijk de melding krijgt om te kiezen film starten bij begin of veder kijken 

 

de optie dat je een film vooruit moet spoelen moet ook kunnen 

 

stel je speelt een dvd af met film als  die raakt in de war raakt 

en je moet hem opnieuw starten 

 

ga je ook niet de film weer vanaf het begin kijken 

 

wat ook niet handig is dat je drie wachtwoorden moeten gebruiken 

1 voor mobiel account om in te loggen  en 1 voor t mobile thuis

 

en hier voor de 

  • Community

vodafone  en ziggo  zijn ook 2 verschillende afdelingen 

daar is alles samen gevoegd en  gekoppeld aan 1 account 

als daar iets niet werk zoeken ze oplossing

zeggen ze niet is niet mogelijk   wordhet  ict aan het werk gezet  

ik zat 20 jaar  bij ziggo 

 

alles wat ik hier tegen kom wat niet werk

is voor mij nieuw 

 

maar spoel je vooruit waar  je was gebleven 

is een vergelijkbaar situatie 

iedereen wil tegenwoordig dat alles zo makkelijk mogelijk word gemaakt en efficiënt mogelijk werkt 

dat word wel van mensen op de werk vloer verwacht van kantoorpersoneel 

de meeste mensen op kantoor willen  zelf niet zo denken en omdat ze dan moeten werken zij moeten ook buiten hun hokjes gaan werken 

 

 

ik gebruik geen app dat werk niet op een pc 

ik gebruik alleen tv anyware 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7

Hi @guywilliams, super dat je in dit topic aan de bel trekt! Ik kan me helemaal voorstellen dat dit niet prettig kijkt, dus ik help je met alle liefde verder. Kijk jij enkel via de PC of ook via de App? Bij zowel de App als via de browser is er een knop om een programma/film vanaf het begin te kijken. Mis jij deze knop of gebeurt er niks als je hierop klikt? Deze knop staat linksonder in beeld. Kan je daarnaast aangeven of jij dit bij bepaalde zenders ervaart of op elke zender? Ik hoor het graag van je, zodat ik je hier verder bij kan helpen. Ik wil namelijk dat je optimaal van TV Anywhere geniet! 😁