Beantwoord

T-Mobile TV Anywhere App

  • 24 February 2017
  • 185 reacties
  • 81394 Bekeken

Bij T-Mobile Thuis TV hoort natuurlijk een bijpassende TV Anywhere App. Met deze App kun je 30+ zenders uit het basispakket kijken op je mobiel, tablet, laptop en PC. Altijd en overal.

Download ‘m nu!

Let op: deze app werkt niet op Windows tablets.

Of kijk 'm via jouw laptop/PC!
Je kunt ook via jouw webbrowser gebruikmaken van TV Anywhere. Het werkt via Google Chrome (versie 35+), Firefox (versie 47+), Internet Explorer (versie 11+), Microsoft Edge en Safari (versie 8+). Kijk via www.tv-anywhere.nl.

Opstart en gebruikershandleiding
Voor het installeren van de nieuwe app en gebruiken van de webversie heb je alleen je TV-klantnummer en TV-pincode nodig. Je TV-klantnummer bestaat uit tien cijfers en ontving je samen met het installatiepakket. Ben je de brief kwijt, geen paniek! Deze gegevens vind je ook in My T-Mobile Thuis of in het menu van de TV Box.

Wil je weten wat er allemaal mogelijk is met TV Anywhere, kijk dan in onze gebruikshandleiding. Ik geef je graag meteen wat tips mee voor het gebruik van de app:

  • TV Anywhere heeft maar liefst 35 zenders! Op al deze zenders kun je bijna alle programma's tot 7 dagen terugkijken. De extra thema- of premiumpakketten die je bij jouw TV-abonnement hebt besteld, kunnen enkel via de TV Box bekeken worden. Ziggo Sport, FOX Sports en Film1 hebben hun eigen TV app. Deze mag jij als T-Mobile Thuis klant ook gebruiken als je de TV zenders in jouw pakket hebt. Lees er hier alles over: Premiumzenders kijken op jouw laptop of mobiel.
  • Met een Chromecast kun je de TV Anywhere zenders via jouw tablet of mobiel streamen naar jouw TV. Ook kun je TV Anywhere via AirPlay kijken. Handig als je draadloos TV wilt kijken! Je kunt natuurlijk ook de webversie aanzetten op jouw laptop en deze via een kabel streamen naar jouw TV.


Hoe verwijder ik een apparaat?
Je kunt maximaal drie apparaten aanmelden voor TV Anywhere per abonnement van Thuis. Wil je dus een nieuw toestel aanmelden en heb je er al drie in gebruik, dan dien je er één te verwijderen. Dit doe je op het toestel zelf door bij Instellingen op 'Uitloggen' te klikken. Hierna kun je weer een nieuw toestel aanmelden.


Werkt de TV app nog niet optimaal? Dan lopen we alles even na:

 

  1. Je gebruikt de app TV Anywhere van T-Mobile.
  2. Je hebt televisie in je Thuis-pakket zitten.
  3. Je hebt 3 Mb/s of meer snelheid op je Wifi of 4G. Heb je geen of te weinig bereik, dan kan de app een foutmelding geven.
  4. Je hebt de app geïnstalleerd met je TV-klantnummer en TV-pincode van je Thuis abonnement.
  5. Je apparaat voldoet aan de vereisten van de besturing (IOS versie 9.1 of hoger of Android versie 4.4 of hoger, Windows ondersteunen we niet).
  6. Je zit niet op een VPN netwerk.
  7. Voor de zekerheid, kun je de app verwijderen en opnieuw installeren?
  8. Vervolgens wil ik je vragen om de instelling voor beeldkwaliteit aan te passen naar Auto (tik 1x op het scherm, tik op het tandwiel, scroll naar Beeldkwaliteit en check of deze op Auto staat).
  9. Als het nog steeds niet goed werkt, wil je dan testen met een andere tablet of telefoon?


Speelt het probleem ook op een andere apparaat en na alle checks nog steeds, dan horen we het graag van je!

Nieuws updates

 

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 10 October 2018, 22:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

185 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Tjitske001, wat gaaf dat je TV Anywhere wilt gebruiken! Er zijn altijd mogelijkheden om TVA op jouw TV te streamen. Heb je een smart TV en wat voor type mobiele telefoon gebruik je? 

