Beantwoord

T-Mobile TV Anywhere App

  • 24 February 2017
  • 185 reacties
  • 80980 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

185 reacties

Volgende week komt de monteur om T-Mobile Thuis glasvezel te installeren. Inmiddels heb ik het pakket binnen en heb ik T-Mobile Anywhere kunnen instellen met de codes.
Nu gebruik ik nog Ziggo, waarbij ik het afgelopen 3/4 jaar mee heb gedaan met het testen van de nieuwe Ziggo box.
Met de Ziggo app op mijn telefoon kon ik opnemen, deze opname kon ik zowel via de box op mijn t.v. Kijken als via de app op mijn mobile device bekijken.
Gaat T-Mobile dit ook aanbieden (BTW ik bied me graag als testpersoon aan 😉)?

Met de Ziggo App kan ik op zeker 5 devices inloggen en ingelogd blijven. De T-Mobile Anywhere app kun je slechts op 3 devices tegelijk ingelogd zijn. Gaat T-Mobile Anywhere dit binnenkort ook verhogen?
Reputatie 3
Badge +2

Hi @pattyvijver, kan je inmiddels de programma’s weer casten naar je TV? Ik heb de TV Anywhere app op mijn eigen telefoon getest. Het Chromecast iccontje is bij mij wel zichtbaar. Kan je met andere apps (bijvoorbeeld Youtube app) wel casten? Het kan zijn dat de Chromecast de verbinding verloren heeft. Je kunt het Chromecast apparaat het beste kort van de stroom halen. Check ook of de Wifi op je telefoon aanstaat. Wanneer je niet of de Wifi gebruik maakt van onze TV Anywhere app, kun je geen gebruik maken van de Chromecast.

 

Mocht het icoontje bij jou nog steeds foetsie zijn, dan wil ik dit graag laten onderzoeken door onze technische dienst. Ik hoor dan graag van welke merk je telefoon is, wat voor type (Samsung S8, iPhone7 etc.) en welke Android of iOS versie op je toestel staat. Ik hoor het van je! 

Reputatie 1
@Piotr , al resultaat van de onderzoekingen?
Reputatie 1
Ik heb die reset nog niet gedaan, omdat gister avond de snelheid up en down beide rond de 190 Mb/s lag, dus meende dat het nu niet meer nodig was.
Nu net, zondag avond weer dezelfde test gedaan en nu kom ik op 77,45 down en 94,80 up; weer (veel) minder dan zaterdag.
Nu wilde ik die reset doen, maar snap niet helemaal wat/hoe die speedtest dan moet op de desktop:

Voer een speedtest uit via een applicatie (dus niet uit de browser)

Wat ik doe is speedtest.net typen in een open tab van Chrome, maar ik zou niet weten hoe ik dat anders zou moeten doen:"via een applicatie"
Kunt u dat nog even toelichten?
Dank
Reputatie 7
Badge +13

Hoi @michiel71, goed dat je het ter sprake brengt! Heb je deze bugs ook wanneer je de TV Anywhere app via een mobiele telefoon of laptop/pc opent? Heb je de nieuwste versie op de Apple TV staan? Vaak helpt het om de app opnieuw te installeren wanneer deze crasht. Welke IOS versie gebruik je?

Reputatie 6
Badge +2
Hey @Ekstr,

Welke Android versie staat er op jouw Shield TV? Het kan zijn dat TV Anywhere niet compatibel is met de huidige Android versie op je Shield TV.
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Anand10, alle zenders zijn vanaf nu weer zichtbaar!

Hi @naalroc, ik heb met mijn collega overlegd. Ik zie dat er veel apparatuur is aangesloten. Om dit nu allemaal uit te kunnen sluiten, wil ik je het volgende vragen:

  • Allereerst wil ik je vragen om alle kabels (uit de LAN poorten) los te halen.
  • Vervolgens voer je een fabrieksreset uit van het modem.
  • Daarna sluit je een PC/laptop direct bekabeld (zonder adapters of switches) aan op poort 1 van het modem.
  • Voer een speedtest uit via een applicatie (dus niet uit de browser).
  • Test de snelheid ook op Poort 2 en 3.
Ik ben heel benieuwd wat hier uitkomt. Wil je de resultaten hier delen? Vervolgens kun je uiteraard alle apparatuur weer aan het modem koppelen. Het gaat puur om de test dat alles even is losgekoppeld.
Reputatie 4
Hoi @Kevin30,

Op de zenderlijst geven we aan welke zenders in de TV app worden doorgegeven.

