Beantwoord

T-Mobile TV Anywhere app zenders lopen vast/zwart beeld

  • 27 November 2022
  • 3 reacties
  • 630 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Goedenavond, nu mijn internet-tv probleem is opgelost (zie mijn vorige topic), zit ik nu met het volgende probleem. Ik heb gekozen om mijn abonnement zonder tv-box aan te laten sluiten. Ik maak dus gebruik van de T-Mobile TV app uit de Samsung App Store.

Ik ben netjes ingelogd met mijn klantnummer, helaas ervaar ik vaak dat zenders vastlopen of helemaal op zwart gaan. De ene keer werkt alles vlekkeloos en de andere keer loopt de boel continue vast. De internetverbinding naar de tv is goed en werkt verder prima. 

Enkele keren is zelfs geen enkele zender te bekijken. Je moet dan zappen of de app opnieuw opstarten om weer tv te kunnen kijken, erg irritant. Is dit probleem bekend of is hier toevallig een update voor? Het gaat dus om de T-Mobile TV app die in de Samsung App Store te downloaden is. 

icon

Beste antwoord door Lisa 29 November 2022, 14:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Sawe99, hartstikke goed dat je dit zo helder uitlegt! Dit is zeker niet de bedoeling, dus ik help je hier graag bij. Op dit moment is dit geen algemeen issue, dus ik vlieg dit individueel voor jou aan. Heb je de App al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ervaar je dit issue daarnaast ook met andere streamingapps op jouw tv? Als het niet helpt wanneer je de App opnieuw hebt geïnstalleerd, dan wil ik vragen of je het modem op de volgende manier kunt herstarten:

  1. Je mag de stekker van het modem en de ONT uit het stopcontact halen.
  2. Wacht dan vervolgens minimaal 10 seconden. Omdat je een ONT hebt, dien je die eerst aan te sluiten en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe hierna de stekker weer terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten.

Merk je hierna een positief verschil? Zo niet, dan ga ik op zoek naar een andere oplossing. Ik wil dit permanent voor je fixen! 💪

Hoi, helaas werkte dit ook niet. Ik heb de tv nu via kabel met de modem verbonden en nu werkt alles prima. 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Sawe99, super dat je een bekabelde verbinding hebt getest! Het is fijn dat het nu vlekkeloos werkt, het heeft dan toch aan de draadloze verbinding gelegen. Je kunt zeker nog het een en ander doen om je wifi verbinding te verbeteren, je leest er hier alles over. Check dit topic eens, ik weet zeker dat je jouw netwerk met deze stappen versterkt! Wifi Plus is anders ook interessant om naar te kijken, dit kan je nu voor de eerste maand gratis uit proberen. Succes!

Reageer