Beantwoord

T-Mobile TV App - Afsluiten?

  • 7 April 2022
  • 4 reacties
  • 432 Bekeken

Beste Community,

sinds 2 weken ben ik online bij T-Mobile voor Thuis en maak ik gebruik van de T-Mobile TV App op mijn Samsung TV. (LETOP - Niet de T-Mobile Anywhere APP).

Nu maak ik naast de T-Mobile TV APP ook gebruik van onder andere Netflix, YouTube ect als APP op de TV. Al deze APPs hebben de mogelijkheid om af te sluiten, de T-Mobile TV APP daarentegen niet.

Het probleem; indien ik de T-Mobile TV APP verlaat om Netflix te kijken en kom na een uurtje of twee weer terug in de T-Mobile TV APP gaat deze door met de stream waar ik deze heb verlaten.

Het zelfde gedrag ontstaat als de TV wordt uitgezet ‘s avonds (uit is scherm uit, niet de Samsung HUB), en ‘s morgens de TV weer wordt aangezet, de uitzending van de vorige dag wordt voor een x-tijd afgespeeld gevolgd door een storingsmelding van de T-Mobile TV App.

Voor diegene die ook gebruik maken van de T-Mobile APP, hebben jullie dezelfde ervaringen?

Heb al contact gehad met de klantenservice maar geven aan mij niet te kunnen helpen. Wat ik zou verwachten is dat er ook een mogelijkheid in de T-Mobile TV app komt om deze af te sluiten zodat streams worden gestopt en niet gepauzeerd. 

 

Wie kan mij verder helpen met een structurele oplossing bij T-Mobile?

Groeten, Ron

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 7 April 2022, 09:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge

@RAL9001 Je kunt het best de app sluiten door de ‘back’  knop ingedrukt te houden. Dat is de standaard wijze waarop je apps kunt afsluiten op een Samsung TV.

@RAL9001 Je kunt het best de app sluiten door de ‘back’  knop ingedrukt te houden. Dat is de standaard wijze waarop je apps kunt afsluiten op een Samsung TV.

 

Het leven kan zo simpel zijn ;-) BACK ingedrukt houden.

Dank je wel!!

 

Reputatie 3

Dit probleem ondervind ik al langer en heb dit ook aangekaart in het topic Alles over de Tmobile TV app

Ik heb namelijk het idee dat je de app op deze manier geforceerd afsluit en niet op een normale manier waardoor er o.a de problemen met het openen van de TV gids veroorzaakt op de nieuwere Samsung TV's. Ik ben dan ook benieuwd of de TV gids bij jou dan wel goed werkt. 

Dit probleem ondervind ik al langer en heb dit ook aangekaart in het topic Alles over de Tmobile TV app

Ik heb namelijk het idee dat je de app op deze manier geforceerd afsluit en niet op een normale manier waardoor er o.a de problemen met het openen van de TV gids veroorzaakt op de nieuwere Samsung TV's. Ik ben dan ook benieuwd of de TV gids bij jou dan wel goed werkt. 

Ben weliswaar geen app ontwikkelaar maar ben het met je eens dat geforceerd afsluiten van een app niet de bedoeling kan zijn en mogelijk bijeffecten kan hebben. Zoals ik al aangaf heeft zowel Netflix als YouTube een menu item afsluiten, als je het mij vraagt, altijd noodzakelijk in een app.

Wat @Hans-Juriën aangeeft klopt echter ook, je kan er de app (geforceerd) mee afsluiten. 

Samsung Developers

Bijeffecten, zoals problemen met TV Gids kan ik op dit moment niet bevestigen. Ik kijk het even aan met het lang ingedrukt houden van de back toets om de app geforceerd af te sluiten.

Ideale situatie zou kunnen zijn een mogelijkheid vanuit de app om de app (op een betere manier) aftesluiten maar nogmaals ben geen app ontwikkelaar.