Ik heb een Sony tv met de T-Mobile TV App, regelmatig krijg ik onderstaande schermen om opnieuw in te loggen.
Ik heb de app alleen op de tv geïnstalleerd, waarom zie ik hier meerdere MAC-adressen?
En ja, heb hem reeds verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Ik las ergens ook dat het veranderen van je pincode misschien kon helpen, maar ik krijg mijn (home) account niet gekoppeld in de app van T-Mobile en kan dus ook nergens die pincode wijzigen. Heb ook hier al meerdere malen over gebeld, wordt er een beetje moe van (hoe moeilijk kan het zijn om dit standaard in de app te koppelen). Wordt een beetje van kastje naar de muur gestuurd.
Als ik dan een abonnement wil koppelen krijg ik dit:
Elke keer het excuus dat ze twee omgevingen aan het koppelen zijn, daar moet een klant toch geen last van hebben. Krijg steeds een slechter gevoel bij T-Mobile. ;-(
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineel