Beantwoord

T-Mobile TV Anywhere

  • 4 December 2022
  • 16 reacties
  • 152 Bekeken

Op mijn samsung tv van 2018, modelcode UE65MU7002 kan ik de T-mobile tv anywhere niet vinden. Volgens T-mobile moet de app op alle samsung tv's van 2018 geinstalleerd staan. Ik kan alleen een Tsjechsiche T-mobile app. Graag een oplossing hiervoor

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 December 2022, 18:26

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @anoniemanoe 

De TVA app is bedoeld voor de kleine schermen, kan je eens kijken of de T-Mobile TV app er wel is? Die kun je gebruiken voor op de tv.

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @anoniemanoe, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Zoals Waqqas aangeeft, zou je de T-Mobile TV-app wel moeten kunnen vinden. Onze app heeft het T-Mobile logo en ziet er in de meeste gevallen zo uit in de applijst:

 

Beste Waqqas en Jason, 

Nee, deze app is niet beschibaar op mijn tv. In een andere topic is dit probleem ook al aangekaart en door T-mobile onderzocht, maar er is nog geen oplossing helaas.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @anoniemanoe, heel erg bedankt voor het melden! Ik heb hiervoor aangeklopt bij één van onze tv-specialisten met de vraag hoe het ervoor staat met deze bug. Zodra ik hier een reactie op heb ontvangen, dan laat ik het je direct weten. Ter dubbelcheck: heb je ook het streepje ingetoetst? Dus niet T Mobile TV, maar echt met het streepje. 

Reputatie 1

 

Ga je schamen, Lisa! Je bent een grof schandaal! 

 

Hi @anoniemanoe, heel erg bedankt voor het melden! Ik heb hiervoor aangeklopt bij één van onze tv-specialisten met de vraag hoe het ervoor staat met deze bug. Zodra ik hier een reactie op heb ontvangen, dan laat ik het je direct weten. Ter dubbelcheck: heb je ook het streepje ingetoetst? Dus niet T Mobile TV, maar echt met het streepje. 

Hallo Lisa, Dank voor je reactie. Ja, dat heb ik ook gedaan. Dus T-mobile met een streepje. Helaas, geen resultaten.

Reputatie 7
Badge +15
 

 

Ga je schamen, Lisa! Je bent een grof schandaal! 

 

Deze reactie begrijp ik totaal niet en is zeer kwetsend. We hebben je nu al een keer of drie gewaarschuwd aangaande de Huisregels. Jammer genoeg blijf je ze breken en ga je keer op keer over op grof en kwetsend taalgebruik. Wat ons betreft is de maat hiermee vol en daarom bannen we je. Ik wil je vragen om het voortaan op andere fora respectvol te houden. Het is nergens voor nodig om mensen af te blaffen of denigrerend te doen jegens collega’s.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @anoniemanoe, merci nog voor deze aanvulling! Ik wil je laten weten dat ik dit punt vandaag heb besproken tijdens de tv-meeting. Momenteel zijn de twee collega's die hier al het fijne van weten nog met vakantie. Wanneer ze terug zijn, dan kunnen ze mij hier meer over vertellen en kan ik je voorzien van een concrete status update. We gaan er voor je achteraan! 

Hi @anoniemanoe, merci nog voor deze aanvulling! Ik wil je laten weten dat ik dit punt vandaag heb besproken tijdens de tv-meeting. Momenteel zijn de twee collega's die hier al het fijne van weten nog met vakantie. Wanneer ze terug zijn, dan kunnen ze mij hier meer over vertellen en kan ik je voorzien van een concrete status update. We gaan er voor je achteraan! 

