Beantwoord

T-Mobile TV Anywhere App

• 24 February 2017
  • 185 reacties
  • 81354 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

185 reacties

@funloveinbiker We hebben hier meer meldingen over binnen gekregen en we hebben dit afgelopen vrijdag verholpen. Je zou nu geen problemen meer moeten ervaren!

Vooralsnog werkt het weer prima.
Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Tjitske001, wat gaaf dat je TV Anywhere wilt gebruiken! Er zijn altijd mogelijkheden om TVA op jouw TV te streamen. Heb je een smart TV en wat voor type mobiele telefoon gebruik je? 

Je kunt namelijk wanneer je bijvoorbeeld een Samsung of LG smart TV hebt en gebruik maakt van een Android telefoon, je scherm casten naar de TV (mirroring/mirror view/smartview). Zo kun je de app gewoon op je TV gebruiken/bekijken zonder extra HDMI-aansluiting. 

Mocht je ook nog in het bezit zijn van een Chromecast of Apple TV kun je de app daarop installeren en dan alsnog op je Smart TV genieten van de zenders: TV Anywhere

Reputatie 7
Badge +8
@WalterAspin, de wens is bekend, of en wanneer we dit aan kunnen bieden is op dit moment niet bekend maar we zijn altijd bezig met verbeteren dus wat niet is kan zeker nog komen!
@funlovingbiker Goed om te horen! 🙂 Excuses voor de overlast.
Reputatie 6
Badge +2
Hey @Paola straatman,
TV Anywhere kun je binnen de gehele EU gebruiken. Jammer genoeg niet in Turkije, als je een beetje handig bent dan zou je eventueel gebruik kunnen maken van een VPN verbinding. ☺️

Hoi @Bergeend,
We breiden om de zoveel tijd ons zenderaanbod uit op TV Anywhere. Soms zijn er technische obstakels, soms gaat het over licenties waardoor niet alle zenders beschikbaar zijn.

Hey @Sunny_Ton,
Allereerst welkom bij Thuis! 😄 Op dit moment kan ik je nog niet verblijden, máár er komen dit jaar mooie veranderingen aan betreft het TV platform!😉Momenteel is het niet mogelijk om opnames via de TV anywhere App in te plannen. Ook het aantal devices blijft momenteel op 3 staan. Maar wat niet is kan altijd nog komen!
Reputatie 1
Wanneer gaan jullie de belofte van het "Anywhere" waarmaken en dus de functionaliteit beschikbaar maken voor windows of een browser o.i.d? Ik heb géén android/iPhone tablet maar wel een windows laptop & tablet en kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.

" maar we zijn altijd bezig met verbeteren dus wat niet is kan zeker nog komen!" is wel een erg loze uitspraak.
Reputatie 1
Ik vind het allemaal maar oubollig deze manier van tv kijken ,leuk die app hapert elke keer en waarom hebben jullie nu nog steeds geen tv op je laptop elke moderne provider heeft deze optie alleen deze kleine provider niet ?
Ik ben helaas zo dom geweest om in december voor 1 jaar te verlengen ,maar als ik toen wist wat ik nu weet zou ik mijn contract niet verlengd hebben Goh de service is niets, als men antwoord wil duurt het veelste lang, de snelheid klopt nooit (maar dat moet dan aan mij liggen ????} de modem is niet de nieuwste nee ik zou blij zijn als de laaste maanden snel voorbij gaan zodat ik naar een andere kan gaan.

Geen idee of ik de vraag in de goede topic stel , maar niet geschoten is altijd mis .

ik zit met een luxe probleem en voordat ik alles overzet van ziggo naar T-mobile zou ik graag willen weten of het volgende werkt :

in Spanje heb ik een eigen wifi verbinding en kan ik via de telefoon , de ziggoapp streamen naar mijn chromecast om TV te kijken .

is hetzelfde ook mogelijk met TV Anywhere ? 

De app werkt prima. Jammer dat er maar een beperkt aantal zenders gekeken kunnen worden en dat ik van de rest alleen de tv gids zie... En ik zou graag tv anywhere op mijn windows apparaat installeren. Tv kijken op mijn laptopje is toch net iets fijner dan op mijn telefoon. Enig idee wanneer dit wordt toegevoegd ?
Reputatie 7
Badge +8
Hi sandrazz, we zijn zeker bezig om de mogelijkheden en zenders van de TV Anywhere uit te breiden en daarover hoor je binnenkort hopelijk snel meer! Windows ondersteuning zit er op korte termijn nog niet aan te komen, het idee achter TV Anywhere is juist om het buitenshuis en onderweg te gebruiken! 😉
Reputatie 2
en we zijn een JAAR verder na mijn vraag over TV kijken op een Windows PC, maar nog steeds geen webpagina waar ik kan kijken! Hoe staat het ermee Tmobile? is er al zicht op TV kijken op een windows machine...ALLE ANDERE AANBIEDERS HEBBEN DIT NL WEL!

