Beantwoord

T-Mobile TV App herstarten nadat Samsung Smart TV uit stand-by komt


Reputatie 1

@Moderator, deze post hoort bij topic Netflix op TV-app maar ik vind de naam van de topic misleidend. het gaat niet over Netflix.

 

Ik gebruik sinds 1 maand de T-Mobile TV-app op mijn Samsung TV QE50Q65T (smartTV).

Als de smart TV opstart (uit stand by stand) start de TV app waar ik de vorige keer ben gebleven met kijken. Vervolgens reageert de TV App niet meer op de AB. Ik krijg de onderstaande melding op het scherm.  Na Herstarten te kiezen wordt de TV App opnieuw geladen en werkt de app weer normaal.
Dit gebeurt ook als je van Netflix weer wil switchen naar de TV App.
Het is vooral irritant. Beter zou zijn als de T-Mobile TV App automatisch opnieuw wordt geladen.


Mijn situatie:

TV: Samsung TV QE50Q65T, bekabeld aangesloten
Soundbar: Harman Kardon Citation one

Router: Asus Zenwifi XT8 (geen Zyxel T50 in gebruik)

 

icon

Beste antwoord door Lisa 19 January 2023, 08:14

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

51 reacties

Reputatie 1

En er is weer een nieuwtje in de app... de automatische wis functie van je opnames

Foutcode ditmaal is 132999 “Afspelen van de opname is mislukt. Probeer het later nog eens”

Nadat die fout optrad, de volgende dag nog eens gekeken: blijkt dat de betreffende opname is gewist…

Dat is me recentelijk nu twee keer overkomen met in totaal 4 opnames uit februari. Lullig want de serie was leuk (losstaande afleveringen gelukkig). Dat is natuurlijk wel heel raar... maar ook weer heel T-mobile..

Herkenbaar?