Hallo Lisa, is er al meer bekend hierover?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @anoniemanoe, ik wil je graag laten weten dat dit issue is doorgezet naar onze IT-afdeling. Ik houd het onderzoek in de gaten en laat het weten als er een update uitrolt. Als er meer informatie nodig is voor de leverancier, dan meld ik dat meteen. Bedankt voor jouw geduld!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @anoniemanoe, ik wil je graag laten weten dat mijn collega's om meer informatie hebben gevraagd! Kun je het volgende bij mij aangeven? Dan kan de IT-afdeling hier verder mee aan de slag:

  • Welke afstandsbediening gebruik je bij jouw tv? 
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)?
  • Wat is de software versie? 
  • Welke versie van de Smart TV App is er geïnstalleerd? 
  • Op welke datum kwam je hierachter? 

Hartstikke bedankt alvast voor de moeite! 💪

Reputatie 7
Badge +3

@anoniemanoe Ik heb het serienummer van je TV met behulp van deze pagina van Samsung ontcijferd en daaruit blijkt dat hij in 2017 op de markt is gekomen. Natuurlijk kun je hem in 2018 gekocht hebben, maar het jaar van introductie is leidend. Je TV is dus een jaar te oud. Gelukkig zijn er nog meer apps om T-Mobile TV te kunnen kijken. In onderstaand topic vind je ze. Als je geen nieuwe TV wilt kopen is een Google Chromecast of Amazon Fire TV een relatief goedkope oplossing. En anders is er altijd nog de ‘ouderwetse’ TV-box.

 

@anoniemanoe Ik heb het serienummer van je TV met behulp van deze pagina van Samsung ontcijferd en daaruit blijkt dat hij in 2017 op de markt is gekomen. Natuurlijk kun je hem in 2018 gekocht hebben, maar het jaar van introductie is leidend. Je TV is dus een jaar te oud. Gelukkig zijn er nog meer apps om T-Mobile TV te kunnen kijken. In onderstaand topic vind je ze. Als je geen nieuwe TV wilt kopen is een Google Chromecast of Amazon Fire TV een relatief goedkope oplossing. En anders is er altijd nog de ‘ouderwetse’ TV-box.

 

 

Ik heb ook mijn modelcode ontcijferd via officiële site van Samsung en ik kom inderdaad ook op 2017.  UE65MU7002

U=led

E= Europe

65=inch maat 

M=jaar en gelijk aan 2017.

Maar 7 september 2017 is de introductiedatum. Is bijna 2018. Kun je geen uitzondering maken?

Wordt nieuwe tv kopen. Ik heb geen goede ervaring met chromcat omdat alles via wifi gaat. Ik heb hem mijn tv liever bedraad aangesloten op Internet. 

Heel erg bedankt voor het uitzoeken nog!

Reputatie 7
Badge +17

Het gaat niet om een keuze die t-mobile maakt. Samsung beheerd de app store en de t-mobile app wordt pas vanaf model 2018 daarin gezet. Of dat een technische of andere reden heeft weten we niet, maar het is op dit oudere model helaas niet mogelijk.

Reputatie 7
Badge +6

@anoniemanoe Het is jammer genoeg niet mogelijk om de app te gebruiken wanneer jouw smart-tv niet aan de vereisten voldoet. Het is niet dat we jouw tv willen buitensluiten, maar gewoonweg omdat het technisch niet goed werkt op de oudere modellen. Een nieuwe tv is dan ook zeker een goede optie mocht je toch gebruik van de smart-tv app willen maken via een bekabelde verbinding. Mocht je toch overwegen om toch via de wifi te verbinden? Ik zelf maak toevallig gebruik van de Google Chromecast met ingebouwde Google TV en deze werkt voor mij top via de T-Mobile TV app en is niet al te duur! 😁

Reputatie 7
Badge +3

@anoniemanoe Je kunt ook een Amazon Fire TV Stik kopen met ethernetadapter. Zo kun je hem toch bekabeld aansluiten en het is aanzienlijk goedkoper dan een nieuwe TV. Het werkt eigenlijk hetzelfde als een Chromecast, maar de ethernetadapter daarvoor lijkt momenteel niet leverbaar te zijn.

Reageer