Beantwoord

T-Mobile TV Anywhere App

  • 24 February 2017
  • 185 reacties
  • 80980 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

185 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Die versie zou natuurlijk wel voldoende moeten zijn. We zoeken dus nog even verder. De TV app werkt bij mij wel gewoon vlekkeloos. Ik kijk dus nog even naar die twee specifieke situaties, voordat we de software van de app gaan herschrijven. :P

Even alles op een rijtje: je gebruikt de app TV Anywhere van T-Mobile. Je zit op je eigen wifi netwerk. Je hebt televisie in je Thuis-pakket zitten. Je hebt 3Mb/s of meer snelheid op je wifi. Je hebt de app geïnstalleerd met je TV Klantnummer en Pincode van je Thuis abonnement. Klopt dat allemaal?

Ik wil je nog enkele laatste checks vragen:
Voor de zekerheid, kun je de app verwijderen van je iPad en opnieuw installeren? Vervolgens wil ik je vragen om de instelling voor beeldkwaliteit aan te passen naar auto (tik 1x op het scherm, tik op het tandwiel, scroll naar Beeldkwaliteit en check of deze op Auto staat).
Als het nog steeds niet goed werkt, kun je testen met een ander apparaat? Bijvoorbeeld een andere tablet of telefoon. Werkt de app hier wel goed op? Dan gaat er iets mis met de iPad. Speelt het probleem ook op het andere apparaat, dan hoor ik het graag van je!
Hier precies hetzelfde. Ik ervaar geen problemen bij welke andere app dan ook, maar bij de tv anywhere app loopt deze tijdens het kijken van video vast. Het beeld blijft hangen, maar de "teller" loopt door. Ik heb een roaming netwerk in mijn huis en meer dan voldoende Wifi bereik, geen last van interferentie, de app op 2 iPads getest en tevens opnieuw geïnstalleerd, de beeldkwaliteit geprobeerd op auto, laag, medium en HD. Helaas allen zonder resultaat. De iOS versie van de eerste iPad is 9.3.5, die van de tweede is 10.3.

Voor het TV kijken boven op de slaapkamer ben ik afhankelijk van de app (er liggen geen kabels en er is ook geen mogelijkheid deze door te trekken) dus ik baal er erg van. Hoor graag of en zo ja wat de oplossing is!

Hallo Candy, het is sinds afgelopen woensdag weer gelukt. Het icoontje voor het casten schoot ineens weer in de app. Bedankt

Ik kan nog steeds niet inloggen op de App.

al meerdere keren m'n klant nummer en tv pincode toegevoegd, maar helaas nog steeds geen respons.

kunnen jullie wat voor mij betekenen?
Reputatie 7
Badge +8
Hi @naalroc, geen probleem hoor, als de snelheid goed is dan is een reset zeker niet nodig. Op speedtest.net zie je onder aan de pagina de tekst "Use Speedtest® on all your devices with our free native apps. Download Speedtest apps for:" Daaronder kan je dan op het systeem klikken wat je gebruikt (bijvoorbeeld windows) en dan kan je een desktop versie downloaden. Hiermee kan je een iets betrouwbaardere meting doen dan via je browser. Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer dan kijk graag vanuit deze ook of ik wat kan ontdekken.
Reputatie 2
Hey Juustenation,

Let er wel goed op dat je je TV-Klantnummer en Pincode gebruikt. Er is namelijk ook een klantnummer dat met 3 letters begint, dit is je administratieve klantnummer. Je TV-Klantnummer kun je vinden in My T-Mobile Thuis.
Ja dat weet ik,

sinds de overdracht van Vodafone naar T-mobile kon ik niet meer inloggen, ik weet niet of mijn TV klantnummer nog is gewijzigd? en de pincode doet het nog wel op mn televisie dus dat zou niet uit moeten maken denk ik?

Bedankt Jason 👍

Dat was de informatie die ik zocht .

het is geregeld!
Reputatie 2
Lekker bezig! Hoe is het nou uiteindelijk opgelost? 🆒

Ik wil graag programma's kunnen terugkijken op de TV. Via gemist in het menu op de TV is het zenderaanbod beperkt. Via de TV anywhere app kan ik wel alles tot een week geleden terug zien. Ik vind het alleen wat omslachtig om mijn laptop met een kabel aan mijn TV aan te moeten sluiten om te kunnen kijken en (samen) achter een klein laptopscherm is ook niet ideaal. Zie ik een functionaliteit op de TV over het hoofd? Zo niet, dan  hoop ik dat dat binnenkort alsnog mogelijk wordt. Bij Telfort was dat wel gewoon via de gids mogelijk. Ik heb meer aan goede functionaliteit op de normale TV dan op een telefoon anywhere. Maar misschien ben ik daarin hopeloos ouderwets...

