Beantwoord

 T-Mobile TV App op de Amazon Fire TV Cube zender tijdelijk niet beschikbaar

  • 28 October 2022
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds twee dagen (26 oktober) werkt de T-Mobile TV app niet meer op mijn Amazon Fire TV Cube niet meer naar behoren. Ik krijg bij iedere zender de melding ”Deze zender is tijdelijk niet beschkbaar. Druk op OK om nogmaals te proberen.” Voordat ik deze melding kreeg heeft weken naar behoren gewerkt. Ik heb niet veranderd aan het netwerk of iets dergelijks. Wat zou ik nog kunnen doen? Ik heb al een melding gemaakt bij de klantenservice, maar ik dacht misschien heeft deze community nog een oplossing?

 

Wat is mijn opstelling:

  • TV: LG OLED55CX6LA, webOS TV-versie 5.4.1-15 (jhericurl-jebi)
  • Amazon TV Fire Cube (2nd Gen), Software versie: Fire OS 7.6.0.8
  • T-Mobile TV app vanuit de Amazon store, versie 1.3.1.1567


Wat heb ik tot nu toe gedaan:

  • De router opnieuw gestart
  • De cache van de app verwijderd 
  • Alle instellingen verwijderd en alles opnieuw ingesteld
  • De app verwijderd, Fire Cube opnieuw opgestart, app geïnstalleerd, alles ingesteld


Dit alles heeft helaas niet geholpen. Ik blijf de melding krijgen in de T-Mobile TV app. Ik kan nog wel een aantal opties kiezen in de app en de EPG werkt naar behoren. Maar ik blijf de melding over de zenders houden (zie ook de bijlage). Bijna vergeten de melden, maar internet werkt prima op de TV Fire Cube ik kan gewoon YouTube en andere programma’s starten die internet nodig hebben.

 

Melding
Melding zenderoverzicht
Melding programma instellingen

 

Heeft iemand nog een idee? Of heeft iemand anders ook dit probleem?

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 30 October 2022, 15:00

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Sep27 Kan het zo zijn dat je een favorietenlijst hebt aanstaan waar deze zender niet in staat? In dat geval dien je de gehele zenderlijst te openen in plaats van de favorieten. Zou je ook eens helemaal op de app willen uitloggen en opnieuw inloggen en kijken of je het juiste klantnummer en pincode gebruikt zoals in My T-Mobile Thuis staat? Dan wordt ook alles helemaal opnieuw opgestart en hopelijk zo ook de zenders. Ik ben benieuwd!

@Sep27 Kan het zo zijn dat je een favorietenlijst hebt aanstaan waar deze zender niet in staat? In dat geval dien je de gehele zenderlijst te openen in plaats van de favorieten. Zou je ook eens helemaal op de app willen uitloggen en opnieuw inloggen en kijken of je het juiste klantnummer en pincode gebruikt zoals in My T-Mobile Thuis staat? Dan wordt ook alles helemaal opnieuw opgestart en hopelijk zo ook de zenders. Ik ben benieuwd!

@Demi Helaas, het is niet een probleem met de favorietenlijst. Ik heb zelfs een tweede profiel aangemaakt en gekeken of het daarmee was opgelost, maar dit was niet het geval.

Ik heb geprobeerd om een serie te starten, maar dat lukt ook niet. Ik krijg dan heel kort een laad symbool (zo’n draaiend rondje), maar dat krijg ik weer het keuzescherm voor de serie.  

Ik ben al meerdere malen uitgelogd en heb mij daarna opnieuw aangemeld met de gegevens (klantnr + pincode). Maar helaas het probleem blijft.

Opgelost!

Blijkbaar als je app verwijderd, worden de instellingen niet naar standaard hersteld. Want na het kiezen van de optie “Stel Standaard in” werkt de tv functie weer.

 

Reputatie 7

Hi @Sep27, yay - heel fijn dat het is opgelost! Super dat je dit zelf hebt uitgepluisd en de oplossing hier deelt, dankjewel. Laat het gerust weten als je nog andere vragen hebt. 

Reageer