Beantwoord

Telekids werkt niet (alle zenders foutmelding of blokbeeld)

  • 25 September 2019
  • 33 reacties
  • 658 Bekeken

Reputatie 3
Dag allemaal,

Sinds vanmorgen werkt telekids niet meer.
Alle andere zenders werken perfect.
Bij mijn andere provider werkt telekids wel.

Wat heb ik gedaan.
Modem reset, tv box volledig reset.

Nu heb ik jullie gebeld, 3 kwartier gewacht om vervolgens te horen dat de backoffice een wachttijd heeft van 6 Werkdagen, kan toch niet dit....Ik heb net 2 dagen tv van jullie.

icon

Beste antwoord door Sander 1 November 2019, 16:32

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 3

@Sander en @Brian en @Geniva  hulp?

Reputatie 3

Beste @Sander  @Geniva  en @Brian .

 

Ik voel me flink genegeerd door t-mobile.

Loze beloften is alles wat ik tot nu toe toegezegd heb gekregen.

Ik stop met jullie als provider.

Het was de bedoeling dat het contract over zou worden genomen door de nieuwe bewoner omdat ik ga verhuizen per december.

 

Ik heb de nieuwe bewoner geadviseerd het contract niet over te nemen. Ik  houd het contract.

Geluk bij een ongeluk, jullie kunnen niet leveren op mijn nieuwe adres dus kom ik alsnog van jullie af.

 

Jammer dat het zo heeft moeten lopen.

Een compensatie verwacht ik wel voor de ellende afgelopen tijd.

 

Een reactie zou dus prettig zijn

Reputatie 7

Hoi @dikkedikkie

 

Ik ben je zeker niet vergeten. Dit is een uiterst verwarrende zaak geworden, doordat er allerlei zaken door elkaar liepen en in meerdere topics. Het hoofdissue (met de TV) hebben we niet kunnen achterhalen, aangezien al het onderzoek aangaf dat de stream goed liep. Jij gaf echter aan dat het blokkerig beeld bleef en de foutmelding terug bleef komen. Dat is niet fijn. Ook zijn er wat zaken fout gelopen. Dat betreur ik ten zeerste. Je hebt je keuze gemaakt en het abonnement wordt kosteloos stopgezet. Graag kijk ik met jou naar de juiste afhandeling. Ik wil je hier graag even persoonlijk over spreken. Ik hoop dat het maandag uitkomt. Ergens in de ochtend? Dan kunnen we samen dit hoofdstuk afsluiten. 

Reputatie 3

Dag Sander,

Nogmaals, niets ten nadele van jouw als persoon. Jij bent een van de (in mijn ogen) experts Hier zo. Je hebt veel meer potentie dan je bij t-mobile kunt laten zien :)

Je hebt mn nummer...maandag werk ik thuis dus je kan me gewoon bellen. Geen probleem

Reputatie 3

Hoi@dikkedikkie

 

Ik ben je zeker niet vergeten. Dit is een uiterst verwarrende zaak geworden, doordat er allerlei zaken door elkaar liepen en in meerdere topics. Het hoofdissue (met de TV) hebben we niet kunnen achterhalen, aangezien al het onderzoek aangaf dat de stream goed liep. Jij gaf echter aan dat het blokkerig beeld bleef en de foutmelding terug bleef komen. Dat is niet fijn. Ook zijn er wat zaken fout gelopen. Dat betreur ik ten zeerste. Je hebt je keuze gemaakt en het abonnement wordt kosteloos stopgezet. Graag kijk ik met jou naar de juiste afhandeling. Ik wil je hier graag even persoonlijk over spreken. Ik hoop dat het maandag uitkomt. Ergens in de ochtend? Dan kunnen we samen dit hoofdstuk afsluiten. 

 

@Sander je hebt mn vrouw 2 keer gebeld afgelopen maandag.

Helaas zat ik in een meeting.

Ik heb je maandag ook mijn nummer gestuurd via pb.

Bel je me nog es?

Reputatie 7

Hoi @dikkedikkie,

 

Zeker weten! Maandag weer een nieuwe poging doen? :sunglasses:

Reputatie 3

Ja,

 

Mijn nummer staat in je privé berichten.

Liefst tussen 10 en 12.

Reputatie 3

Voor een ieder ter informatie: Sander en ik hebben contact gehad en e.e.a. is naar tevredenheid over en weer opgelost.

 

Slotje

Reageer