Waarom werkt de app niet meer op mobiele data?
Reputatie 7
Badge +6
Hoi CeesvK, ik heb je bericht hier geplaatst. Ik vermoed dat je hier je antwoord kunt vinden. Bijvoorbeeld in deze reactie. Laat je weten of het lukt? 🙂
Reputatie 2
is er al zicht op een webpagina met dezelfde functionaliteit als de APP, ikw il nl onder windows TV kunnen streamen (wat bij Ziggo ed wel kan)! heb geen pad en wil mijn telefoon niet belasten met het streamen van TV als dat ook via PC zou kunnen! Alle andere aanbieders bieden nog steeds veel meer functionaliteit dan de beperkte en slecht te bedienen Tmobile app! (de app was ttv Vodafone ook al ruk hoor!)

dus meer zenders? en een webpagina voor streamen onder windows? hoe staat het daarmee!
Reputatie 2
Badge +2
Hoi WalterAspin,

Voorlopig staan er nog geen grote veranderingen op stapel voor de TV Anywhere app. Mocht hier verandering in komen zullen we dit uiteraard gelijk met jullie delen.
Reputatie 3
Badge +2
Ziggo voegt 46 zenders toe aan aanbod Go-app
Tijd om de concurrentie te volgen T-Mobile?!
Reputatie 2
het wordt tijd dat Tmobile nu eindelijk eens de mogelijkheden van de app gelijktrekt met de apps van andere aanbieders...meer zenders en Windows ondersteuning bijvoorbeeld! dus Tmobile wanneer komen er uitbreidingen beschikbaar?
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt voor de melding! Zeker iets voor ons om in de gaten te houden. Ik gooi graag voor jullie nog een balletje op, maar ik kan uiteraard geen beloftes doen. 🙂
Hier precies hetzelfde. Ik ervaar geen problemen bij welke andere app dan ook, maar bij de tv anywhere app loopt deze tijdens het kijken van video vast. Het beeld blijft hangen, maar de "teller" loopt door. Ik heb een roaming netwerk in mijn huis en meer dan voldoende Wifi bereik, geen last van interferentie, de app op 2 iPads getest en tevens opnieuw geïnstalleerd, de beeldkwaliteit geprobeerd op auto, laag, medium en HD. Helaas allen zonder resultaat. De iOS versie van de eerste iPad is 9.3.5, die van de tweede is 10.3.

Voor het TV kijken boven op de slaapkamer ben ik afhankelijk van de app (er liggen geen kabels en er is ook geen mogelijkheid deze door te trekken) dus ik baal er erg van. Hoor graag of en zo ja wat de oplossing is!


Ik zit met precies hetzelfde probleem. iPhone op iOS 10.3.2 en iPad 2017 op iOS 10.3. Om de paar seconden bevriest het beeld op pauze, teller loopt door. WiFi netwerk is het probleem niet, naast modem staan of kanaal wijzigen, niks helpt. Al 4 maanden niet. Ik ben het best wel zat inmiddels...
Ps. Kijk naar de vele reacties in de AppStore bij de app en je ziet dat ontzettend veel mensen dit probleem hebben.
Hoi @Bergeend,
We breiden om de zoveel tijd ons zenderaanbod uit op TV Anywhere. Soms zijn er technische obstakels, soms gaat het over licenties waardoor niet alle zenders beschikbaar zijn.


Hoi Piotr,

Ook ik heb me vandaag verbaasd dat de extra zenders die ik vorige week geactiveerd heb niet zichtbaar zijn in de TV anywhere app.

We gebruiken hier alleen de Apple TV en het t-mobile kastje ligt ongebruikt in de doos en ben niet van plan twee kastjes aan te sluiten.

Wat is de planning voor de komende maanden?

Groeten,
Ron
Reputatie 7
Badge +6
Hoi kkendall, TV Anywhere op je iPhone en iPad hapert. Dat is niet de bedoeling. Ik heb precies dezelfde software en merk geen haperingen. Ik vermoed dus dat het niet aan de app zelf ligt. Natuurlijk wil ik het wel graag met je oplossen.

Heb je "Werkt de TV app nog niet optimaal? Dan lopen we alles even na" van de eerste post van dit topic al aangeklikt? Kun je deze stappen doorlopen en testen of het hierna weer werkt?

Ik hoor graag het resultaat!
Alle stappen al doorgelopen zonder resultaat helaas.
Update: ik test het net in de trein met 4G en dan krijg ik geen hangend beeld, dat gaat goed...
t zou dus aan m'n thuisnetwerk kunnen liggen. Echter geeft speedtest goede resultaten. Stuk sneller dan 4G. Wat zou t dan kunnen zijn?
Reputatie 7
Badge +8
Hmm vreemd dat het over 4G wel goed werkt. Ik zie in je eerdere bericht dat je het WiFi-kanaal al hebt veranderd, heb je ook al geprobeerd om de app opnieuw te installeren? En merk je de vertraging op beide apparaten? Zo ja, maak je toevallig gebruik van een VPN thuis? Dit kan mogelijk wat vertraging veroorzaken. Zou je ook het modem eens willen resetten door even 10 seconden de stroom er af te halen en het modem daarna weer aan te sluiten? Mocht dit ook niet werken stuur mij dan even je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door, dan zorg ik dat één van onze technisch specialisten hier naar gaat kijken!
Reputatie 1
Overigens, hetzelfde probleem doet zich voor op mijn laptop, waarbij bij het kijken naar een filmpje het beeld steeds stil valt.
Ik heb tijdelijk de beschikking over een straalverbinding met een glasvezelnetwerk, waarvan het modem 3 meter verder staat, en deze problemen zich niet voordoen, waaraan ik de conclusie verbind, dat het probleem ligt bij het t-mobile modem, en niet bij mijn apparatuur.
Nu maar even vragen om een monteur om dit op te lossen?
Ha Brian, Opnieuw installeren geprobeerd, vertraging ( hij springt op pauze) op beide apparaten, geen vpn. Ik ga resetten nog proberen. 5G WiFi staat trouwens op auto, welke kanalen adviseer je om te proberen als ik gebruik maak van 5G netwerk?