Beantwoord

T-mobile TV box teruggestuurd, maar bedrag in rekening gebracht

  • 16 May 2022
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

 

Op 22 februari jongstleden heb ik mijn T-Mobile Thuis abonnement opgezegd, omdat internet en tv niet werkte vanwege issues met het glasvezelnetwerk. Vervolgens heb ik mijn TV Box teruggestuurd (zie verzendbewijs hieronder en de track & trace link met bevestiging van ontvangst https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SLFVZ778079313-NL-1117ZZ?language=nl

 

Echter tot mijn verbazing is er nu een bedrag van 90 euro in rekening gebracht voor het niet retourneren van de TV Box (23 mei moet de incasso plaatsvinden), terwijl ik kan bewijzen dat het wel degelijk is verstuurd en ontvangen door T-Mobile.

 

Ik ga niet akkoord met de ‘boete’ die T-Mobile mij oplegt en wil als oplossing dat de 90 euro niet wordt geïncasseerd.

 

Alvast dank.


Mvg,

 

Andy

 

 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 17 May 2022, 10:16

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @brumbrum86  Altijd vervelend als er iets mis gaat! 
Gelukkig kunnen de moderators je verder helpen. Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Mvg. En fijne avond.

Ik zie een print screen van je bewijs, goed gedaan! 
Je kan de volgende keer ook je foto’s uploaden.

 

 

Reputatie 7

Hi @brumbrum86, heel erg bedankt dat je dit hier laat weten en excuus dat dit aan onze kant niet goed is gegaan! Heel fijn dat je het verzendbewijsje direct hebt bijgevoegd. Zojuist heb ik de kosten van de boete voor je vergoed. Ik had er graag voor willen zorgen dat ik de boete nog kon intrekken, maar die kon ik jammer genoeg niet meer tegenhouden. Sorry! Je kunt de vergoeding ook terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Ik zou je wel willen vragen om de € 90 te betalen. Dan wordt dit vervolgens namelijk rechtgetrokken met de vergoeding. Mocht je nog andere vragen hebben, dan sta ik hier voor je klaar. Maak er een mooie dag van vandaag! 😊

Bedankt Lisa, top!