Je kunt namelijk wanneer je bijvoorbeeld een Samsung of LG smart TV hebt en gebruik maakt van een Android telefoon, je scherm casten naar de TV (mirroring/mirror view/smartview). Zo kun je de app gewoon op je TV gebruiken/bekijken zonder extra HDMI-aansluiting. 

Mocht je ook nog in het bezit zijn van een Chromecast of Apple TV kun je de app daarop installeren en dan alsnog op je Smart TV genieten van de zenders: TV Anywhere

Reputatie 7
Badge +14

Hey allemaal! We hebben het topic m.b.t. de test voor het vernieuwde TV Anywhere online gezet. Meld je nu aan: Vernieuwde TV Anywhere😁 

Houd jij van gadgets, ben je gek op alles wat te maken heeft met TV en weet jij hoe het beter kan? Dan zijn we op zoek naar jou! We zoeken namelijk testers voor de vernieuwde TV Anywhere app. We hebben slechts ruimte voor 200 testers dus wees er snel bij! 😎👍

Ter verduidelijking: het gaat om de app op mobiel of tablet, niet op smart TV's of laptops.

We hebben t-mobile thuis sinds okt 2019. We gebruiken alleen tv anywhere in combinatie met chromecast. We hebben altijd programma's kunnen terugkijken en verderkijken als we tussentijds gestopt waren. Vorige week bijvoorbeeld nog met de good doctor en Poirot op RTL8. Maar nu kunnen we geen ENKEL programma meer verder kijken. En op de commerciele zenders is dat een ramp, omdat je niet vooruit kunt spoelen moeten we steeds helemaal opnieuw beginnen, inclusief al die !%$%@^%@^^ reclame …!!! En dat doen we dus niet. Dus we hebben al enkele programma's niet kunnen afkijken om die reden.

Hoe kan dat !!!! Het heeft altijd gewerkt en nu onthoud t-mobile niet meer waar we waren !!!!

En dan is er nog dat probleem met per seconde wijzer terugkijken: dat werkt NOOIT op chromecast. We moeten altijd het voorgaande programma starten en dan doorspoelen naar het einde (dat kan op NPO gelukkig !) om het volgende programma te kunnen zien…..

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @JanHeeftVragenOverThuis, goed dat je aan de bel trekt en van harte welkom op de Community! Het is echter niet de bedoeling om meerdere topics te starten met dezelfde vraag. Zullen we het op één topic houden? Zo wordt het voor iedereen overzichtelijker en word je nog sneller geholpen! 😁👍 Thanks! Ik ga je een antwoord geven in je eerste topic: Verder kijken werkt niet meer

Het zijn 2 topics ! Het duurde even voor dat ik een beetje door had hoe dit forum in elkaar zat. Daarom heb ik later het 2e topic apart nog een keer genoemd anders wordt ie waarschijnlijk vergeten

Reputatie 7
Badge +14

Geen enkel probleem natuurlijk @JanHeeftVragenOverThuis! 😄 We spreken elkaar in je eerste topic verder.

hallo Ik ben nieuw bij Tmobile thuis en wil graag gebruik maken van tv anywhere op mijn pc. ik ga naar de site en kan alleen ned 1 ontvangen en ik kan het beeld niet vergroten er is namelijk nergens een menu. graag hulp.

GOmta 

Hoi hoe kan ik de reacties lezen?

 

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @GOmta, welkom op onze Community! Ik help je meteen verder. Ik begrijp dat je TV Anywhere gebruikt via de desktop app, maar dat je alleen NPO1 kan bekijken. Heb je al eens geprobeerd om uit te loggen en de website opnieuw te laden? Ik ben benieuwd of dit verschil maakt. Je zou het ook eens via een andere browser kunnen proberen, merk je dan verschil? Ook wil ik je vragen om de TV Anywhere app eens op een ander apparaat te testen, zoals bijvoorbeeld een telefoon of een laptop. Krijg je hier wel het volledige zenderoverzicht? Laat weten hoe deze stappen uitpakken, ik sta voor je klaar!

Reputatie 1

verkeerd gepost