Ik begin het een beetje zat te worden, jullie investeren niet in nieuwe functies...en deklant moet t maar goed vinden! stap binnenkort wel over naar een andere aanbieder, en dan NOOIT meer Tmobile Thuis!
Erg Handig hoor, zeker als er storing is.
Jammer dat je dan niet Ziggo Sport kunt kijken terwijl je wel een abonnement hebt.
Nee dan moet je volgens de Ziggo Go App downloaden en inloggen met je T-Mobile gegevens, nou voorlopig werkt dit niet, net geprobeerd. Helemaal Top!!!! niet dus. Net als het storingsforum waar je halve dag moet wachten voor er een reactie komt van een medewerker.
Waar kun je eigenlijk lezen dat je voor je Ziggo Pakket moet inloggen op de Ziggo Go app? Nergens dus!!!!
Pfff,,,, Ben er nu al klaar mee, zodra ik weg kan ben ik weg, Ter overnamen aangeboden een waardeloos abonnement met wel lekker veel blokjes op de tv.
Helaas lopen de streams nu met het WK weer ronduit bagger, vaker niet dan wel. Getest op meerdere apparaten waaronder een ipad.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @knakworst55

Zelf gebruik ik ook Apple en heb sinds de update geen problemen gehad met de app. heb je de stappen doorlopen die in de eerste post staan? Hiermee kun je juist dit soort issues verhelpen. het klinkt alsof de snelheid van Wifi/4G mogelijk niet voldoende is. Welke snelheid geeft de speedtest aan?
"TV Anywhere heeft maar liefst 29 zenders! Deze kun je allemaal tot 7 dagen terugkijken. De extra thema- of premiumpakketten die je bij jouw TV-abonnement hebt besteld, kunnen enkel via de TV Box bekeken worden."

Kan hier verandering in komen? Dat men het wel kunt bekijken via TV anywhere?

Dank u.
Kan ik de app ook in Turkije gebruiken?

Ik heb nu al een tijdje de tv anywhere app maar ik kan al 2 weken niet meer van mijn mobiel casten naar de tv. Het icoontje van het casten is niet meer te zien in de app. Ik heb de app al meerdere malen verwijderd en opnieuw in en uitgelogd maar niets helpt. Ik hoop snel op een oplossing want ik vind dit waardeloos 

Reputatie 7
Badge +10
Hallo Robort,

Ja, er komt verandering in. het is jammer genoeg nog niet bekend wanneer dit is.
Sorry als de volgende vraag al eerder is gesteld in dit topic: als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om met een internet-only abonnement van T-Mobile Thuis en zonder bijbetaling de TV Anywhere app te gebruiken, toch?

Dit vraag ik omdat ik overweeg om mijn Ziggo internet-only abonnement te verruilen voor een T-Mobile thuis internet-only abonnement. Ik wil geen tv-abonnement maar wel de mogelijkheid hebben om online tv te kijken, zoals bij Ziggo.
Reputatie 6
Badge +3
Hi remark,

Dat geeft helemaal niets, ik beantwoord jouw vraag graag! Het klopt dat je de TV Anywhere App gratis, als cadeautje, krijgt als je een TV-abonnement bij T-Mobile Thuis hebt. Je kunt de app dus niet bekijken als je een Internet Only abonnement hebt. Je kunt natuurlijk TV erbij bestellen en ervoor kiezen om geen gebruik te maken van de TV Box. Ik verwelkom je graag! Laat je me het weten als ik iets voor je kan doen?
Dank voor je reactie, Sterre, en dank je voor het aanbod, maar nee bedankt. Het feit dat TV Anywhere niet gebruikt kan worden bij een internet-only abonnement is een dealbreaker, en ik denk niet alleen voor mij.

Jullie marketingafdeling probeert mij te paaien met de kreet: "Daarom T-Mobile Thuis: Bepaal zelf wat je wel én niet wilt." Helemaal mijn idee! Ik had al bepaald dat ik internet wil en de mogelijkheid om online tv te kijken. Dat blijkt niet te kunnen. Vervolgens probeer jij me een TV Box die ik niet wil in de maag te splitsen zodat ik TV Anywhere toch kan gebruiken. Dat is geen keuzevrijheid maar poging tot koppelverkoop.

