Beantwoord

T-Mobile TV Anywhere App

• 24 February 2017
  • 185 reacties
  • 80980 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

185 reacties

Reputatie 3
Komt de app ook naar de smart tv?

scheelt weer wat kastjes
Reputatie 1
De snelheid is vandaag bedroevend, vorige week heb ik wel snelheden > 90 Mb/s gezien op de vast- bedraadde desktop.
Maar nu dit :

Als klap op de vuurpijl: ik zou nu 200 up en down moeten hebben!

Op de laptop werkt het momenteel helemaal niet, daar krijg ik dit :

De laptop wifi sterkte indicator toont voor T-mobile 1 punt en 1 boogje, de straalverbinding waarover ik het eerder had, toont all boogjes op volle sterkte, en dat modem staat verder weg, in dezeldfe ruimte als de T-Mobile modem.
En die Firewall? dat zit toch in het modem, en is geen probleem op de desktop.

Ik heb ook de andere speedtest geprobeerd, dit inde bovenstaande waarschuwing wordt aanbevolen, maar die werkt ook niet (meer?)

Ik heb geen idee wat hier nu aan de hand is, anders dan dat de t-mobile verbinding heel erg traag is / niet werkt.
Reputatie 1

verkeerd gepost

Reputatie 7
Badge +8
Edit: @mr.xa4 We hebben het hier getest en het is mogelijk om ook de Gemist uitzenden gewoon te streamen via een Chromecast, dat gaat dus helemaal lukken! :)

@mr.xa4 Dat is een hele goede vraag! Ik moet eerlijk bekennen dat ik het antwoord op dit moment niet voor je heb maar we gaan dit testen ik kom hier snel op terug.

@Dennisk76 Op dit moment zijn we niet specifiek met Smart TV ondersteuning bezig, je kan TV Anywhere uiteraard wel gebruiken op je desktop, via Apple TV en via Chromecast ;)
Zo, ik denk lekker van Ziggo naar T-Mobile overstappen kom ik nu er achter dat T-Mobile niet alle zenders door geeft in de app waarvoor ik nu wel ga betalen alle thema zenders kan ik dus niet zien en niet eens alle basis zenders????? Vindt ik echt niet kunnen had dit graag van te voren geweten dit staat nergens namelijk.

Nu kan ik dus boven geen tv meer kijken ga niet 3 kastjes plaatsten dit is sowieso niet mogelijk hier. Heb alles via cast lopen wil dan T-Mobile graag verzoeken alle zenders beschikbaar te stellen waar ik voor betaal of extra korting of compensatie door middel extra premium pakket kan nu dus alleen onder tv kijken.

Alle aanbieders hebben alle zenders in de app zelfs Canaldigitaal!!!

Pas dit aub zo snel mogelijk aan

Dank!!!
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Kevin30,

Op de zenderlijst geven we aan welke zenders in de TV app worden doorgegeven.

De uitleg in dit topic beging met:
TV Anywhere heeft maar liefst 29 zenders! Op al deze zenders kun je bijna alle programma's tot 7 dagen terugkijken. De extra thema- of premiumpakketten die je bij jouw TV-abonnement hebt besteld, kunnen enkel via de TV Box bekeken worden.

We vermelden dit dus overal. Het goede nieuws is dat we het aantal zenders in de TV app constant uitbreiden. Het is dus in de lijn der verwachting dat er nog veel gaat veranderen de komende tijd.
Reputatie 7
Badge +8
Hi @Ron_1 daar kunnen we op dit moment nog niet concreet wat over zeggen maar als je wat rond zoekt dan vind je wel een aantal eerdere hints van wat er aan zit te komen 🙂

Tv Anywhere doet het nergens! Niet via jullie site, mobiel of tablet! Zijn jullie aan het werk aan deze storing?

Groet,

Miek

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Miek_5,

Op dit moment ervaren we problemen met de TV Anywhere app. We zijn bezig met herstelwerk. Excuus voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Thuisstoring.

Update 25-11 Problemen met de TV Anywhere app zijn zondagavond laat verholpen. De app speelt nu weer af zonder foutmeldingen. 

Ik kan de Android TV versie van de TV Anywhere app niet vinden in de appstore op m'n Shield TV.
Doe ik iets fout of is er een andere mogelijkheid om deze versie te downloaden?

Ik gebruik nu de Chromecast functie via m'n tablet om te kijken, maar ik zou liever het geheel direct op m'n Shield TV willen bedienen met m'n eigen afstandsbediening :)

Thnx!