Beantwoord

t-mobile tv app over 4g voir thuis extra snel

  • 16 April 2022
  • 8 reacties
  • 214 Bekeken

Beste community,

Ik vraag mij af waarom de T-Mobile TV app niet zou mogen werken over T-Mobile 4g voor thuis extra snel als fallback netwerk?

 

De T-Mobile TV app werkt niet buitenshuis

Het is alleen mogelijk om de T-Mobile TV app te gebruiken op het netwerk van T-Mobile Thuis. Dit komt door de contentrechten van de zenders. Op een andere aansluiting zal de T-Mobile TV App niet beschikbaar zijn.

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 April 2022, 10:31

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RAL9001 

Eigenlijk geef je het antwoord zelf al.

De T-Mobile TV app is een vervanging van de tv box om zo decoderloos tv te kijken, deze werkt dan ook alleen via het T-Mobile thuis netwerk.

Tv Anywhere kan je wel overal kijken.

Reputatie 7
Badge +14

4g voor thuis wordt niet verkocht in combinatie met een Tv abonnement. Tv kijken zou je kunnen doen met b.v. NLziet. Maar tv kijken gebruikt veel data en het kan dus aan het eind van de maand leiden tot het bestellen van (veel) databoosters.

Hoi @Waqqas,

Ik stel de vraag omdat ik het antwoord niet heb.

Op de site van T-Mobile staat inderdaad T-Mobile voor thuis echter in combinatie met contentrechten, wat inhoudt dat het evengoed zou mogen werken op T-Mobile 4G voor thuis.

Daar de TV app al op de tv staat, waarom overigens een losse box gebuiken als je tv middels een app werkt, is dit gemakkelijker dan de tv anywhere app en dan weer streamen naar je tv.

Lijkt mij een legitieme vraag en ben nieuwsgierig waarom dit nu niet mag.

@eric,

Met 500gb per maand moet je toch wel een eind kunnen komen als je verder geen vreemde dingen download lijkt mij.

 

Hallo @RAL9001 

Eigenlijk geef je het antwoord zelf al.

De T-Mobile TV app is een vervanging van de tv box om zo decoderloos tv te kijken, deze werkt dan ook alleen via het T-Mobile thuis netwerk.

Tv Anywhere kan je wel overal kijken.

Het is wel betreurenswaardig dat dit als antwoord wordt aangemerkt.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@RAL9001

Op welke vraag verwacht je anders dan nog een antwoord?

Lees ook even dit topic door met alle informatie over de T-mobile TV app

@RAL9001

Op welke vraag verwacht je anders dan nog een antwoord?

Lees de vraag nog maar eens!

T-Mobile is de provider in beide gevallen en er is geen sprake van schending van de contentrechten.

Ik verwacht als klant van T-Mobile dat ook mijn fallback scenario werkt indien de hoofdverbinding om wat voor reden dan ook stagneerd.

 

Reputatie 7
Badge +15

@RAL9001

Excuses, late edit van mijn vorige post maar daarin heb je een link naar een topic met alle informatie over de T-mobile TV app.