Als ik goed kijk zijn de kosten:

internet-only 100/10 Mbit/s €31/mnd
Alles-in-1 inclusief internet 100/10 Mbit/s € 48,50/mnd

Dus maar liefst € 17,50/mnd extra voor de TV Box met 'gratis' TV Anywhere.

Mijn voorstel aan T-Mobile: maak een nieuwe optie bij Alles-in-1 waarbij je voor zeg €5 bovenop de prijs voor internet-only toch TV Anywhere kunt gebruiken zonder de verplichting om een TV Box af te nemen. Dat is keuzevrijheid.
Reputatie 7
Badge +10
Je heb helemaal gelijk @remak.

Ziggo is alleen gebaseerd op de kabel en geven daarbij altijd het tv signaal door.
Een Ziggo Internet Only heeft dus altijd tv 🙂
Reputatie 6
Badge +3
Hi remark,

Ik denk graag met je mee, vandaar dat ik met de optie kwam om een TV-abonnement aan te schaffen en de TV Box niet te gebruiken. Geen koppelverkoop, gewoon denken in kortetermijnoplossingen. Het is gewoonweg niet mogelijk om nu TV Anywhere los aan te bieden. Een TV-abonnement bij jouw Internet van T-Mobile thuis kost trouwens €15,- per maand, in plaats van de prijs die jij noemt. Scheelt toch weer wat centen.

Het helpt om jouw wens te plaaten in ons wensentopic. Hier lezen vaak ontwikkelaars van het TV-product mee. Dan duim ik met je mee dat deze optie zo snel mogelijk gerealiseerd wordt!
I Heb het pakket fox sportscompleet waarom ken ik deze niet op de tv anywereap kijken
Reputatie 6
Badge +6
Ik kreeg opeens deze melding. Terwijl ik alleen op mijn Apple tv keek. Toen mijn moeder op haar iPad wilde kijken kreeg zij als eerst deze melding. Hoe krijg ik dit weer weg want ik zit helemaal niet aan een max van 3 gelijktijdige streams

Reputatie 5
Badge +2
Dank voor je reactie, Sterre, en dank je voor het aanbod, maar nee bedankt. Het feit dat TV Anywhere niet gebruikt kan worden bij een internet-only abonnement is een dealbreaker, en ik denk niet alleen voor mij.

Jullie marketingafdeling probeert mij te paaien met de kreet: "Daarom T-Mobile Thuis: Bepaal zelf wat je wel én niet wilt." Helemaal mijn idee! Ik had al bepaald dat ik internet wil en de mogelijkheid om online tv te kijken. Dat blijkt niet te kunnen. Vervolgens probeer jij me een TV Box die ik niet wil in de maag te splitsen zodat ik TV Anywhere toch kan gebruiken. Dat is geen keuzevrijheid maar poging tot koppelverkoop.

Als ik goed kijk zijn de kosten:

internet-only 100/10 Mbit/s €31/mnd
Alles-in-1 inclusief internet 100/10 Mbit/s € 48,50/mnd

Dus maar liefst € 17,50/mnd extra voor de TV Box met 'gratis' TV Anywhere.

Mijn voorstel aan T-Mobile: maak een nieuwe optie bij Alles-in-1 waarbij je voor zeg €5 bovenop de prijs voor internet-only toch TV Anywhere kunt gebruiken zonder de verplichting om een TV Box af te nemen. Dat is keuzevrijheid.

Voor €5 p/m kan je echt geen streaming only abo aanbieden met alle kanalen die ook op het kastje zitten. Streaming rechten moet je weer apart contracten voor afsluiten. Een aardig voorbeeld hiervoor is Canal Digitaal die een streaming only aanbieden maar waar je wel een smartcard bij krijgt voor je sateliet decoder. Stuur je die kaart retour (net al bijv. het kastje van T-Mobile in jouw geval) dan wordt erbij vermeld: "PS Indien je nu al de smartcard retourneert omdat je deze niet wilt gaan gebruiken, moeten we helaas het maandelijkse tarief van je abonnement verhogen met € 5,- per maand. De reden daarvoor is dat de kosten die de omroepen ons in rekening brengen substantieel hoger worden." Dus met kaart is het €10 voor de basisversie (en €15 voor het uitgebreide) maar zonder kaart/kastje resp. €15 en €20

Alles-in-1 is overigens ook incl. vaste telefonie dus zoals boven gezegd kost tv bij T-Mobile €15 p/m ...