Beantwoord

t-mobiletv.nl

  • 3 November 2022
  • 8 reacties
  • 184 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over t-mobile tv.nl Sinds kort zijn wij aangesloten via de glasvezel kabel. en nu bevalt dat prima. Alles werkt naar behoren tot nu toe.

Het enige wat niet lekker werkt. Is de website t-mobiletv.nl en dan voornamelijk de opnamens terug kijken van net5.

Ik heb deze site al geopend met edge en chrome deze voldoen beide aan de voorwaarde waar aan een browser moet voldoen volgens jullie website. De computer heeft ook alle updates bijgewerkt. en nog steeds kan ik de programma's niet terug kijken op net 5. Krijg ook steeds de melding net 5 is vergrendeld. Maar dat is niet zo ook niet in het admin account. Leeftijd staat ook op al.

Als ik het ontgrendel dan krijg ik de melding afspelen mislukt. pagina verversen ook dat gedaan maar het lukt niet.

Wie heeft de oplossing. 

groeten Sabine

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 3 November 2022, 23:11

Bekijk origineel

8 reacties

Krijg ook steeds de melding net 5 is vergrendeld. Maar dat is niet zo ook niet in het admin account. Leeftijd staat ook op al.

Met het terugkijken van opnames heb ik geen ervaring, maar qua melding dat een zender is vergrendeld, dit zal je waarschijnlijk ook op een paar andere zenders zien.

Moderator edit: is het account met een andere leeftijdsclassificatie wellicht nog actief? Wanneer er vaak om een pincode wordt gevraagd, is het ook altijd slim om te testen of je op het juiste profiel kijkt. Als dit niet de boosdoener is, volg dan de stappen hieronder:

Als je AL kiest bij leeftijdsgrens dan geldt dat je alleen programma's kunt kijken die voor Alle Leeftijden geschikt zijn, zet je deze op 18 dan kan je vrijwel alles kijken zonder irritante meldingen.

Kies het gewenste profiel en navigeer vervolgens naar de leeftijdsgrens met de pijltjestoetsen op je afstandsbediening. Je kunt kiezen uit de leeftijdsgrenzen: AL (Alle Leeftijden), 6, 9, 12, 16 en 18. Dit zijn de leeftijden gegeven door Kijkwijzer. Kies de gewenste leeftijdsgrens en druk daarna op “Bevestigen”.
Tip: Krijg je te vaak het Kinderslot in beeld? Wanneer je de leeftijd op 'AL' zet, kun je alleen programma's bekijken die geschikt zijn voor alle leeftijden. Wil je nooit het Kinderslot in beeld? Stel dan '18' in als leeftijd.

T-Mobile Website

Bedankt voor je reactie. De vergrendeling is nu inderdaad verholpen . Top dankjewel.

Maar nu het andere probleem nog iemand een idee??

Reputatie 7

Hi @sdek, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😁 Super dat de zender nu in ieder geval ontgrendeld is. Ik help je graag verder, want je hoort Net5 je zonder problemen te kijken via jouw laptop. Heel fijn dat je al verschillende browsers hebt geprobeerd. Wil je eenst de browser(s) herstarten (helemaal afsluiten en opnieuw opstarten)? Ervaar je daarnaast ook problemen met andere websites? Indien je meerdere apparaten hebt, ervaart je hier hetzelfde probleem? Ik hoor het graag van je, zodat ik dit kan oplossen. 

hoi bedankt voor je reactie. Op de windows pc met google chrome en edge heb ik het wel dat ik ze nog steeds niet kan bekijken. 

Op de mobiele telefoon kan ik het wel zien. 

Op de tv met tv kastje van t-mobile doen de opnamens het ook niet.

Andere websites heb ik geen problemen mee andere zenders ook niet.

mvg sabine

Reputatie 7

Hi @sdek, hier gaan we iets aan doen! Kun je mij via een privébericht laten weten met welke tv gegevens jij inlogt? Dan kan ik dubbelchecken of dit de juiste gegevens zijn. Wil je daarnaast checken of jouw favorieten misschien aan staan? Dit check je als volgt:

  1. Klik op de Menu-knop 
  2. Ga naar Account > Profielen
  3. Selecteer het profiel (admin) > Activeer Favorieten > aan/uit. Je bent nu in de lijst met favorieten. Je kunt via de Exit-knop terugkeren naar het menu.

Was dit de boosdoener of stonden de favorieten al uit? Als dit het probleem niet oplost, dan ga ik een verzoek voor je indienen bij onze technische dienst. Hiervoor heb ik nog de volgende informatie nodig:

  • Op welk apparaat bezoek je de website van TV Anywhere (merk en type apparaat)?
  • Kun je aangeven welke telefoon je hebt waarop het wel werkt? 
  • Ervaar je dit enkel bij Net5? 
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem? 

Dankjewel voor de moeite! 💪

Reputatie 7

Hi @sdek, heel fijn dat je in een privébericht extra informatie hebt gedeeld - merci! Ik heb toch nog een paar aanvullende vragen, sorry. Kun je aangeven of je via de wifi of via de bekabelde verbinding naar de website van TV Anywhere gaat op de pc? Mocht je via de wifi kijken, wil je dan eens checken of het wel werkt via de bekabelde verbinding? Ook hoor ik graag welke versie van het besturingssysteem de Windows pc heeft. Krijg je daarnaast enkel de melding ‘afspelen mislukt’ of krijg je nog iets te zien? Op de TV Box ervaar je hetzelfde geef je aan. Geldt dit ook expliciet voor Net5 of ook voor andere zenders? Kun je tot slot de browserversie van Edge of Chrome aangeven? Het zou top zijn als je hierop terug kunt komen! 

Hi @Lisa Lisa,

Sorry voor de late reactie. Maar de berichten zaten in de spam box. Ik kijk via bekabelde verbinding het is een windows 10 versie . Maar momenteel is het probleem opgelost kan zelfs de programma'’s van 21 okt nog terug kijken die het eerst niet deden. en het enige wat er veranderd is dat we die leeftijd hebben aangepast. En de versie van edge en chrome voldeed aan de versie's die bij jullie op de website vermeld staan als voorwaarden. 

Reputatie 7

Hi @sdek, heel fijn dat je hier nog op terug kon komen! Maak je vooral geen zorgen, wij ervaren dit probleem ook. Dit is momenteel in onderzoek, dus ik hoop dat de e-mails met meldingen snel weer in de juiste inbox terechtkomen. Wat super om te lezen dat je probleemvrij bent. Dankjewel voor het melden. Laat het vooral weten als ik nog iets voor je kan betekenen. Voor nu een heel fijn weekend! 🍀

Reageer