De uitleg in dit topic beging met:

TV Anywhere heeft maar liefst 29 zenders! Op al deze zenders kun je bijna alle programma's tot 7 dagen terugkijken. De extra thema- of premiumpakketten die je bij jouw TV-abonnement hebt besteld, kunnen enkel via de TV Box bekeken worden.
We vermelden dit dus overal. Het goede nieuws is dat we het aantal zenders in de TV app constant uitbreiden. Het is dus in de lijn der verwachting dat er nog veel gaat veranderen de komende tijd.


Beste Sander,

Niet om te zeuren, maar omdat ik het wil begrijpen: Waarom kan T-Mobile de thema pakketten niet doorgeven?

Ik heb nu (ZIGGO) 89 zenders (alle zenders incl. thema) in de Ziggo Go app, dus technisch moet het kunnen.

Ik hoor graag van je.
Hey @Ekstr,

Android 9 is prima geschikt voor TV Anywhere app. Ik vrees dat de App simpelweg niet wordt aangeboden in de appstore van Shield TV. De enige optie die ik kan bedenken is om gebruik te maken van de webversie van TV Anywhere. 🙂


Ah, OK :)

Ik begrijp hier uit dat de app voor Android TV (nog) niet bestaat? T-Mobile kennende ging ik er van uit dat er al een mooie app ontwikkeld was waar we gebruik van konden maken. Nog even wachten op de grote dag dat de app uit komt...

Is er bekend of de app al in ontwikkeling is, of dat we ergens feature requests voor de app achter kunnen laten? En mochten er geen plannen zijn om hier aan te beginnen: Wat is er voor nodig (hoeveel likes, retweets, shares, (wie?) lief aankijken, op de knieën smeken etc.) om dit alsnog gedaan te krijgen?

Als het mogelijk is zou ik graag mee willen testen met & feedback willen geven op de beta versies van de app. Als dit zou kunnen hoor ik het graag!

Ik weet zo gauw even niet of er al een topic over is, maar is het wellicht handig om een apart topic voor de Andoid TV versie aan te maken? Dan kunnen we gelijk zien wat het statement van T-Mobile over deze app is (wel/niet aan beginnen), en als het zover is kunnen we de ontwikkeling volgen 🙂
Hey @Ekstr,

Welke Android versie staat er op jouw Shield TV? Het kan zijn dat TV Anywhere niet compatibel is met de huidige Android versie op je Shield TV.


Dit is Android 9 (Pie). Deze is +/- een week geleden uitgekomen, dus de kans dat meer Shield TV (2015 en 2017 versie) gebruikers deze versie hebben of binnenkort gaan installeren lijkt me best groot 🙂
Reputatie 1
Ik heb geprobeerd om TN-Anywhere te installeren op mijn tablet, maar dat lukt niet; het werkt wel op mijn telefoon, dus daar zit het probleem niet.
Via de lijst van vereisten in het begin van het topic ben ik er inmiddels achter dat je Android V4.4 of hoger nodig hebt; dat opgezocht op de tablet, en het blijkt dat deze Android 4.2.1 heeft .
Is het mogelijk om die versie te upgraden, en zo ja, hoe?
Ik heb wel de goede wifi en redelijke sterkte. Het betreft een AsusTransformer TF300T

Even over de telefoon: TV-anywhere werkt daar wel op, maar op slechts 6 meter vanaf het modem, en door een muur (zonder metaal er in) valt het beeld steeds stil; pas als ik naast het modem ga staan, loopt het beeld netjes door, maar dat moet toch beter kunnen? E.e.a. is verleden week geïnstalleerd door een monteur, maar die heeft niet de mobiel gecheckt.
Overigens, ook de laptop heeft matig signaal: een puntje en één boogje, heel soms 2 boogjes.
Wie ???
Reputatie 7
Badge +13

Hey allemaal! We hebben het topic m.b.t. de test voor het vernieuwde TV Anywhere online gezet. Meld je nu aan: Vernieuwde TV Anywhere😁 

Houd jij van gadgets, ben je gek op alles wat te maken heeft met TV en weet jij hoe het beter kan? Dan zijn we op zoek naar jou! We zoeken namelijk testers voor de vernieuwde TV Anywhere app. We hebben slechts ruimte voor 200 testers dus wees er snel bij! 😎👍

Ter verduidelijking: het gaat om de app op mobiel of tablet, niet op smart TV's of laptops.

Volgens mij zitten er bugs in de app icm Airplay.

