Beantwoord

T-Mobile TV Anywhere App

  • 24 February 2017
  • 185 reacties
  • 80980 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

185 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey kkendall,

Voor wifi op 2.4 Ghz adviseer ik kanaal 1, 6 of 11. Even testen welke het beste resultaat geeft. Voor 5G alles behalve auto, maar in principe is 5G sowieso een stuk rustiger. Op korte afstand van het modem, kun je beter 5G proberen.

Als test, kun je wel stabiel TV Anywhere kijken als je op een ander wifi netwerk zit?

Spannend! 🙂 Hoe dan ook, we gaan het oplossen.
Hallo Sander, dank voor je reactie. Het ziet er duidelijk uit maar mijn probleem is hetzelfde. Waar in de T-Mobile Thuis omgeving zit deze knop precies?? Ik heb voor mijn gevoel overal geklikt en gekeken maar kan het niet vinden... Zou je aan kunnen geven waar ik precies moet zijn??

Dank voor je hulp!

Aernout


Ik kon het in eerste instantie ook niet vinden.
Als je inlogt op de T-Mobile Thuis website, ga je naar Abonnement.
Helemaal onderaan voorbij de Interactieve TV pakketten zie je gekleurde kopjes.
De bekende roze kleur gekleurde kopje staat TV Anywhere activeren.
Klik hierop en je krijgt als het goed is nog een mail met bevestiging
Reputatie 7
Badge +6
@weerd112,

Ik zie dat je de vraag ook via Twitter stelde. Super dat je hier je antwoord gevonden hebt!

Complimenten! :D

Welkom trouwens op het forum. Hier staat erg veel informatie over je Thuis abonnement. Dikke kans dat je hier zelf sneller een antwoord vindt, dan via de gebruikelijke kanalen.

We hebben t-mobile thuis sinds okt 2019. We gebruiken alleen tv anywhere in combinatie met chromecast. We hebben altijd programma's kunnen terugkijken en verderkijken als we tussentijds gestopt waren. Vorige week bijvoorbeeld nog met de good doctor en Poirot op RTL8. Maar nu kunnen we geen ENKEL programma meer verder kijken. En op de commerciele zenders is dat een ramp, omdat je niet vooruit kunt spoelen moeten we steeds helemaal opnieuw beginnen, inclusief al die !%$%@^%@^^ reclame …!!! En dat doen we dus niet. Dus we hebben al enkele programma's niet kunnen afkijken om die reden.

Hoe kan dat !!!! Het heeft altijd gewerkt en nu onthoud t-mobile niet meer waar we waren !!!!

En dan is er nog dat probleem met per seconde wijzer terugkijken: dat werkt NOOIT op chromecast. We moeten altijd het voorgaande programma starten en dan doorspoelen naar het einde (dat kan op NPO gelukkig !) om het volgende programma te kunnen zien…..

 

hallo Ik ben nieuw bij Tmobile thuis en wil graag gebruik maken van tv anywhere op mijn pc. ik ga naar de site en kan alleen ned 1 ontvangen en ik kan het beeld niet vergroten er is namelijk nergens een menu. graag hulp.

GOmta 

Hallo,

ik wil een nieuwe Apple tv aanschaffen en nu vroeg ik me af of de tv anywhere app ook daarop te installeren is. Ik heb op de apple site gevonden dat dat kan op het moment dat een app een zogenaamde universal app is. Mijn vraag is dus: is deze app dat? groeten
Reputatie 7
Badge +6
Hey PatrickLL,

Welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt. TV Anywhere is niet opgenomen in de apps voor Apple TV. Maar niet getreurd, je kunt namelijk alles wat er op je mobiel of tablet te zien is casten op je TV. Ook al kijk je via je mobiel in je e-mail, op je Instagram of kijk je TV Anywhere, dit is 100% te zien op je TV scherm.

Heb ik het zo kunnen verduidelijken? Is Apple TV nog steeds in de gratie? 😉
Reputatie 7
Badge +10
Ik wilde gisteren naar Spike kijken op de TV Anywhere app (Android), maar dit ging niet goed. In de preview zag ik op het kanaal van Spike al 101TV. Bij aanklikken laadde hij ook 101TV. Al stotterde 101TV en wilde deze ook niet fatsoenlijk afspelen (via WIFI). Andere kanalen werkten prima via de app.

Wordt overigens tijd dat er meer kanalen toegevoegd worden. 😉
Reputatie 7
Badge +6
@TAVL,

Klopt! Ik heb het gisteren en zojuist ook geprobeerd en de zender op TV Anywhere blijft hangen. Niet best, die behoort het gewoon te doen. Ik ga op onderzoek!