Devices: Iphone 6S, SE en Apple TV 3 (laatste iOS/app updates)

Airplay via de anywhere app werkt niet ‘ geen contact met Apple TV mogelijk’. (bij bijvoorbeeld de NPO app werkt dit wel).

Afspelen via ‘ synchroniseren weergave’  werkt wel, maar als dan de anywhere app wordt afgesloten om b.v. whatsapp te checken stop de stream gelijk. Dus niet echt handig.

Ik heb de anywhere app al opnieuw geïnstalleerd maar lost niks op.

 

 

Hallo,

het lukt mij niet om de instelling te vinden voor het activeren van T-Mobile Thuis TV anywhere voor andere (WIFI) verbindingen. Dit lukte mij ook al niet voordat het T-Mobile werd. Hoe en waar kan ik dit precies activeren?
Reputatie 7
Badge +6
Hey @amstigter, de optie om van de TV Anywhere gebruik te maken op een ander Wifi-netwerk of op 4G, kun je in My T-Mobile Thuis aanzetten. Het ziet er zo uit:

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Remco B,

 

Welkom op de Community! Wat gaaf dat je T-Mobile Thuis overweegt, ik help je graag op weg. :smile: TV Anywhere kun je in de hele EU gebruiken. Op je smartphone, tablet of laptop kun je ongestoord genieten van 35 zenders. Je kunt ook ervoor kiezen om via een Chromecast of Apple TV te kijken/streamen. Heb ik je vraag zo beantwoord? Als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag! We zitten altijd voor je klaar.

Hallo Sander, dank voor je reactie. Het ziet er duidelijk uit maar mijn probleem is hetzelfde. Waar in de T-Mobile Thuis omgeving zit deze knop precies?? Ik heb voor mijn gevoel overal geklikt en gekeken maar kan het niet vinden... Zou je aan kunnen geven waar ik precies moet zijn??

Dank voor je hulp!

Aernout
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Aernout, als je deze link volgt en je inlogt, hoef je alleen nog maar naar beneden te scrollen. Je ziet dan alle extra zenderpakketten waar je uit kunt kiezen. 🆒

Onder tabblad "Abonnementen" dan zie je onderaan "Maak je abonnement nóg completer". Daar staat het tussen.

Tenzij het al aanstaat! En nog even een check, je hebt wel Televisie in je pakket toch?
In de App, onder Privacy vind ik niet langer checkboxen voor "Online Status/Vrienden kunnen mijn online status zien" en "Locatie/Vrienden kunnen mijn locatie zien". Hoe staan deze instellingen nu? Aan of uit?
Er zou toch niets veranderen? Dit is er echter welbewust uitgesloopt. (Evenals Inloggen Twitter trouwens).
Reputatie 2
Opgelost, ik blijk een nieuw klanten nummer te hebben. 😃
Reputatie 7
Badge +6
Hoi aveldt, fijn dat je ons forum hebt gevonden. Welkom!

Als de app slecht werkt op twee plekken, dan vermoed ik dat het aan je verbinding ligt. Ben je thuis en verbonden met je wifi? Dan loont het om je wifi te optimaliseren. Zie dit topic voor vele tips. Vooral het aanpassen van de frequentie kan veel schelen! 🆒

Over het aantal zenders op de app. Je betaalt voor de zenders in je pakket die je via onze TV Box ontvangt. Op de app zijn inderdaad minder zenders beschikbaar. Veelal heeft dit te maken met licenties. Dit is trouwens wel continu in verandering. Zo waren het vorig jaar nog maar 14 zenders die via de app beschikbaar waren, inmiddels zitten we al op 28!
Bedankt voor de reactie. Het gaat om twee verschillende iPads bij twee verschillende huishoudens met twee verschillende T-mobile vast abonnementen. Beiden lopen regelmatig vast. In in het eerste geval is de ping 3ms en de up en downlaod op een iPad Pro 50MB (ongeveer) in het tweede geval op een iPad air 2 30MB up en down. Beiden abonnementen zitten op glasvezel. Voor ons een reden om het T-mobile na de contract periode op te zeggen.
Reputatie 7
Badge +6
En welk effect heeft het aanpassen van de antennes en de frequenties? Ik ken vele voorbeelden waar mensen van een trage wegvallende verbinding gingen naar een 20MB/s+ verbinding.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi aveldt,

Zou je eens kunnen nagaan welke versies van iOS draaien op je iPads? Dan kunnen we hier een onderzoek naar starten.
IOS 10.3