101TV is niet een zender die in de TV app zit. 😕
Reputatie 7
Badge +10
Voor de volledigheid; de zender die ik dus krijg bij Spike is 101tv. 101tv in plaats van Spike. Dat 101 helemaal niet in de app thuishoort maakt het nog iets vreemder. 😉
Reputatie 7
Badge +6
Hey TAVL, zojuist krijg ik van de technisch dienst te horen dat Spike TV weer beschikbaar is via de TV app. Ik heb het gecontroleerd op mijn eigen mobiel en het werkt weer goed. Bij jou ook?
Reputatie 7
Badge +6
Yes, bedankt voor het melden! En ook dank aan de specialist die het heeft opgeknapt!
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @stephenvis,

Dit hoor ik niet graag natuurlijk. Ik wil je wel graag helpen alles uit de app te krijgen wat mogelijk is en jouw ervaring weer positief maken. Op de TV Box bieden wij Begin Gemist aan, maar niet via de TV app. Om toch iets terug te kunnen zien als er even iets tussendoor komt, kun je wel een korte periode terugspoelen. Jouw wens om ook oudere programma's terug te kunnen kijken (Uitzending gemist) is wel toegevoegd aan de wensenlijst! Wellicht is de website van NPO voor de korte termijn wel een oplossing voor jou!
Hoi!
Ik heb een probleem met mijn App..
Ik krijg maar geen beeld. De minuten lopen door, ik zie het beeld wat ik zou moeten zien klein onderin, maar het werkt niet.
Wifi, 4G, alles is oke.
App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Probleem blijft hetzelfde.
Ook op de iPad geprobeerd. Deze werkt vlekkeloos...
Wat kan het zijn?
Reputatie 7
Badge +8
Hi Stefan, begrijp ik het goed dat de TV Anywhere wel goed werkt op de iPad via hetzelfde netwerk maar niet op je mobiele telefoon? Mogelijk wordt je toestel dan niet ondersteund door TV Anywhere. Zorg in ieder geval dat je de nieuwe versie van Android of iOS op je toestel hebt staan. De minimale vereiste van je mobiele apparaat om T-Mobile TV Anywhere te gebruiken is iOS versie 9 en hoger of Android versie 4.2. en hoger. Bij Android moet het apparaat ook voldoende specificaties hebben met betrekking tot het scherm (resolutie e.d.). Windows wordt niet ondersteund. Als dit bij jou het geval is laat mij dan even weten van welk toestel je gebruik maakt via een privébericht, dan kijk ik meteen met je mee!
Hi Brian,
Ik heb inmiddels ook contact gehad via Facebook met jullie Helpcare.
De oplossing bleek heel simpel te zijn.
Ik had een VPN verbinding aan staan op mijn iPhone wat de app ontregelde.
Nadat de VPN uit was, werkte de app meteen weer.
Reputatie 1
Wat ik niet snap is de kanalen keuze door T-mobile, mij lijkt dat de nieuwskanalen (CNN, BBC etc) belangrijker zijn dan enkele andere flut kanalen. Hoop dat de serieuzere kanalen binnenkort toegevoegd worden.
Reputatie 7
Badge +8
Hi JSlijkhuis, we blijven onze diensten continue verbeteren! Je hoor het zeker van ons zodra we meer zenders toe kunnen voegen! 🙂
Wanneer komt de opname functie terug in de app. Bij de vodafone app kon je op afstand iets opnemen thuis. Dus als ik buitenshuis was en vergeten was iets op te nemen kon ke dit met 1 knop regelen.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi LuukJoosten,

Dit begrijp ik niet. Die optie is nooit voorhanden geweest in de TV app. Dit is wel een wens die is opgenomen in de Community wishlist. Ik hoop met je mee dat deze optie realiteit wordt!
Hoi sander. Voorheen in de tv app van vodafonethuis zat de functie er echt in. Dus de mogelijkheid is er wel. De app is niet anders dan toen t van vodafone was. Alleen Vodafone is veranderd naar Tmobile
Discovery Chanel en enkele andere zenders vallen na 1 of 2 secondenbeeld uit. Hebben meer mensen hier last van en is er iets aan te doen? Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Het probleem bleef zich voor doen.
Reputatie 5
Badge +2
Discovery Chanel en enkele andere zenders vallen na 1 of 2 secondenbeeld uit. Hebben meer mensen hier last van en is er iets aan te doen? Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Het probleem bleef zich voor doen.
Momenteel geen problemen met Discovery ...
Reputatie 7
Badge +8
@funloveinbiker We hebben hier meer meldingen over binnen gekregen en we hebben dit afgelopen vrijdag verholpen. Je zou nu geen problemen meer moeten ervaren!
Reputatie 6
Badge +2
Hey @naalroc,

Het resultaat van de bekabelde test (57 Mbps) is inderdaad niet voldoende wanneer je een 200 Mbps abonnement hebt. Graag wil ik uitzoeken waar dat door wordt veroorzaakt. Ik wil je daarvoor allereerst vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag. 🙂